• 1
  • 2
2016-10-17, 23:04
Medlem
http://speisa.com/modules/articles/i...ing-penis.html

Citat:
4-5 dark skinned men attacked a 17-year-old girl in the street and forced her into the back of a van where they had placed two plastic chairs. In the van the men held the girl while they began to violate her sexually.

Ung danska bet mörkmusking i kuken och flydde.

Kommer våldtäktskidnappningar mitt på blanka dagen bli ett vanligt fenomen allt eftersom berikarnas misslyckande integration bygger på deras mindervärdeskomplex och förakt för vita.
Senast redigerad av AgileSnark 2016-10-17 kl. 23:14.
Citera
2016-10-17, 23:28
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Kommer våldtäktskidnappningar mitt på blanka dagen bli ett vanligt fenomen

Ja. Trenden är från England. Flera danska flickor har redan drabbats.

Jag undrar om nedan är trovärdigt:
Citat:
Alone in the town of Rotherham, 1,400 girls were sexually abused, abducted and in many cases also sedated with drugs and beaten bloody, writes the newspaper.

An expert says that up to a million girls in England may have been sexually abused in this way.
Källa:
Citera
2016-10-17, 23:45
Medlem
Siffran 1 Miljon är lite väl i överkant. Men det är såklart tiotusentals åtminstone.
Citera
2016-10-18, 01:39
Medlem
Arnstadokratins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Ja. Trenden är från England. Flera danska flickor har redan drabbats.

Jag undrar om nedan är trovärdigt:

Källa:
De ca 1400 offren i Rotherham är korrekt. Från 1997 till 2013 mörka lokala Labour företrädare samt polisen detta, la ner anmälningar osv, för att inte kallas rasister. Sök på Rotherham Scandal.
Citera
2016-10-18, 07:00
Medlem
hade det hänt i sverige hade tjejen blivit anmäld för misshandel o apan fått skadestånd
Citera
2016-10-18, 12:21
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstadokratin
De ca 1400 offren i Rotherham är korrekt. Från 1997 till 2013 mörka lokala Labour företrädare samt polisen detta, la ner anmälningar osv, för att inte kallas rasister. Sök på Rotherham Scandal.

Låter inte så många på 16 år. Ca 100 per år. Ca 10 i månaden. Med mörkertal kanske 20-30 i månaden. Det låter helt rimligt i mina öron. Iom att många är "utländska män" och inte har samma sy på kvinnor som inhemska befolkningen. Det är troligen samma i Malmö eller Göteborg??

Sedan verkar dom här 1400 offren vara uppdelade från sexuellt trakasserade till "kidnappade, våldtagna och misshandlade". Hur många blev samtidigt kidnappade och våldtagna och misshandlade 10?

Oavsett har vi lite annan kriminalitet nu i vårt mångkulturella Sverige. Tjejer vågar generellt inte gå utanför dörren kvällstid i mångkulturella områden för dom är rädda för att bli våldtagna. Rädsla. våldtäcktsfobi som mångkulturförespråkare skulle kalla det.
Citera
2016-10-18, 12:59
Medlem
bezmenovs avatar
Citat:
Låter inte så många på 16 år. Ca 100 per år. Ca 10 i månaden. Med mörkertal kanske 20-30 i månaden. Det låter helt rimligt i mina öron. Iom att många är "utländska män" och inte har samma sy på kvinnor som inhemska befolkningen. Det är troligen samma i Malmö eller Göteborg??
I en tätort med 120.000 invånare? Låter mer som en krigszon än "rimligt" i mina öron men kanske tolkar dig fel?

20 i månaden är nästan en om dagen, varje gång man ger sig utanför dörren då vet man att man ger sig in i lotteriet i "vem som ska bli tagen ikväll?" vilket antagligen påverkar oddsen i ännu mer negativ riktning för de kvinnor som av en eller annan anledning måste ge sig ut.
Citera
2016-10-18, 13:01
Medlem
Låter väl ändå väldigt suspekt?

Det var alltså 4-5 killar, men när hon bet en i kuken lyckades hon fly? Det rimligare händelseförloppet hade väl ändå varit att hon bet en i kuken och sedan blev slagen sönder och samman?

Edit: Källan verkar ju också vara någon sorts satir/skämthistoria...
Citera
2016-10-18, 13:56
Medlem
vad är spesia för sida? jag har aldrig sett den förut.
Citera
2016-10-18, 14:23
Medlem
Citat:

Sedan verkar dom här 1400 offren vara uppdelade från sexuellt trakasserade till "kidnappade, våldtagna och misshandlade". Hur många blev samtidigt kidnappade och våldtagna och misshandlade 10?

Oavsett har vi lite annan kriminalitet nu i vårt mångkulturella Sverige. Tjejer vågar generellt inte gå utanför dörren kvällstid i mångkulturella områden för dom är rädda för att bli våldtagna. Rädsla. våldtäcktsfobi som mångkulturförespråkare skulle kalla det.

Det låter rimligt? Om man utgår ifrån att det med mörkertalet var 200-300 per år, så hade det relaterat till befolkningsmängd gett ca 400-500 i GBG, ungefär lika många i Malmö som i Rotherham och 700-800 i Stockholm, räknar man på storstadsområdet dvs metro-området(ca 3 mil radie) så hade det varit ca 800-900 i GBG, 500-600 i Malmö och 1600-1700 i Stockholm per år. Rimligt?

Citat:
Rotherham ingår i kommunen Metropolitan Borough of Rotherham, med 260 070 invånare.

Sedan är sexualbrottsfrekvensen högst i Stockholm, iaf i antal anmälda fall av våldtäkt inkl. grov. Både i absoluta tal och i relation till folkmängd(per capita). Per 100k inv anmäldes det förra året 55 i GBG, 60 i Malmö och 67 i Stockholm, i relation till befolkningsmängden är antalet anmälda fall i princip alltid lägst i GBG. Addera de multiplar du finner rimligt(aka mörkertal). Jag tror nog inte tjejer i Malmö eller GBG är generellt mindre benägna att anmäla våldtäkter dock, framförallt inte överfallsvåldtäkter, det är väl bakom lyckta dörrar som den absolut största majoriteten av alla mörkertalen finns, dvs kvinna/tjej som lever med en man som förtrycker henne.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-10-18 kl. 14:33.
Citera
2016-10-18, 14:58
Medlem
Grottgretas avatar
Citat:

Rotherham var en grooming-skandal av episka proportioner. Ber dig att läsa polisens samt socialtjänstens rapporter, om du har mage för det.
Skall tilläggas att det inte bara var vita underklass tjejer utan också sikher och andra religiösa och etniska minoriteter. Samtliga av förövarna var muslimer, eller "asians" som de kallas i engelsk press, som delade dessa mycket unga tjejer med sina kollegor, släktingar och trosfränder.

Vidrigt, vidrigt, vidrigt!
Citera
2016-10-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Rotherham var en grooming-skandal av episka proportioner. Ber dig att läsa polisens samt socialtjänstens rapporter, om du har mage för det.
Skall tilläggas att det inte bara var vita underklass tjejer utan också sikher och andra religiösa och etniska minoriteter. Samtliga av förövarna var muslimer, eller "asians" som de kallas i engelsk press, som delade dessa mycket unga tjejer med sina kollegor, släktingar och trosfränder.

Vidrigt, vidrigt, vidrigt!

En pågående skandal som det dock inte pratas om i mainstream media längre. http://www.breitbart.com/london/2016...ce-refuse-act/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in