2016-10-17, 20:31
Medlem
Hej! Denna knslan har nog mnga av oss ftt ngon gng.

Bertta vad ni gjorde fr att f denna knslan.

jag har en del pengar och bra inkomst men de e samma pengar hela tiden, knns sknt nr de rusar till i kroppen nr det klirrar till i kassan. ( vi snackar ca 10 000kr i stten )

kom grna med tips, helt ok om de r olagligt men knark r lite ljligt att spekulera i.
Citera
2016-10-17, 23:25
Medlem
Det finns tv stt att f hg utvxling. Jobba hrt, eller ta stor risk. Hade det varit enkelt hade alla gjort det. Du kan kpa aktier i ngot smbolag, kpa bitcoins eller spela enarmad bandit t.ex.
Citera
2016-10-17, 23:30
Medlem
Med tanke p alla dina trdar det senaste dygnet som alla handlar om att tjna pengar s skulle jag rda dig att sluta hetsa. Pengar r inte allt i livet och om du spenderar all tid p att jaga pengar s kommer du senare i livet att ngra dig.
Citera
2016-10-18, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Med tanke p alla dina trdar det senaste dygnet som alla handlar om att tjna pengar s skulle jag rda dig att sluta hetsa. Pengar r inte allt i livet och om du spenderar all tid p att jaga pengar s kommer du senare i livet att ngra dig.

Haha! Det r shr att jag ntligen lyckats f rtt p inloggningen p FB. Nr jag vl skaffat konto s har jag gjort ngot konstigt namn som jag glmt tills jag ftt tillgng till kontot s nu nr jag ntligen kan komma in s lgger jag in allt jag gtt runt och tnkt p.

Jag r otroligt pengakt, vissa gillar att sticka, andra gillar sport. jag gillar att tjna pengar p alla stt. Det r min tillfredstllelse

Tackar fr rdet, du har skert helt rtt. Jag gr runt frmycket och tnker p det nr jag egentligen inte behver gra det. Men jag tycker det r kul. men det stmmer som du sger, jag har frgat flera ldre om de inte tnker p pengar s sger alla att de tnkt jttemkt p de precis som jag men att de slppt det. Men det r nog fr att de gav upp.
Citera
2016-10-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Det finns tv stt att f hg utvxling. Jobba hrt, eller ta stor risk. Hade det varit enkelt hade alla gjort det. Du kan kpa aktier i ngot smbolag, kpa bitcoins eller spela enarmad bandit t.ex.

Enkelt sa jag aldrig att det var. Man kan tjna mycket pengar p ett huskp tex som kar i vrde, sommarstuga. En bil man renoverat upp, fraktat utomlands o tjnat mycket. Finns mnga fler stt.

Kpa billigt slja dyrt.

Investerat i guld fr 20 r sen o tjnar massa pengar nu. osv osv osv
Citera
2016-10-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltiallo123
Enkelt sa jag aldrig att det var. Man kan tjna mycket pengar p ett huskp tex som kar i vrde, sommarstuga. En bil man renoverat upp, fraktat utomlands o tjnat mycket. Finns mnga fler stt.

Kpa billigt slja dyrt.

Investerat i guld fr 20 r sen o tjnar massa pengar nu. osv osv osv

Om man r beredd att jobba fr pengarna s ska man inte underskatta att jobba fr ngon annan. Du vill tjna pengar i 10kkr klassen, ett vanligt jobb ger det dubbla varje mnad. Ett extra jobb kan ge ytterligare 10k. Man behver inte en massa konstiga strategier fr att tjna den typen av pengar.

Huskp innebr risk och belning, inte p ngot stt skert. Guld har gtt uselt p 20 rs sikt, jmfr med aktier t.ex.

Men visst, kpa billigt och slja dyrt lter som en bra id, kr p den.
Citera
2016-10-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Om man r beredd att jobba fr pengarna s ska man inte underskatta att jobba fr ngon annan. Du vill tjna pengar i 10kkr klassen, ett vanligt jobb ger det dubbla varje mnad. Ett extra jobb kan ge ytterligare 10k. Man behver inte en massa konstiga strategier fr att tjna den typen av pengar.

Huskp innebr risk och belning, inte p ngot stt skert. Guld har gtt uselt p 20 rs sikt, jmfr med aktier t.ex.

Men visst, kpa billigt och slja dyrt lter som en bra id, kr p den.

jag r rtt s mtt p mitt vanliga jobb. s 8h om dan rcker.
Citera
2016-10-19, 07:33
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltiallo123
jag r rtt s mtt p mitt vanliga jobb. s 8h om dan rcker.
Byt jobb d?
Citera
2016-10-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Byt jobb d?

Har rtt ok ln. har ca 36 000kr i mn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto