Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
Med tanke på alla dina trådar det senaste dygnet som alla handlar om att tjäna pengar så skulle jag råda dig att sluta hetsa. Pengar är inte allt i livet och om du spenderar all tid på att jaga pengar så kommer du senare i livet att ångra dig.
Haha! Det är såhär att jag äntligen lyckats få rätt på inloggningen på FB. När jag väl skaffat konto så har jag gjort något konstigt namn som jag glömt tills jag fått tillgång till kontot så nu när jag äntligen kan komma in så lägger jag in allt jag gått runt och tänkt på.
Jag är otroligt pengakåt, vissa gillar att sticka, andra gillar sport. jag gillar att tjäna pengar på alla sätt. Det är min tillfredställelse
Tackar för rådet, du har säkert helt rätt. Jag går runt förmycket och tänker på det när jag egentligen inte behöver göra det. Men jag tycker det är kul. men det stämmer som du säger, jag har frågat flera äldre om de inte tänker på pengar så säger alla att de tänkt jättemkt på de precis som jag men att de släppt det. Men det är nog för att de gav upp.