2016-10-12, 07:31
Medlem
sonofnatures avatar
Har betalt av en skuld på 400kr/ månad till ett inkasso bolag nu i ca 10 månader. Nu har jag fått brev att jag ej betalt 1 månad, men står inte vilken månad.

Jag har bevis på att jag betalt varje månad, dock olika datum vissa månader.

Har fortfarande ca 8000 kvar på skulden. Så känns ju sådär roligt att betala av en skuld när dom säger att jag ej betalt en månad .

Hur går jag vidare med att bevisa ?
Citera
2016-10-12, 07:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Fråga dem helt enkelt via ett mail vilken månad som saknas. Om du vill kan du skicka med en print screen på dina betalningar. Kladda över siffror som inte är relevanta om du inte vill skicka för mycket information. Kanske inte det proffsigaste sättet, men får i alla fall fram budskapet.
Citera
2016-10-12, 08:54
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Fråga dem helt enkelt via ett mail vilken månad som saknas. Om du vill kan du skicka med en print screen på dina betalningar. Kladda över siffror som inte är relevanta om du inte vill skicka för mycket information. Kanske inte det proffsigaste sättet, men får i alla fall fram budskapet.

Det löste sig. Ringde ! Hade visst betalt för tidigt så hade betalt 800 sammanlagt . Månaderna går så. Så måste betala det bestämda datumet !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in