Citat:
Ursprungligen postat av
VillageOblivia
Har Frska Martin dock verkligen hoppat av helt eller r det bara, som de sjlva sger, en paus? Jag har intrycket av att Anton har en tendens att bli butter och insluten nr det gller saker som han verkligen har problem med, ssom situationen med Bg-Jimmy (ven om det var betydligt mer allvarliga saker som lg i bakgrunden dr). Att han odramatiskt pratar och skojar om Prinzen i vikarie-avsnitten fr mig nd att att tro att det inte ligger ngon vidare konflikt i bakgrunden utan att det helt enkelt handlar om att Prinzen behver rensa i sin kalender en tid -- trots allt mste MGP ta rtt mycket energi med alla ltar och jinglar de stndigt levererar, plus att han har ett familjeliv att skta p ett helt annat plan n vad Anton har.
Kanske bara jag som lever i frnekelse fr att jag verkligen gillar att hra de tv surra med varandra, men men...
Gissar att det blev ungefr som nr han sa upp sig frn sitt jobb fr att kra heltid med MPG men i slutndan ddade det all kreativitet.
Sknare att, som tidigare, bara kunna glida in som gst lite d och d nr Anton vl frgade.
Nu blev han helt pltsligt ansvarig med en Anton som man aldrig vet vad han har fr dagsform.
Ngon konflikt tror jag inte det rr sig om, men r nog skert ett antal faktorer som ligger bakom "pausen".