2024-09-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Om inte jag missminner så sa han "Det är många som frågar vart Jimmy tagit vägen, ni får väl fråga honom, varför fråga mig?".

Ja det svaret känns faktiskt mer bekant än det jag skrev tidigare.

Oavsett så tyckte jag att det var anmärkningsvärt att han nämnde hans namn då med tanke på hur tyst det varit efteråt.
Citera
2024-09-04, 23:40
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Trubbel i paradiset? Färska verkar tröttnat på Anton och resignerat från podden. Endast Antons olika mongo vänner som deltar i avsnitten numera. Vad har hänt?
Citera
2024-09-04, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Antons kärlek till sin trulige och olarismatiske barndomskompis ”Jerry” bodde han hålla borta från alla former av poddar . Super de tillsammans eller vad är grejen?

Jerry måste vara den tråkigaste gästen någonsin.
Citera
2024-09-05, 08:24
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Trubbel i paradiset? Färska verkar tröttnat på Anton och resignerat från podden. Endast Antons olika mongo vänner som deltar i avsnitten numera. Vad har hänt?

Det som hänt, och nämnts i varje avsnitt medans det pågått, är att Färska Prinzen har semester under sommaren. Är för övrigt tillbaka i senaste avsnittet har jag för mig.
Citera
2024-09-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Det som hänt, och nämnts i varje avsnitt medans det pågått, är att Färska Prinzen har semester under sommaren. Är för övrigt tillbaka i senaste avsnittet har jag för mig.

Han är inte tillbaka.
Citera
2024-09-09, 08:21
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Han är inte tillbaka.

Nä stämmer, hörde avsnittet i helgen med Hyper. Trodde eftersom det inte nämndes vikarien i avsnittsnamnet som det gjort tidigare. Prinsens semester togs iaf upp igen, så är nog inget att oroa sig över.
Citera
2024-09-09, 11:41
Medlem
st33rs avatar
Prinsen kanske är utbränd . Ligger hemma och återhämtar sig , lyssnar på Kent och äter god glass, ostar och choklad.

Känns som en kille som gillar sötsaker.
Citera
2024-09-20, 17:30
Medlem
VillageOblivias avatar
Riktigt underhållande avsnitt idag, förmodligen min favorit hittills av vikarie-avsnitten. Börjar dock få lite Prinzen-abstinens nu, får hoppas att han är tillbaka från tjänstledigt lagom till nästa avsnitt.
Citera
2024-09-20, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VillageOblivia
Riktigt underhållande avsnitt idag, förmodligen min favorit hittills av vikarie-avsnitten. Börjar dock få lite Prinzen-abstinens nu, får hoppas att han är tillbaka från tjänstledigt lagom till nästa avsnitt.
Prinzen hör du i MGP som vanligt han verkar ha övergivit det här sjunkande skeppet sitta och lyssna på när Anton pratar om sina barndomsminnen i Trelleborg och Jerry klart han tröttnar.
Citera
2024-09-22, 21:47
Medlem
Hyper har ersatt Prinzen. Tycker ändå kul med lite omväxling och Hyper har man bara fått höra i Mata grisen innan. Undrar vad de var som gjorde att de skar sig med Anton.

Någon som har podcast i samverkan med bög Jimmy rippad/sparad och vill ladda upp en länk med avsnitten?
Citera
2024-10-03, 22:20
Medlem
Prinzen erkände i MGP som LAS ut igår att han tagit en paus från DT. Slutat i folkmun skulle jag gissa.
Citera
2024-10-04, 08:37
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Prinzen erkände i MGP som LAS ut igår att han tagit en paus från DT. Slutat i folkmun skulle jag gissa.

Trist! Gillar DT som är mer allvarligt än MGP, dom pratar mer om "IRL-saker" som grejer som hänt när dom varit unga osv. MGP har jag inte lyssnat på i nästan ett år, klarar inte av tre och en halv timme oengagerat flams och samma uttjatade segment vecka efter vecka! Fast Hyper har varit bra som vikarie i DT också, kanske kan bli permanent åtminstone ett tag framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in