Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-01-16, 23:05
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Det är jäkligt skevt att en kille som lyckats ligga med 100 tjejer betraktas som en hjälte och en tjej som lyckats med samma sak ses ner på och betraktas som en slampa. Det är faktiskt helt galet! Är du tjej och vill knulla så gör det då! Stå för dina val!

Den känslan förmedlar de fortfarande och det är det viktigaste.

Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Vem är tjejen som blivit våldtagen av 300 pedofiler i senaste avsnittet? Måste väl finnas hur mycke anmälningar som helst

Blivit "våldtagen" alltså. Stå för dina val!
Citera
2020-03-04, 21:00
  #50
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
Mer cringe eller WT än så här blir inte en pod.

Håller verkligen med.
2 wt damer som söker attention.
Citera
2020-03-15, 12:18
  #51
Medlem
Sjukt roligt att lyssna på podden med halv hastighet... det låter exakt som två fulla tjejer som snackar sex på en krogtoalett
Citera
2020-03-24, 22:14
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Finns det inte en kass amerikansk podd med samma namn? Är det här bara en svensk rip-off eller har jag helt missuppfattat det?

Citat:
Ursprungligen postat av Gomen
I nån avsnitt nämde en av dem att hon hade legat med 2 killar inom loppet av en timme. Efter detta sa hon "jag får göra vad jag vill, och just detta vill jag göra om" killarna var inte ens medvetna om hennes slynaktiga beteende. Helt sjukt om detta är sant.

Om en kille hade gjorde detta, hade man blivit stämplat som en "player" eller en "fuckboy" och blivit hatat av feminister. Men när en tjej gör detta, är det en vanlig grej liksom..

De är öppna om sitt sexliv och verkar allmäntbildad, men varför är de då anonyma? Skäms de för att de är lösa tjejer? Hyckleriet är hög hos dessa två sperm papperskorgar..

Sen ser de otrogenhet som en okej norm att utspela så länge de är kåta.

Klart man kan ligga med flera inom loppet av en timme förstår inte problemet, känner man för det så go. Det var ju inte så att de gjorde detta mot någon de var tsm med utan one night stands.

Det är inte 1800 talet, inget illa menat men är det inte väldigt konservativt att se det som ett problem?

Sen är deras killar numera med i podden då och då, de har gått ut med sina namn och skäms inte. Angående otrohet uppmuntrar de inte otrohet men en av dem brukade hålla på med upptagna män vilket hon sagt inte är ok men hon anser det är den som är otrogens ansvar. Podden är ju menat att upplysa samt att uppmana folk till att äga sina val som de säger, vad som menas med detta tkr jag de förklarar ganska dåligt men man fattar ändå ungefär vad de menar när man lyssnat på ngra avsnitt och jag önskar jag hört den här podden när jag var yngre för de belyser ändå intressanta perspektiv genom att prata om vad man inte ska vara ok med och det är viktigt och sånt man borde prata om i skolundervisningen i skolorna.

Denna text blev lite av en refflektion snarare än ett svar och jag hoppas det framgår att jag inte menar att vara respektlös utan diskutera/argumentera för olika åsikter i ämnet.
Citera
2023-01-16, 21:40
  #53
Medlem
sebastian_s avatar
Kvinnor är ofta ganska grunda. Men det här tar priset. Så extremt tråkiga och ointessanta spaningar. Kvinnor och sexualitet borde ju vara något som kvinnor kan prata om. Men inte ens det funkar. Det är inte baseboll på 50 talet eller annan nördig inriktning. Så svårt kan det inte vara.
Citera
2023-01-16, 22:02
  #54
Medlem
sebastian_s avatar
Doggiestyle spaningen i senaste avsnittet låter som något 14 åriga oskulder säger. " det är typ djuriskt på något sätt" . 0% egna reflektioner hur kvinnor känner sig i doggistyle eller några egna tankar.
Citera
2023-01-17, 08:36
  #55
Medlem
maxatdunders avatar
Testlyssnade 5 minuter på ett avsnitt om "spankbank", klickade i mitten av podden och i 3 minuter pratar man om hur kvinnan lever i ett patriarkatiskt samhälle och att de identifierar(viktigt att nämna för att få poäng) sig som feminister? Herregud, återigen kommer man in i white girl guilt livet där man ska prata feministisk jippo vilka "offer" kvinnorna är i Sverige som är ett av världens mest jämställda land. Satte tonen för resten av podden så stängde av direkt tyvärr, även om podden kanske är rolig så pallar man bara inte lyssna hur de hyllar sig själva som kåta patriarkatfällande feminister 3 gånger per minut. Det finns betydligt bättre politiska feministiska poddar med kvinnor som fajtas på riktigt. Tumme ned.
Citera
2023-06-26, 11:13
  #56
Medlem
fululfs avatar
Lyssnar för första gången på denna podd i dag. Tog ett avsnitt på slump (328) där ena programledaren läser upp saklig feedback som hon fått efter att, tydligen, ha skammat BDSM-utövare.
En man har mailat in och sagt att hon borde prata med utövare istället för att sitta och dra saker ur röven. Programledaren bemöter feedbacken med "Det är absolut OK att vara sadist - NOT!" och nåt oförskämt hån om att mannen är farlig att vara i relation med då han uppenbarligen skadar och går igång på att skada sin partner. Det här är ju nästan förtal.

Herregud. Hon duger till att prata om att det tydligen är härligare att pullas med lång- och ringringer än pek- och lång, men har ju fattat noll av det totala samtycke som en BDSM-relation grundas på.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback