• 1
  • 2
2016-10-03, 22:15
Medlem
Ockles avatar
Varför ska ni vara så kompicerade? Låt mig förklara

Gå ner till närmsta Sparbank/swedbank kontor där dom har en insättningautomat. (sedan 2015) Så är alla banker samankopplade, vilket jag gillar, har något med swish att göra..
Så stoppar du tex in ett Swedbank kort, i en nordea automat får du upp vanliga swedbanks menyn och tar ut utan extra kostnad

Tillbaka till topic. Stoppa in valfritt bankkort i insättningsautomaten, knappa in din kod, välj mynt/sedlar, häll i allting i skålen och vips så har du pengarna på ditt bankkort direkt! Vill du sedan ta ut sedlar så går du till närmsta uttagsautomat och väljer önskat belopp.

Detta har jag utnyttjat många gånger efter att dom ändrat reglerna med olika banker. förr var det en avgift när man tog ut/satt in, men inte längre när det är sammankopplat!
Senast redigerad av Ockle 2016-10-03 kl. 22:22.
Citera
2016-10-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockle
Varför ska ni vara så kompicerade? Låt mig förklara

Gå ner till närmsta Sparbank/swedbank kontor där dom har en insättningautomat. (sedan 2015) Så är alla banker samankopplade, vilket jag gillar, har något med swish att göra..

Alla banker är tyvärr inte kopplade till insättningsautomater, inte Handelsbanken, Danske bank mfl.

Bankomat info:
Citat:
I dagsläget är det kunder till Länsförsäkringar Bank, Nordea, SEB och Swedbank/Sparbankerna som har tillgång till insättningstjänsten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in