Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-02, 19:12
  #1
Medlem
Hej,

Efter att ha uppgraderat till iOS10 så kan jag inte längre se videoklipp på t.ex. nyhetssidor. Reklamen spelas upp men sedan fasnar det och videoklippet går aldrig igång. Detta gäller både min iPad Mini 4 samt iPhone 6s
Någon mer som har samma problem och som kanske hittat en lösning? Försökt googla utan resultat. Förbannat irriterande är det.
Citera
2016-10-03, 09:16
  #2
Medlem
Jag har samma problem med att reklamen spelas upp men klippet jag vill se visas inte. Har också uppdaterat för ett par dagar sedan. Väldigt irriterande.
Har du kommit på något att göra?
Citera
2016-10-11, 20:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gastsang
Jag har samma problem med att reklamen spelas upp men klippet jag vill se visas inte. Har också uppdaterat för ett par dagar sedan. Väldigt irriterande.
Har du kommit på något att göra?

Inte kommit på någon lösning. Har även samma problem som i en annan tråd att vissa youtubeklipp inte är tillgängliga.
Rättas väl till i framtiden när betatestarna sagt sitt (d.v.s. användarna...). Sjukt irriterande är det dock.
Citera
2016-10-12, 22:30
  #4
Avstängd
chimons avatar
Jag har så på min stationära dator i chrome bara på aftonbladets tv. Expressen fungerar.
Så jag kör mer Mozilla firefox. Youtube laggar hänger sig ibland. Då står det en ruta under upplever du störningar? Sänk is åfall kvaliten bla bla. Jag tror Youtube har något avtal med data mobil tillverkning så man ska köpa nytt för att få felfri uppspelning.
Citera
2016-10-14, 11:13
  #5
Medlem
Sjukt dålig lösning men det funkar för mig. Starta om enheten. Kan kolla på video ett dygn eller två, sen slutar det att fungera igen. Starta om enheten o.sv. o.s.v... (iPad Air och iPhone 6S, IOS 10.0.2).
Citera
2016-10-15, 13:33
  #6
Medlem
Har hittat en "löning" på problemet. Det verkar som att det inte fungerar när man sufrar i privatläge (har gjort det i flera år utan problem både på telefon och platta). Kör jag normalt så verkar det fungera i de fall jag testat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback