2017-03-04, 20:57
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Anton Hagman är kvällens svagaste kort, och därför är han ju satt mot PK-älsklingen Loreen som "ska" gå vidare.
Citera
2017-03-04, 20:58
Medlem
Sämst hittills.. Går inte Loreen vidare från det här så är det århundradets största skräll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbenomimmi
Dismissed har stulit både sitt intro och refrängen från något emo-rockband som var stort runt 2000. Thousand foot krutch kanske? Någon som minns?

Jag fick lite 30 seconds to Mars-vibbar
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Han är väl den enda äkta människan i detta spektakel.
Fast det är det han inte är i det här sammanhanget. Han låter inte ett dugg genuin i programledarrollen, som David gör, för varenda ord han säger låter i detalj inövat. Vilket det är. Och ändå kommer han av sig.
Citera
2017-03-04, 21:00
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Ett ord PK?
Nja, humor som ska träffa alla genom att vara så mellanmjölk som möjligt har varit en grej mycket längre än PK har varit det.

Det har alltid varit ett säkert kort att lämna den smarta humorn åt sidan och istället göra en kort sketch om något som ungdomar sysslar med...men denna gången med en GAMMAL människa. Humor på lagom
nivå!
Citera
2017-03-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Anton Hagman är kvällens svagaste kort, och därför är han ju satt mot PK-älsklingen Loreen som "ska" gå vidare.

vem skulle hon sats emot tror hon är en av dom starka i andra chansenn.
Citera
2017-03-04, 21:01
Medlem
sodamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Som de själva vill och de gör det bra.
Sant. Kön är ju totalt icke-existerande idag. Härligt.

Anton Hagman tycker jag var skön. Ut med Loreen och hennes propaganda-låt.
Citera
2017-03-04, 21:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeider1
vem skulle hon sats emot tror hon är en av dom starka i andra chansenn.

Till exempel Loreen mot De Vet Du hade blivit slakt på Loreen. Den duellen hade varit kvällens intressantaste.
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

tycker han fick ganska starkt stöd från publiken. tror han skulle lyckas vinna mot en del av de andra bidragen. Nu har jag röstat på loreen två gånger och innan påminde jag mina nysvenskar att rösta på henne med. Nu kör vi SVERIGE!

Loreen europas hopp.
Citera
Medlem
Hela fnaskvänstern spamklickar på sina hjärtan och ringer upp socialbidraget nu. Så rösta på Anton gott folk
Senast redigerad av Snobbenomimmi 2017-03-04 kl. 21:05.
Citera
2017-03-04, 21:03
Medlem
Mikeyjamess avatar
Det är ju så mycket Samara Morgan och Grudge över Loreens framträdande

Men va fan, så hon behöll väsktanten Inte ens damens son ville ju att Loreen skulle använda det!

Sen att Loreen aldrig kan hålla masken, ser ut som hon vill flina igenom hela bidraget.
Citera
2017-03-04, 21:03
Medlem
norces avatar
Loreens låt är ju jävligt stark, oavsett vad man tycker om budskapet. Minns inte en sekund av Antons låt. Han hette Anton va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in