• 1
  • 2
2016-09-29, 22:08
Medlem
delfinkoftas avatar
Aftonblaskan: http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle23621234.ab

Peter och David som bjuder flickor på skjuts till godisaffären kanske? Eller så är det samma skit som alltid.
Citera
2016-09-29, 22:16
Medlem
hemskt oförståeligt,hoppas dem åker fast o får ett rättväsligt straff
Citera
2016-09-29, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delfinkofta
Aftonblaskan: http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle23621234.ab

Peter och David som bjuder flickor på skjuts till godisaffären kanske? Eller så är det samma skit som alltid.

Samma skit som vanligt? Du menar Anders Eklund och Engla? Eller Ulf Olsson och Helenebortförandet?
Citera
2016-09-29, 22:48
Medlem
Dom Svenska fallen bestod av en ensam man som förde bort någon flicka. Får anses vara pedofil-fall men jag har glömt en del.

Två män i en bil, det verkar vara mer blatterat, det är väl inte rasistiskt att anse detta och inge högoddsare heller.

Men kunde inte flickan ha meddelat något signalement, beräknad ålder, eventuell brytning, eller om det var typ Svenskar?....Eller kunde hon det men det mörkas?... ....
Citera
2016-09-29, 23:00
Medlem
Ja tror vuxenvärlden måste tagga ner lite.

Nerverna sitter utanpå, barnen blir stressade och uppskrämda av föräldrarna att springa för livet om de tilltalas av en vuxen för dem okänd person.

Föräldrarna och skolorna hugger på allt de hör och ser när en man tilltalar ett barn på stan.

Ska vi komma till ett läge där eb vuxen inte ska kunna tilltala ett barn i all välmening?

Jag är man, åker ensam i min bil. Här om dagen såg ja två småtjejer åka på var sin sån balansbräda. Ja vevade ner rutan o gav dom beröm för deras skicklighet att hantera denna bräda men framför allt beröm att de hade cykelhjälm där mellan bilarna på gatan med biltrafik.

De sprang givetvis inte iväg utan tackade artigt och jag åkte vidare.

Tänk om det är mig man menar?
Citera
2016-09-29, 23:06
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kris00tian
Ja tror vuxenvärlden måste tagga ner lite.

Nerverna sitter utanpå, barnen blir stressade och uppskrämda av föräldrarna att springa för livet om de tilltalas av en vuxen för dem okänd person.

Föräldrarna och skolorna hugger på allt de hör och ser när en man tilltalar ett barn på stan.

Ska vi komma till ett läge där eb vuxen inte ska kunna tilltala ett barn i all välmening?

Jag är man, åker ensam i min bil. Här om dagen såg ja två småtjejer åka på var sin sån balansbräda. Ja vevade ner rutan o gav dom beröm för deras skicklighet att hantera denna bräda men framför allt beröm att de hade cykelhjälm där mellan bilarna på gatan med biltrafik.

De sprang givetvis inte iväg utan tackade artigt och jag åkte vidare.

Tänk om det är mig man menar?

Det är extrem stor skillnad att vänligt hälsa på ett barn och att försöka lura in ett barn i sin bil genom lögner.

Zigenare som arbetar med koppleri? Att polisen inte går ut med signalement angående personerna, dialekt eller vad det var för typ av bil får en att undra ifall dom ens vill lösa det här.
Citera
2016-09-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Det är stor skillnad att vänligt hälsa på ett barn och att försöka lura in ett barn i sin bil genom lögner.

Zigenare som arbetar med koppleri? Att polisen inte går ut med signalement angående personerna, dialekt eller vad det var för typ av bil får en att undra ifall dom ens vill lösa det här.

Jag förstår skillnaden. Frågan är om det ens gått till så som det står eller om detta har växt från mun till mun och i media. Det är inte troligt att nån ränner runt i sandared/sjömarken mitt på dagen o försöker rycka ett barn. Det är en liten by vi pratar om där allla känner alla och alla ser direkt vilken bil som inte hör till samhället.

Det måste finnas hundra ställen i borås som är strategiskt bättre för en pedofil att smälta in på med sin bil än i den lilla byn? I centrala borås till exempel 12 km från den beskrivna platsen. Ett dussin skolor i centrum där alla är lika okänd för alla.
Citera
2016-09-29, 23:21
Medlem
Men jag hävdar fortfarande att två män i samma bil inte tyder på pedofiler, hela historien är mycket skum, jag tror att det är två utlänningar som inte bryr sig om det är en flicka på 10 år eller en kärring på 60 år.

Blatterat upp över mina öron, men detta blir aldrig utrett. Finns ingen chans att Polisen gör något.
Citera
2016-09-29, 23:23
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kris00tian
Jag förstår skillnaden. Frågan är om det ens gått till så som det står eller om detta har växt från mun till mun och i media. Det är inte troligt att nån ränner runt i sandared/sjömarken mitt på dagen o försöker rycka ett barn. Det är en liten by vi pratar om där allla känner alla och alla ser direkt vilken bil som inte hör till samhället.

Det måste finnas hundra ställen i borås som är strategiskt bättre för en pedofil att smälta in på med sin bil än i den lilla byn? I centrala borås till exempel 12 km från den beskrivna platsen. Ett dussin skolor i centrum där alla är lika okänd för alla.

Det är skillnad på "normala" psykstörda pedofiler som ensamma utför sina välplanerade perversioner och övergrepp i lönndom därför att dessa handlingar föraktas av resten av samhället.

Sedan har du barbarerna och mörkermännen med lågt iq som utför oplanerade spontana övergrepp i grupp när tillfälle ges därför att deras samhälle accepterar alla övergrepp som inte drabbar den egna gruppen.
Senast redigerad av Grävulen 2016-09-29 kl. 23:26.
Citera
2016-09-29, 23:31
Medlem
delfinkoftas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jihadjones
Samma skit som vanligt? Du menar Anders Eklund och Engla? Eller Ulf Olsson och Helenebortförandet?

Nej jag menar att om media skriver att det bara rör sig om "Män" och inget annat signalement så kommer jag utgå ifrån att det rör sig om utländska personer då media är väldigt snabba med att skriva signalement om det är svenska män det rör sig om, några exempel:

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost...roligen-blaogd
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...cle23603059.ab

I aftonblaskan artikeln tar dom till och med en åsikt från en polis som inte har en aning om vad som har hänt utan bara tänker för sig själv och drar egna slutsatser.

Har då aldrig sett någon polis som får föra fram sina egna åsikter när en tjej har blivit våldtagen på samma sätt som i den där artikeln, undrar varför?
Citera
2016-09-29, 23:38
Medlem
delfinkoftas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Det är skillnad på "normala" psykstörda pedofiler som ensamma utför sina välplanerade perversioner och övergrepp i lönndom därför att dessa handlingar föraktas av resten av samhället.

Sedan har du barbarerna och mörkermännen med lågt iq som utför oplanerade spontana övergrepp i grupp när tillfälle ges därför att deras samhälle accepterar alla övergrepp som inte drabbar den egna gruppen.

Exakt, varför inte dra in en flicka mitt på ljusa dagen i en bil och våldta henne om tillfälle ges tänker dom bara, i deras kultur får vi skylla oss själva för att flickan ej går runt skyddad av andra män, hon ska i deras ögon våldtas så att hon ej längre är oskuld och då är oren och "värdelös" för andra män.

Dom skyddar sina egna flickor/kvinnor mot detta och blir självklart förvånade när svenska tjejer går helt ensamma överallt utan skydd från andra män, och utnyttjar snabbt detta.
Citera
2016-09-30, 09:30
Medlem
Är det fastställt att det är araber som gjort detta? Det kan bara vara små arabgrupper i den byn som håller till där. Finsn ett par pizzerior som drivs av araber och lite halvskumma bilverkstäder va?

Lågoddsare att det är dessa eller besök till dessa ställen som drar det folket till såna ställen.

Somaliefolket är inte bilburna i Borås. Än.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in