Citat:
Ursprungligen postat av
Dumstruten78
Efedrin dämpar hungerkänslor och man blir lite piggare. Det hade jag kört om jag var du
Jag har förstått det, men vart köper man det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sebbe.Laxx
Är mer fett och dra ned på kolhydraterna så mycket det går. Drick mycket vatten.
Jag äter nästan uteslutande fett, grönt, fisk, såser, nötter, frukt. Det är förmodligen därför jag ökar i vikt. Dricker 2 l vatten per dag. Jag äter däremot alldeles för ofta, och mycket på kvällarna. Stora portioner. Mycket alkohol.
Här är en vanlig dag:
08.00 Stort glas vatten med citron.
09.00 Kaffe med mjölk, en näve nötter
10.00 En banan (kanske ett plommon också), rågbröd (bakar eget) med smör
Lunch
Något större, typ en wrap, eller sushi, eller grönsaker med mycket olja och avokado, fisk.
Kaffe med mjölk
14.00
Frukt och te, rågbröd med smör igen
15.30
Nötter, en halv avokado.
17.00
Någon form av utemat (sushi eller tapas) och vin/öl
20.00 Snacks eller middag nr 2, typ rostade grönsaker med sås, eller blomkål, aubergineröra, hummus på knäcke.
21.30 Te med citron
Dricker vatten under hela dagen. Min misstanke är att jag äter för mycket sås, för mycket olja i saker, smör, och fett överlag, därför går jag upp i vikt. Jag äter nästan inget kött eller kyckling och inga kolhydrater förutom egetbakt fullkornsbröd. Gillar inte ris (förutom i sushi), potatis eller pasta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
Jag har hör att tjackpundare och andra missbrukare inte har några problem med hungerkänslor

. I vilket fall kan du nog inte räkna med något magiskt piller som löser ditt problem såvida du inte är villig att bli just en pundare.
Jag tog en del amfetamin tidigare och hade gärna gjort det igen, men min kran har gått under jorden.
Jag är gärna en pundare, säljer du?