• 1
  • 2
2016-09-28, 21:06
Medlem
bortmedfifittors avatar
Jag kan inte sluta äta. Jag är hungrig hela jävla tiden, och det finns ingen hejd på mitt ätande numer.

Det gäller inte jätteonyttiga saker, men det är mycket mat. Det är en mindre portion till frukost, men det eskalerar ju längre dagen går. På kvällen kan jag komma upp ostoppbart ätande, med sås, kött, etc.

Jag tränar regelbundet, men fortsätter att öka i vikt. Väger 73 kg till mina 168 cm. För två år sen exakt vägde jag 65 kg, vilket har då gett en stadig ökning i vikt, och senaste 3 kg sedan i somras.

Jag behöver ett preparat som tar bort hungerkänslorna helt. Jag ser att det finns otroligt mycket på marknaden och vet inte vart man ska ens börja titta och hitta det som är bäst. Jag överväger efedrin.

Vad kan ni rekommendera?
Citera
2016-09-28, 21:16
Medlem
Desto mer man äter desto hungrigare blir man senare.
Ephidrin tar väl bort hungerkänslor.
Citera
2016-09-28, 21:22
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskinkaffe
Desto mer man äter desto hungrigare blir man senare.
Ephidrin tar väl bort hungerkänslor.

Av uppenbara anledningar.

Kan du rekommendera något preparat som har funkat för dig eller som du vet går att köpa?
Citera
2016-09-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Av uppenbara anledningar.

Kan du rekommendera något preparat som har funkat för dig eller som du vet går att köpa?

Efedrin dämpar hungerkänslor och man blir lite piggare. Det hade jag kört om jag var du
Citera
2016-09-28, 21:30
Bannlyst
Är mer fett och dra ned på kolhydraterna så mycket det går. Drick mycket vatten.
Citera
2016-09-28, 21:38
Medlem
Roidberts avatar
Jag har hör att tjackpundare och andra missbrukare inte har några problem med hungerkänslor . I vilket fall kan du nog inte räkna med något magiskt piller som löser ditt problem såvida du inte är villig att bli just en pundare.

Edit
Går du på någon form av medicin? Vissa mediciner ökar trots allt matlusten.
Senast redigerad av Roidbert 2016-09-28 kl. 21:41.
Citera
2016-09-28, 21:45
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Efedrin dämpar hungerkänslor och man blir lite piggare. Det hade jag kört om jag var du

Jag har förstått det, men vart köper man det?

Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Laxx
Är mer fett och dra ned på kolhydraterna så mycket det går. Drick mycket vatten.

Jag äter nästan uteslutande fett, grönt, fisk, såser, nötter, frukt. Det är förmodligen därför jag ökar i vikt. Dricker 2 l vatten per dag. Jag äter däremot alldeles för ofta, och mycket på kvällarna. Stora portioner. Mycket alkohol.

Här är en vanlig dag:

08.00 Stort glas vatten med citron.
09.00 Kaffe med mjölk, en näve nötter
10.00 En banan (kanske ett plommon också), rågbröd (bakar eget) med smör
Lunch
Något större, typ en wrap, eller sushi, eller grönsaker med mycket olja och avokado, fisk.
Kaffe med mjölk
14.00
Frukt och te, rågbröd med smör igen
15.30
Nötter, en halv avokado.
17.00
Någon form av utemat (sushi eller tapas) och vin/öl
20.00 Snacks eller middag nr 2, typ rostade grönsaker med sås, eller blomkål, aubergineröra, hummus på knäcke.
21.30 Te med citron

Dricker vatten under hela dagen. Min misstanke är att jag äter för mycket sås, för mycket olja i saker, smör, och fett överlag, därför går jag upp i vikt. Jag äter nästan inget kött eller kyckling och inga kolhydrater förutom egetbakt fullkornsbröd. Gillar inte ris (förutom i sushi), potatis eller pasta.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag har hör att tjackpundare och andra missbrukare inte har några problem med hungerkänslor . I vilket fall kan du nog inte räkna med något magiskt piller som löser ditt problem såvida du inte är villig att bli just en pundare.

Jag tog en del amfetamin tidigare och hade gärna gjort det igen, men min kran har gått under jorden.

Jag är gärna en pundare, säljer du?
Citera
2016-09-28, 21:48
Medlem
JillisLs avatar
73kg på 168cm... Du äter inte mycket
Citera
2016-09-28, 21:49
Medlem
murtennios avatar
Armodafinil, narkolepsi medicin, tar bort mina hungerkänslor väldigt mycket. Att den sedan icke är rusgivande och en prestationshöjjare många gånger är ba ett plus.
Citera
2016-09-28, 21:51
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Jag tog en del amfetamin tidigare och hade gärna gjort det igen, men min kran har gått under jorden.

Jag är gärna en pundare, säljer du?

Nej, tyvärr. Men det finns ett forum på FB för sådant : (FB) Centralstimulantia

Citat:
Ursprungligen postat av JillisL

TS är en tjej, inte en kille. Helt förståeligt att hon inte vill att vikten ska skena iväg.
Citera
2016-09-28, 21:53
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:

Edit
Går du på någon form av medicin? Vissa mediciner ökar trots allt matlusten.

Jag går inte på några mediciner.
Citera
2016-09-28, 21:54
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JillisL

Citat:
Nej, tyvärr. Men det finns ett forum på FB för sådant : (FB) Centralstimulantia

TS är en tjej, inte en kille. Helt förståeligt att hon inte vill att vikten ska skena iväg.

Ja, jag ar inget gain-intresse. Vill vara slank.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in