Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-09-27, 19:17
Medlem
Otäck bild (om du är känslig)

Emilia gick på en gångväg i Fredericia när plötsligt 4 drenge (typ pojkar).
Medan hon hölls fast skar de henne med ett rakblad eller annat vasst föremål från örat ner till munnen.
Hennes storasyster berättar att detta har satt djupa psykiska spår i hennes syster.
Hon hade svårt för att lämna ett signalement förutom att tre var runt 180 cm och en var kortare än hon själv (175 cm). Alla var okända för henne.

Kanske är inte detta intressant för svenska flashback, men jag kan bara inte släppa denna story.
Ensamma galningar hör vi talas om lite då och då, men FYRA GRABBAR som övefaller och skär en tjej i ANSIKTET??

Helvete jag kokar.

http://www.bt.dk/danmark/emilia-blev...fra-laebe-til-
Citera
2016-09-27, 19:26
Medlem
franges avatar
Fy fan. Hon fick med andra ord ett så kallat Glasgow smile av asen. Ja, vågar vi gissa på svartingar i vanlig ordning?

Edit: Nja, kanske inte när jag kollat artikeln, såret var från öra till haka på bilderna. Men ändå. Arkebusering för kräken är vad som är det enda rätta.
Senast redigerad av frange 2016-09-27 kl. 19:33.
Citera
2016-09-27, 19:26
Medlem
sfrges avatar
Vet inte hur det ser ut i Danmark men det lyser ju invandrarrelaterat detta.
Citera
2016-09-27, 19:28
Medlem
Det duggar tätt med isolerade händelser just nu.
Citera
2016-09-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Det duggar tätt med isolerade händelser just nu.

MM. Jag kommer osäkt att fundera på om hon hade "otillbörlig klädsel".
Citera
2016-09-27, 19:45
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Otäck bild (om du är känslig)

Emilia gick på en gångväg i Fredericia när plötsligt 4 drenge (typ pojkar).
Medan hon hölls fast skar de henne med ett rakblad eller annat vasst föremål från örat ner till munnen.
Hennes storasyster berättar att detta har satt djupa psykiska spår i hennes syster.
Hon hade svårt för att lämna ett signalement förutom att tre var runt 180 cm och en var kortare än hon själv (175 cm). Alla var okända för henne.

Kanske är inte detta intressant för svenska flashback, men jag kan bara inte släppa denna story.
Ensamma galningar hör vi talas om lite då och då, men FYRA GRABBAR som övefaller och skär en tjej i ANSIKTET??

Helvete jag kokar.

http://www.bt.dk/danmark/emilia-blev...fra-laebe-til-
Fyn fan!

Vilka djävla svin oavsett vad det nu var för några så förtjänar de att kastreras alla fyra. Jag har varit varit i Fredericia, jag skulle inte tro att det rör sig om fyra Jylländare.

Vilka djävla svin
Senast redigerad av Butteri 2016-09-27 kl. 19:47.
Citera
2016-09-27, 19:56
Medlem
ShouldBeFines avatar
Det händer väldigt att man inom drogkretsar/annan kriminalitet"märker" golare på detta sättet. Säger inte att det rättfärdigar detta men kan vara en förklaring.
Citera
2016-09-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butteri
Fyn fan!

Vilka djävla svin oavsett vad det nu var för några så förtjänar de att kastreras alla fyra. Jag har varit varit i Fredericia, jag skulle inte tro att det rör sig om fyra Jylländare.

Vilka djävla svin

kastrera är väl ändå rätt snällt, hellre bruten ryggrad och avhuggna armar så lär gossarna aldrig mera tillfoga någon annan mer skada.
Stakars tös
Citera
2016-09-27, 20:07
Medlem
Flus avatar
En liknande knivskärning hände i Sverige i år när en 17-årig tjej inte ville knulla med ett ensamkommande flyktingbarn.

http://www.expressen.se/nyheter/juli...n-vagrade-sex/
Citera
2016-09-27, 20:21
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Fy fan. Hon fick med andra ord ett så kallat Glasgow smile av asen. Ja, vågar vi gissa på svartingar i vanlig ordning?

Edit: Nja, kanske inte när jag kollat artikeln, såret var från öra till haka på bilderna. Men ändå. Arkebusering för kräken är vad som är det enda rätta.
Kalla mig omogen men jäklar vad tuff man måste se ut om man som kille bär runt på ett sådant sår. Kan dock tänka mig att det är synen en tönt som jag har medans de som faktiskt hamnar i slagsmål regelbundet inte ser ett knivsår eller en näsa som man ser har tidigare varit bruten som något positivt.
Citera
2016-09-27, 20:25
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Kalla mig omogen men jäklar vad tuff man måste se ut om man som kille bär runt på ett sådant sår. Kan dock tänka mig att det är synen en tönt som jag har medans de som faktiskt hamnar i slagsmål regelbundet inte ser ett knivsår eller en näsa som man ser har tidigare varit bruten som något positivt.

Man kanske ser tuff ut men snygg är man nog inte.
Citera
2016-09-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Njae speciellt tufft är det väll inte att bli övermannad och skuren i ansiktet sådär. Som tidigare nämnts skärs det ibland likande för folk som "golat". Mycket coolare med ett ärr över ögat isf
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in