2016-09-27, 16:23
Bannlyst
Tips p banker som inte skickar brev hem efter man tagit ln? Som tar allt via internet. Fakturor p internet och bank id.
Citera
2016-09-27, 16:28
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Tips p banker som inte skickar brev hem efter man tagit ln? Som tar allt via internet. Fakturor p internet och bank id.
Banknorwegian, credigo , easycredit och risicum. Det r dom jag har erfarenhet av. Och fr de andra undvik sdana ln. Jag satt mig i skiten och hade enbart tur att min pappa har det s bra stllt s han kunde lsa alla skulder.
Citera
2016-09-27, 16:29
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Sger shr istllet, ta inte ln om du inte vet om du kommer f pengar i framtiden.
Citera
2016-09-27, 16:38
Bannlyst
Fast jobb sen 10 r tillbaka. Och det r inga sms ln precis. Cirka 50.000
Citera
2016-09-27, 16:40
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Fast jobb sen 10 r tillbaka. Och det r inga sms ln precis. Cirka 50.000

Om du har fast jobb sen 10r tillbaka, g in p swedbanks hemsida lr vad du nu har och ansk om ln dr ?
Citera
2016-09-27, 16:51
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dewnaz
Banknorwegian, credigo , easycredit och risicum. Det r dom jag har erfarenhet av. Och fr de andra undvik sdana ln. Jag satt mig i skiten och hade enbart tur att min pappa har det s bra stllt s han kunde lsa alla skulder.

Easycredit skickar visst hem faktura.
Citera
2016-09-27, 16:59
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Easycredit skickar visst hem faktura.
Jag fick E-faktura iallafall, och lnat av dom 3-4 ggr.
Citera
2016-09-27, 18:18
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Swedbank skickar allt p internet, har d inte sett ett papper frn dom p lnge, men snt fr man vlja skulle jag tro.( Frun som skter rkning)

Varfr vill du inte f papper om lnet har gtt igenom r det hemligt?

Skit i sm banker men dryga rntor mm
Citera
2016-09-27, 18:18
Medlem
tycker det verkar som TS r ute efter att scamma andra genom att ta ln i andras namn.

varfr skulle han annars frga detta. rntan borde vara viktigare n att allting skts digitalt
Citera
2016-09-27, 22:18
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dewnaz
Jag fick E-faktura iallafall, och lnat av dom 3-4 ggr.

Den aktiverar man vl genom frsta betalningen av pappersfakturan nr rutan om att e-faktura r tillgngligt dyker upp?

Om man kan f den som mail frsta gngen likt med banknorwegian s fungerar det ju utan att f hem ngot.
Citera
2016-09-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Swedbank skickar allt p internet, har d inte sett ett papper frn dom p lnge, men snt fr man vlja skulle jag tro.( Frun som skter rkning)

Varfr vill du inte f papper om lnet har gtt igenom r det hemligt?

Skit i sm banker men dryga rntor mm

Nr jag tog ett boln hos Swedbank fick jag tminstone sjlva skuldebrevet man skulle skriva p fr pantsttningen av lgenheten hemskickat per post.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in