Det var en kväll för ett par veckor sen som den religiösa ledaren hamnade i slagsmål med sin 15 år äldre granne.
- Plötsligt sa det pang i huvudet - när han slog till mig. Jag tappade bort mig och slog tillbaka.
Bråket ska enligt den religiösa ledaren ha att göra med en flerårig osämja mellan hans familj och en man från en annan familj som också är med i det religiösa samfundet. De ska båda ha fått svullnader och blodiga sår.
- Vi ramlade på varandra bland buskarna och det blödde men inte så allvarligt.
Vad rör det här sig om? Reportern har tydligen intervjuat den religiöse ledaren men har inte med hans röst i sitt inslag, utan väljer att själv läsa upp citaten från honom. Undrar varför.
Vad rör det här sig om? Reportern har tydligen intervjuat den religiöse ledaren men har inte med hans röst i sitt inslag, utan väljer att själv läsa upp citaten från honom. Undrar varför.
Antagligen så kan det ge "främlingsfientliga vatten på sin kvarn" eller vad det brukade heta förut, när MSM försökte totalt tiga ihjäl SD och alla mångkulturproblem.
Det är såklart jobbigt rent värdegrundsmässigt att säga imam och sen dessutom behöva simultantolka den blattefierade sandapans gutturala härjande. Enklare att läsa citaten själv och kallade det för "religiös ledare". Mörkningen blir allt svårare att mörka.
Lever du på 1900-talet eller? Imam heter det nuförtiden.
Nejdå, det har kommit massor av representanter för "kristna" avarter med ursprung i Afrika och Mellanöstern också. Djävulsutdrivaren från Borås exempelvis. Eller kan det va en pingstvän med knutbytendenser, fast då hade man nog dragit på stort.
När jag läste "Karlstad" tänkte jag att det är nån frikyrklig pastor som gnolar "de e bögarnas fel"
Men, ja, att de inte ville låta honom tala med egen röst är ju misstänkt. Typiskt pk-mörkande. Är väl nån imam då.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!