2016-09-27, 07:30
Bannlyst
Fattar inte alla säger att han vinner, alla polls visar att han vinner, även på maffians egna pollar så har han vunnit, alla skriver att han gjorde det perfekt. Vad har jag missat?

Jag tycker att han förlorade för att han inte attackerade som han brukar göra...fast det är ju det som andra ogillar med honom, att han är för offensiv.

Offensiv är bästa försvar, skit i om det är en kvinna vid det här laget, hon har satt mellanöstern i lågor och sålt 20% av deras uranium till ryssland. Snott 95% av pengarna som skulle återuppbygga Haiti. 5% av Clinton foundation pengarna går till charity. 5!!!

Men det är så jag ser det, verkar som att alla andra ville att han skulle vara defensiv etc? Visa sig mer "presidential".

gillar inte den trumpen, jag gillar när han är offensiv.

Hon dog inte på scenen heller, det var en till besvikelse....hon har väl druickt bebisblod och tagit typ 5 olika sprutor med framtidens mediciner som bara gangstrarna har tillgång till
2016-09-27, 07:32
Medlem
Svensk vänstermedia vinklar det hela så det ryker om det och utropar Clinton som vinnare av debatten och folkets favorit. Det är skitsnack och deras typiska propaganda. Kolla själva folkets röster i flera av de större tidningarna i USA (bl a Time och CBS), där framgår tydligt att Trump är favoriten. Äckliga svenska vänstermedia.
2016-09-27, 07:32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Varsågod!
https://www.youtube.com/watch?v=Ryp51N21vOU&feature=youtu.be
Tack!

Enligt Marcus i fyran så sopade Clinton hem 90 % av de osäkra väljare i Florida. Inte bra för Trump.

60-40 till Clinton nationellt.

Tror det är CNN;s siffror
Senast redigerad av gato12 2016-09-27 kl. 07:36.
2016-09-27, 07:38
Medlem
Har inte tittat på ett Trump rally på flera månader,

Tittar nu på debatten och det går fan inte och lyssna på honom orkade 5 minuter, nästan så att min egen iq sjunker i takt med att han talar.

Nu är inte Trump en expert på det här, eller en bra talare , han såg dessutom väldigt nervös och ville verkligen hem till Trump Tower.

Tyvärr lär inte det här locka några nya högskolade väljare.

Tror många flashback Trumps är lite besvikna inklusive mig.

Det vi kan se fram emot nu är om han sjunker i mätningarna, gör han inte det så är valet sjukare än något annat vi någonsin skådat.
2016-09-27, 07:42
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Nu är inte Trump en expert på det här, eller en bra talare , han såg dessutom väldigt nervös och ville verkligen hem till Trump Tower.
Rätt kul när han sa till SVT:s korre att han vunnit debatten solklart, han är sig lik den gode Trump...
2016-09-27, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Har inte tittat på ett Trump rally på flera månader,

Tittar nu på debatten och det går fan inte och lyssna på honom orkade 5 minuter, nästan så att min egen iq sjunker i takt med att han talar.

Tyvärr lär inte det här locka några nya högskolade väljare.

Tror många flashback Trumps är lite besvikna inklusive mig.

Det vi kan se fram emot nu är om han sjunker i mätningarna, gör han inte det så är valet sjukare än något annat vi någonsin skådat.

Han kunde ha avslutat racet men han gjorde det inte..han lät henne glida iväg med benghazi och email skandalerna...nya väljare som kollar måste få lära sig om det här, men han failade med det...

Han säger att han är glad att han inte attackerade mer? wtf?
2016-09-27, 07:53
Medlem
arbetets avatar
Marcus Oscarsson i TV4:

Trump will be back!

Och det tror jag också.

...och fortfarande står jag inte på någons sida.
2016-09-27, 07:55
Medlem
hahaha

Trump föll på spelmarknaden Clinton 1.40 Trump 3.00

Vilken legend folk sluta köpa guld också.
2016-09-27, 07:55
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Marcus Oscarsson i TV4:

Trump will be back!

Och det tror jag också.
Nej han har rätt, den här debatten avgjorde ingenting. Det är långt kvar.
2016-09-27, 07:58
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Nej han har rätt, den här debatten avgjorde ingenting. Det är långt kvar.
Och det är stor underhållning vill jag lägga till.
2016-09-27, 08:00
Medlem
MainStreamMedia utser Hillary till vinnare, de största online-pollsen ger Trump segern.

Nu nära 900.000 röster i Time.com 59-41 för Trump, själv tyckte jag Donald verkade nervös första halvan, drack vatten som Lille Rubio brukade göra...... annars var väl det samma budskap man hört, inget speciellt nytt.

Stödjer egentligen ingen, men vill att Trump går på hårdare om immigration, Vets, america first budskapen, han vinner nog i vilket fall!
2016-09-27, 08:02
Medlem
Trump vinner alla online-pollar

Mobboffer effekten ?

Ser folk Clinton/media som mobbare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här