2016-09-27, 07:05
Medlem
Marionetterna och charlatanerna gjorde en tråkig teaterföreställning för oss. Man hade önskat att det vara mer drama och lite fula ord, när deras lögner sprutar ut ur käften på dem. Men de hade ju sina ägare och bossar sittandes i publiken, inte minst judiske oligarken Sheldon Adelson.
2016-09-27, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nurjenf
hans tillvägagångssätt handlar mer om prefererad metodik.

Personligen föredrar jag den med hästlängder framför Lisa-läsa-på.

Det blir inte lika läst. och även om det är i sak mer osammanhängande så ser man mer på ärligt vis hur och var man vill lägga tyngden och hur man menar i olika saker.

detta är en omöjlighet från Lisa-läsa-på. Vem är hon, och vad vill hon... egentligen?

Fast handlar inte om det, utan att klara av att förbereda sig inför ett jobb.

Läsa på inför ett statsbesök hos ett nytt land osv.

Ganska klart att han inte längre orkar/vill, Trump hade en väldigt lätt uppgift idag men klarar inte av den.

Jag säger det som Trump supporter.
2016-09-27, 07:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Fast handlar inte om det, utan att klara av att förbereda sig inför ett jobb.

Läsa på inför ett statsbesök hos ett nytt land osv.

Ganska klart att han inte längre orkar/vill Trump hade en väldigt lätt uppgift idag men klarar inte av den.

Jag säger det som Trump supporter.
Trump såg ut som en förlorare idag.
2016-09-27, 07:11
Medlem
Nurjenfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Marionetterna och charlatanerna gjorde en tråkig teaterföreställning för oss. Man hade önskat att det vara mer drama och lite fula ord, när deras lögner sprutar ut ur käften på dem. Men de hade ju sina ägare och bossar sittandes i publiken, inte minst judiske oligarken Sheldon Adelson.
givetvis styrd av verklighetens markörer. men att Trump skulle vara utan själ och helsåld till nån viss allmängiltig påprackande ideologi osv, tror jag inte på.

tror nog det finns mer egenvilja hos Trump än bruntungan Hillary. Och det är väl det man bör mäta.

när Trump vinner valet med sina nationella värderingar kommer detta bidra med att vi kommer våga tänka lika dant, och ändra på oss lite. Något som är ett absolut måste för framtiden.

Signaler. Markörer, och gravitation. Politik.
Senast redigerad av Nurjenf 2016-09-27 kl. 07:14.
2016-09-27, 07:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Så jobbar dom, svensk vänstermedia.
Du är medveten om att överdriven klar majoritet av media är högerorienterad i Sverige?

Nån som har nån länk som jag kan titta på senare idag, och debatten?

Sen med tanke det lilla jag läst, så låter det som det blir det berömda bungyjumpet tillbaka för Hillary.
Är det så att Trump inte klarar av att bli ifrågasatt?
2016-09-27, 07:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Låter inte som ett speciellt presidentlikt uppförande.
2016-09-27, 07:17
Medlem
gato12s avatar
Finns det nånstans man kan se debatten i efterhand nånstans?
2016-09-27, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Finns det nånstans man kan se debatten i efterhand nånstans?
Youtube
2016-09-27, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Youtube
Om du har en länk så får du väldigt gärna dela med dig av den.
2016-09-27, 07:24
Medlem
Det spelar mycket liten roll hur Trump uppfattas eller hur han verkligen är. Det kommer oavsett bli en strid på kniven och det beror inte på honom utan Hillary. Sverige och Europa fattar inte hur illa omtyckt Clinton är av genomsnitts amerikanen. Man skiter helt enkelt i VAD motståndaren till Hillary pratar om bara att han är motståndare och han får sin röst. Frågan är bara hur stor påverkan resten av etablissemangen kan göra på de som är osäkra, minoriteter och diverse religiösa särlingar.. Där kanske man kan få Trump att förlora. Om inte är det en walk in the park, han har redan vunnit.
2016-09-27, 07:28
Medlem
Det kan inte vara bra för Trump om inte ens Fox News har honom som segrare i debatten. Jag orkade med 50 minuter innan jag fick nog av att höra Trump bli argare och argare. Rallarsvingar kanske fungerar på valmöten, inte i en debatt mot en motståndare som läst på.
2016-09-27, 07:29
Medlem
AkeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Om du har en länk så får du väldigt gärna dela med dig av den.

Varsågod!
https://www.youtube.com/watch?v=Ryp51N21vOU&feature=youtu.be

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in