2016-09-27, 04:36
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Du förstog inte att han menade att det är bättre att ha hans temprament i förhandlingar än att ha Clintons?

Alltså han menade inte att han var lugnare och mindre lätt retlig.
Det var troligtvis en pik mot tidigare uttalanden från Clinton om hans temperament. Hans kommentar lite senare indikerar det. Hon eller någon annan i media har troligtvis tagit upp hans "temperament" tidigare.
Senast redigerad av PK-befriad 2016-09-27 kl. 04:38.
2016-09-27, 04:37
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Vem är mer lättretlig (inte lätt retlig) än Donald?

Jag tror du förstår vad jag menar men bara försöker göra dig lustig för du var för dum att göra det utan att få det förklarat för dig.
Medlem
Otroligt frustrerande debatt att titta på med pinsam pajkastning från båda sidor. Clinton kommer med väldigt få sakliga svar och det borde vara öppet mål för Trump, men han svamlar bort nästan varje fråga och kommer sedan med helt absurda kommentarer om Kina och Nordkorea.
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Tror vi alla måste försöka se det ur jänkarnas synvinkel.

Som ni märker drar båda till sig applåder från publiken.

Helt omöjligt för oss att avgöra vem som vinner eller förlorar på denna debatt.

Donald får varken applåder eller skratt. Hillary får skratt hela tiden, utan att ens anstränga sig. Det räcker med att säga " Hörde ni vad han sade" ?
Medlem
fernebos avatar
Alltså, många här verkar ju vara förvånade över hur usel Trump är och tror att Clinton kommer att ta hem det nu, men då måste man ju faktiskt påpeka att det är så här Trump är och har varit precis hela tiden och ändå är det helt jämnt i mätningarna. Jag tror inte att nåt kommer att förändras av den här debatten. Självklart är Clinton mycket mer slipad än Trump, men vad spelar det för roll när hon är så avskydd. Jag tror faktiskt att väldigt många föredrar en idiot framför nån de avskyr.
Medlem
Oddsen på Trump ökar kraftigt. Många som anser att det här var en katastrof.
2016-09-27, 04:38
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Ojojoj nu snackar han om hennes hälsa

För att hon ställde denna fråga till han.
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Tror vi alla måste försöka se det ur jänkarnas synvinkel.

Som ni märker drar båda till sig applåder från publiken.

Helt omöjligt för oss att avgöra vem som vinner eller förlorar på denna debatt.

Publiken har ingen betydelse här. Vilka är det som sitter där då? Har du sett skillnaderna i publik när det gäller Trumps respektive Clintons rallies?
Medlem
1.40ggr pengarna på Clinton som vinnare av presidentvalet. Enklaste pengarna jag sett på länge. Efter den här debatten så är en stroke det enda som kan hindra det från att hända. Nog för att jag är nyfiken och intresserad av vad som hade hänt med världen efter 4 år med Trump så var detta spiken i kistan för att vi aldrig kommer att få se det hända.
Medlem
JoeBidens avatar
Men, där fick Trump lustigt nog in ett slag under bältet på henne. Folk förstår kanske det inte idag, men de gör det imorgon.

"She doesn't have the stamina to be the President". Så kollar de oberoende och osäkra väljarna på henne, minns de bevingade orden och lägger i högre grad en röst på Trump än Clinton i de delstater som räknas.
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Då får jag be om en källa?

Det var du som i påstod att HRC startade kontroversen, bevisbördan ligger på dig. Kom igen nu!
Avslutad
"Donald Trump has said that women don't deserve equal pay if they don't do as good a job as men"

Hmmm?? Så hon menar att kvinnor ska få göra sämre jobb för lika lön?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in