2016-10-20, 23:38
Medlem
santos_devilles avatar
Win win för mig vare sig vem som vinner valet...v

Vinner trump ska det bli spännande att se vad som blir av det hela.

Förlorar han kommer jag njuta av att läsa alla dåliga förlorare på 4chan och thedonald på reddit. Oj vad dom kommer gråta. Först en president som var neger och sedan en kvinna. Hahaha.

Att trump inte kommer erkänna sig besegrad är ju en skön bonus det med.

Har han inte anklagat emmy galan för att fuska bara för att han förlorat några gånger ?

Hur som helst. Spännande val men skiter fullständigt i vem som vinner. Hoppas dock på Clinton för att det skulle vara så jävla roligt med alla ledsna robotar på 4chan
2016-10-20, 23:40
Medlem
Tarstans avatar
Det blir inte bättre med Clinton, tyvärr, det blir värre.
Någon mer känslolös och arrogant kvinna går knappt att hitta, som en robot.

Det ser ut som hon ska vinna valet, jag förstår inte vad som är så fantastiskt med det, utan det är bara något som existerar i folks tro.

Det fortsätter det som det är, med mer makt åt wall street och storföretag, med korruptionen som naturlig följd.
Senast redigerad av Tarstan 2016-10-20 kl. 23:43.
2016-10-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Vad tror du själv? Valet är inte över för valdagen och folk har skrivit detta skit sen Trump ställde upp för presidentvalet
Jag skrev vad jag tror och varför. Du får tro annat om du vill.

Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Det är dryga minuten av talet som är på dryga halvtimmen. Lyssna gärna på resten med och det som media inte tagit med eller gömt längst ner i artiklarna.

https://www.youtube.com/watch?v=gvdUox7_YAc
Så du menar att han inte står för vad han säger den första minuten? Logik ā la Trumpanhängare.

Citat:
Ursprungligen postat av Waraahbe
Du kanske ska fråga dig varför han säger sådär. Sätt in dig i all voter fraud som uppdagas dagligen (skrivs inget om det på aftonbladet så kolla ej där). Debatterna har varit riggade. Tycker du det är demokratiskt att clinton får frågorna i förväg, har en monitor på sitt podium, har moderatorerna på sin sida. 3e debatten var mindre riggad när det kommer till frågorna.
Jag bryr mig inte om det där, jag skrev varför jag tror att han är körd och hänvisade till det.

Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Inget kvar att diskutera efter det jag sett idag. Visst, ett tag fanns en viss oro, men ingen kan övertala mig att tro amerikanska folket släpper igenom den där stollen.

Helt ofattbart dålig insats idag framför allt. Tack och lov!

Det är så korkat och låg klass att klockorna går baklänges. Hoppas slippa se det där fula trynet efter den 8:e november. Än mindre höra hans hemska stämma. Gnäller som en trotsig unge.

God natt Sverige... vart än du är.
Som sagt, utan övriga argument medtagna i beräkningen, så är just detta att han inte tänker följa valresultatet det som gör att han inte blir vald.
2016-10-20, 23:42
Medlem
Vad för kandidater har de egentligen att välja på där på andra sidan Atlanten?

1) En korrupt kärring, gift med en tidigare president och våldtäktsman.

2) En playboy, som ärvt mycket pengar. Han gillar tydligen att ta fruntimmer
mellan benen, utan att fråga först.
Till hans försvar måste man ju faktist säga att han har i alla fall inte
försnillat sitt arv.
Han högaktar även kvinnor, påstår han samt även hans nuvarande fru.
Samt han påstår även att han mer intresserad av att rusta upp infrastruktur
i USA, än att kriga mot araber som inte vill få betalt för sin olja med amerikanska
dollar.

Sicken djäkla bananrepublik det där landet håller på att bli. Började det gå
utför redan när John F. Kennedy blev mördad?
2016-10-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Jag skrev vad jag tror och varför. Du får tro annat om du vill.

Så du menar att han inte står för vad han säger den första minuten? Logik ā la Trumpanhängare.

Jag bryr mig inte om det där, jag skrev varför jag tror att han är körd och hänvisade till det.

Som sagt, utan övriga argument medtagna i beräkningen, så är just detta att han inte tänker följa valresultatet det som gör att han inte blir vald.

Antingen så förstår du inte alls, eller så har du lyssnat och förstått men ignorerat det för att du bestämt dig innan för att inte vilja förstå. Hur som så är det helt meningslöst att diskutera med sådana som dig.
2016-10-20, 23:52
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Är det bara jag, eller tittar Hillary halvsnyggt ner på sin "fusklapp" ungefär 20 ggr i minuten. Tvivlar inte på att käringen är hal oavsett men känns som hon ibland läser rätt upp och ned. Trumpan har mycket mer stadig blick.

För mkt jobb att citera föregående talare fr telefon. Och fan vad dum jag känner mig. Tvivlar inte en sekund på att hon har en elektronisk fusklapp där hon matas. Kolla på ögonen!!
2016-10-21, 00:03
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Är det bara jag, eller tittar Hillary halvsnyggt ner på sin "fusklapp" ungefär 20 ggr i minuten. Tvivlar inte på att käringen är hal oavsett men känns som hon ibland läser rätt upp och ned. Trumpan har mycket mer stadig blick.

Hon har talking points förberedda som hon levererar oavsett relevans till Trumps tidigare uttalande. Expert på pivoting.
2016-10-21, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Antingen så förstår du inte alls, eller så har du lyssnat och förstått men ignorerat det för att du bestämt dig innan för att inte vilja förstå. Hur som så är det helt meningslöst att diskutera med sådana som dig.
Jag ser i dina tidigare inlägg att du försvarar eller bagatelliserar alla grodor och egendomligheter som Trump häver ur sig. Det är helt okej, det får du göra. Han är din kandidat. Du hejar på honom. Många i USA gör det också, de resonerar precis som du. Och jag tycker inte att något av det han har sagt hittills skulle ha varit oförenligt med att han skulle kunna vinna. Tills nu, när han hotar att inte gå med på valförlust. Han gör det, snacka inte skit! Sådant gillas inte i USA. Al Gore, demokrat, blev med rätta kölhalad efter valförlusten år 2000. Det ledde till en republikansk administration i åtta år! 'Nuff said. Period.
2016-10-21, 00:39
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Hon har talking points förberedda som hon levererar oavsett relevans till Trumps tidigare uttalande. Expert på pivoting.

Expert vet jag inte, det ser ju ut som en femteklassare som läser upp sin uppsats med ett A4 framför ansiktet.
2016-10-21, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvaverket
Vad för kandidater har de egentligen att välja på där på andra sidan Atlanten?

1) En korrupt kärring, gift med en tidigare president och våldtäktsman.

2) En playboy, som ärvt mycket pengar. Han gillar tydligen att ta fruntimmer
mellan benen, utan att fråga först.
Till hans försvar måste man ju faktist säga att han har i alla fall inte
försnillat sitt arv.
Han högaktar även kvinnor, påstår han samt även hans nuvarande fru.
Samt han påstår även att han mer intresserad av att rusta upp infrastruktur
i USA, än att kriga mot araber som inte vill få betalt för sin olja med amerikanska
dollar.

Sicken djäkla bananrepublik det där landet håller på att bli. Började det gå
utför redan när John F. Kennedy blev mördad?
Hahaha Kennedy om någon var väl en Playboy som gillade att ta fruntimmer mellan benen? Trump är den perfekta blandningen av Kennedy och Reagan😬
2016-10-21, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsflykting
Hahaha Kennedy om någon var väl en Playboy som gillade att ta fruntimmer mellan benen? Trump är den perfekta blandningen av Kennedy och Reagan😬

Jo, det vet jag mycket väl. Att Kennedy var en playboy han med.

Men, jag har fått den uppfattningen att Kennedy-klanen inte lydde order från de med tillgång till den stora mängden stålar tillräckligt mycket. JFK blev mördad. Så hade han visst någon brorsa som blev mördad han med.

Blir Trump president, så tror jag att han blir mördad också. På sistone verkar det ju faktiskt som han agerar för att inte bli vald, utan bara försöker protestera mot kärringen Clinton.

Reagan blev även han utsatt för ett mordförsök. Han försökte ju bli vän med Gorbatjov och avsluta det kalla kriget och det kanske var det därför han blev skjuten?
2016-10-21, 05:14
Medlem
Sunimods avatar
Otroligt att ett sådant stort land inte har några mer lämpade presidentkandidater att plocka fram.

Även åldersmässigt börjar de bli lite väl gamla

Hillary Clinton fyller 68 om 5 dagar
Donald Trump fyllde 70 i juni

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in