2016-10-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Vet inte hur många gånger jag hört och läst det där att nu är "Trump körd" börjar seriöst bli jäkligt tjatigt.

Det är ännu inte över.
Jag har inte skrivit att han är körd förrän nu. Och jag angav specifika skäl till det som inte har varit på bordet ännu. Vad du är trött på struntar jag i.
2016-10-20, 23:20
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalJesus
Från verkligheten, kommer du hit någon gång du också eller?

Jag lever i den konstant. Däremot är jag inget fan av sagor och påhittade galenskaper när man diskuterar seriösa frågor. Hur jag ens kan tycka det är seriöst att diskutera den där pajasen Trump.
Han beter sig som en jävla barnunge och sprider skam över halva amerikanska folket.

DET är min verklighet!

Dröm sött!
2016-10-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Trump är Trump och jag tycker i alla fall det är uppenbart att han provocerar etablissemanget medvetet på ett lite roligt arrogant sätt (lite "the mentalist" över det hela). Lyssnar du dessutom ordentligt så har han massor med argument som har hänt för att vara naturligt misstänksam mot ett valfusk. Han säger vidare att han kommer följa lagen och respektera, men i lagen så finns där en möjlighet att begära t.ex omräkning om där finns tillräckligt starka indicier som skulle kunna tyda på valfusk i någon form.

Han säger aldrig att han inte kommer acceptera valresultatet om han förlorar, tyvärr så är det det media fokuserar på och man får leta långt ner i artiklarna för att få hela bilden(om det ens står med), vilket tyvärr inte många verkar göra. Man bör lyssna själv på talet och bilda sig en uppfattning innan man vräker ur sig påståenden byggt på medias rubriker tycker jag.
Det jag skrev baserades också på vad han sade nu idag, se här. Jag borde ha upplyst om det. Det går inte att missförstå. Edit: Eller, jo, om man är Trumpsupporter kan man förstås leka spin doctor kring det.
Senast redigerad av Redax 2016-10-20 kl. 23:24.
2016-10-20, 23:23
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Jag har inte skrivit att han är körd förrän nu. Och jag angav specifika skäl till det som inte har varit på bordet ännu. Vad du är trött på struntar jag i.

Du har inte så bra läsförståelse va? Jag skrev inte att du hade skrivit det förut Jag sa att jag läst det så jävla mycket här att det börjar bli rätt tjatigt...
2016-10-20, 23:23
Medlem
Citat:
Det jag skrev baserades också på vad han sade nu idag, se här. Jag borde ha upplyst om det. Det går inte att missförstå.
En artikel från Clinton news network ger dig 0 trovärdighet.
Här är hans uttalande:
https://www.youtube.com/watch?v=_GqVzcKl1Ms
2016-10-20, 23:24
Medlem
santos_devilles avatar
Är inte trump en del av etablissemanget?

Rik, umgås och känner alla rika politiker, har eller äger viss media, är kändis, nu president kandidat.
2016-10-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Du har inte så bra läsförståelse va? Jag skrev inte att du hade skrivit det förut Jag sa att jag läst det så jävla mycket här att det börjar bli rätt tjatigt...
Vad har det med mitt inlägg att göra? Gå och lägg dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Waraahbe
En artikel från Clinton news network ger dig 0 trovärdighet.
Här är hans uttalande:
https://www.youtube.com/watch?v=_GqVzcKl1Ms
Det är ju exakt samma. Men du klickar väl inte på sådant du för länge sedan har avfärdat.
2016-10-20, 23:30
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:

Vad tror du själv? Valet är inte över för valdagen och folk har skrivit detta skit sen Trump ställde upp för presidentvalet
2016-10-20, 23:31
Medlem
Citat:
Det jag skrev baserades också på vad han sade nu idag, se här. Jag borde ha upplyst om det. Det går inte att missförstå. Edit: Eller, jo, om man är Trumpsupporter kan man förstås leka spin doctor kring det.

Det är dryga minuten av talet som är på dryga halvtimmen. Lyssna gärna på resten med och det som media inte tagit med eller gömt längst ner i artiklarna.

https://www.youtube.com/watch?v=gvdUox7_YAc
2016-10-20, 23:32
Medlem
Citat:

Det är ju exakt samma. Men du klickar väl inte på sådant du för länge sedan har avfärdat.

Du kanske ska fråga dig varför han säger sådär. Sätt in dig i all voter fraud som uppdagas dagligen (skrivs inget om det på aftonbladet så kolla ej där). Debatterna har varit riggade. Tycker du det är demokratiskt att clinton får frågorna i förväg, har en monitor på sitt podium, har moderatorerna på sin sida. 3e debatten var mindre riggad när det kommer till frågorna.
Medlem
shbous avatar
Är det bara jag, eller tittar Hillary halvsnyggt ner på sin "fusklapp" ungefär 20 ggr i minuten. Tvivlar inte på att käringen är hal oavsett men känns som hon ibland läser rätt upp och ned. Trumpan har mycket mer stadig blick.
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:

Inget kvar att diskutera efter det jag sett idag. Visst, ett tag fanns en viss oro, men ingen kan övertala mig att tro amerikanska folket släpper igenom den där stollen.

Helt ofattbart dålig insats idag framför allt. Tack och lov!

Det är så korkat och låg klass att klockorna går baklänges. Hoppas slippa se det där fula trynet efter den 8:e november. Än mindre höra hans hemska stämma. Gnäller som en trotsig unge.

God natt Sverige... vart än du är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in