• 1
  • 2
2016-09-24, 18:39
Medlem
Hej!
det ligger till såhär att jag är en normal 25 årig "girl next door-tjej " (alltså inga direkt kuksugar läppar och enorma silikonbröst ) som har ett enormt intresse av att börja camma , och såklart har jag titta omkring vädigt mycket om info , men tänkte att det även skulle vara skoj över att fråga Er Flashbackare om HUR stort intresse det är för ev just Svenska camgirls,

Ni som speciellt har betalat över denna tjänst, föredras Svenska tjejer och vad är det som ni Speciellt gillar med camsex ? =)

jag har alltid varit extrovert och tja, exhibitionist till viss mån .. och jag tänder på att män betalar för mig, men är inte heller direkt sugen att ställa mig vid gatuhörnet bredvid ICA. haha man har ju sina egna moraliska gränser... inte för att misstas att jag är emot prostitution där ingen far illa.

Alla synpunkter på detta välkomnas =) egna erfarenheter osv
Kram!
Citera
2016-09-24, 18:49
Bannlyst
Enbart hett om hon är från samma land. Slippa snacka kraklig engelska med någon tyska eller fransyska är en ren dygd!
Citera
2016-09-24, 18:49
Medlem
Silltunnas avatar
"Problemet" är ju att det finns miljoner cambrudar, så du har hård konkurrens! Du bör fundera på hur du skall nischa dig, och vad du kan erbjuda för att sticka ut i mängden!
Citera
2016-09-24, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
"Problemet" är ju att det finns miljoner cambrudar, så du har hård konkurrens! Du bör fundera på hur du skall nischa dig, och vad du kan erbjuda för att sticka ut i mängden!

Sant, jag gillar ju domination , bothways så att säga. men samtidigt finns alla nischer i denna industrin , så jag vet inte hur beredd jag är på att "chocka " haha,

jag söker kanske mer män som vill ha en personlig interaktion med en camgirl ist för att gå in på någon mass-sida där man bara är "en i mängden" och allt blir stressigt och man inte får ut vad man vill ha .

jag älskar ju rollspel, "teater" och snuska mig . så jag kan se hur passionerad jag skulle kunna vara .
Senast redigerad av ALEXANDRASWEDEN 2016-09-24 kl. 19:10.
Citera
2016-09-24, 19:31
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALEXANDRASWEDEN
Sant, jag gillar ju domination , bothways så att säga. men samtidigt finns alla nischer i denna industrin , så jag vet inte hur beredd jag är på att "chocka " haha,

jag söker kanske mer män som vill ha en personlig interaktion med en camgirl ist för att gå in på någon mass-sida där man bara är "en i mängden" och allt blir stressigt och man inte får ut vad man vill ha .

jag älskar ju rollspel, "teater" och snuska mig . så jag kan se hur passionerad jag skulle kunna vara .

Gör en affärsplan. Din nisch kan vara att du riktar dig främst till svenskar och hänvisar till en intimare kontakt då ni är från samma land, talar samma språk och har relativt samma kultur. Gör en affärsplan där du även beskriver tekniken (webbsidan).

Beroende på dina möjligheter så kan du starta upp enkelt och bjussa några grabbar på shower mot att de ger feedback på din show. Utveckla dig och börja markndasför dina tjänster.

Alternativt om du är arbetslös så lämnar du in affärsplanen till Arbetsförmedlingen och söker starta eget-bidrag.

Intresset finns alltid. Det finns så jävla mycket porr på internet men det tycks ändå aldrig ta slut på folk som hystar ut pengar på ännu mer sex via internet av någon jävla anledning.
Citera
2016-09-24, 19:49
Medlem
av vad jag har läst så kan man tjäna under 30.000 utan att skatta på "hobbyverksamhet" som det nu är
kanske möjligt att prova innan man bestämmer sig för att starta eget typ ^^

skrev en liten introduktion på lovealexandra.blogg.se
men ,
sedan den lilla detaljen hur lång tid det tar innan familj och gamla klasskamrater hittar än. men må så vara antar jag, sånt får man nog räkna med om man går in fullhjärtat i detta.
Citera
2016-09-24, 20:18
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALEXANDRASWEDEN
av vad jag har läst så kan man tjäna under 30.000 utan att skatta på "hobbyverksamhet" som det nu är
kanske möjligt att prova innan man bestämmer sig för att starta eget typ ^^

skrev en liten introduktion på lovealexandra.blogg.se
men ,
sedan den lilla detaljen hur lång tid det tar innan familj och gamla klasskamrater hittar än. men må så vara antar jag, sånt får man nog räkna med om man går in fullhjärtat i detta.

Fast jag tror inte du kan räkna det som hobbyverksamhet? Det är rätt hårt styrt vad som får vara det och inte enbart summan du tjänar.
Citera
2016-09-24, 22:53
Medlem
Om du hittar någon annan brud att ''leka'' med ger det väl en liten knuff framåt också?
Citera
2016-09-25, 03:08
Medlem
Börja med en gratis snapchat där du "teasear" är omåttligt populärt just nu

Finns massvis konton som låter dig ta över deras konto en liten stund och så får du massiv spridning..
Citera
2016-09-25, 09:06
Medlem
Finns väl några svenskor på https://chaturbate.com/
Men där får man nog bjuda på en bra show för att casha in.
Citera
2016-09-25, 11:02
Medlem
bonobonos avatar
Vill inte vara tråkig nu men tänk till en extra gång innan du "hänger ut dig".
Du kommer att leva kvar på nätet i all evighet. Efter några minuter (typ) vet folk vad du heter, bor osv och så får du en egen tråd bla här på FB som alltid kommer upp när någon googlar ditt namn.
Folk kommer att vilja och ta reda på allt om dig som sen kommer att spridas, sanningar, lögner och rena påhitt som du inte kommer att kunna försvara.
I framtiden när du skaffat fast förhållande och barn osv är det inte så roligt att vara samma tjej för alla i stan, och familjen hurrar nog inte heller över vad deras dotter blivit känd som (då även för allt som det pratas om och inte bara vad du gjort på riktigt).

Ett ex till mig tyckte det var väldigt spännande att "bara" få bli fotad för en mindre porrtidning. Men det dröjde inte många dagar efter att tidningen kom ut innan hela stan pratade om henne (då var det i en stor stad dessutom och inte i någon liten by). Hon blev slampan typ, både här på FB, bland vänner och alla andra.
Nu 15 år senare är hon fortfarande stämplad, trots gift och barn. Det största misstaget hon gjort enligt henne själv.
I många år hade hon svårt att få arbete, andra föräldrar på barnens dagis pratar om en och fortfarande tror grabbar på krogen att hon vill vara med alla.
Jag var hennes ex redan när hon gjorde sin "karriär" men till och med jag har fått hört en del. Folk som vet att vi varit ihop vill veta vem hon är, vad hon "gillar" osv. Inte så kul faktiskt...

Men annars är det väl bara att testa och köra... Lycka till.
Citera
2016-09-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono
Vill inte vara tråkig nu men tänk till en extra gång innan du "hänger ut dig".
Du kommer att leva kvar på nätet i all evighet. Efter några minuter (typ) vet folk vad du heter, bor osv och så får du en egen tråd bla här på FB som alltid kommer upp när någon googlar ditt namn.
Folk kommer att vilja och ta reda på allt om dig som sen kommer att spridas, sanningar, lögner och rena påhitt som du inte kommer att kunna försvara.
I framtiden när du skaffat fast förhållande och barn osv är det inte så roligt att vara samma tjej för alla i stan, och familjen hurrar nog inte heller över vad deras dotter blivit känd som (då även för allt som det pratas om och inte bara vad du gjort på riktigt).

Ett ex till mig tyckte det var väldigt spännande att "bara" få bli fotad för en mindre porrtidning. Men det dröjde inte många dagar efter att tidningen kom ut innan hela stan pratade om henne (då var det i en stor stad dessutom och inte i någon liten by). Hon blev slampan typ, både här på FB, bland vänner och alla andra.
Nu 15 år senare är hon fortfarande stämplad, trots gift och barn. Det största misstaget hon gjort enligt henne själv.
I många år hade hon svårt att få arbete, andra föräldrar på barnens dagis pratar om en och fortfarande tror grabbar på krogen att hon vill vara med alla.
Jag var hennes ex redan när hon gjorde sin "karriär" men till och med jag har fått hört en del. Folk som vet att vi varit ihop vill veta vem hon är, vad hon "gillar" osv. Inte så kul faktiskt...

Men annars är det väl bara att testa och köra... Lycka till.

JO precis, det är det något som jag har tagit i stor eftertanke, sedan så har jag ju en egen uppfattning och ganska stark egensikt i vad som är moraliskt rätt här i världen, klart att vissa svenskar omkring mig gillar att baktala och i deras mentalitet är detta supermumsigt att få tag på denna info .
... men jag säljer inte barn, sprider inte droger, gör absolut ingen annan illa . Men jag förstår vad du menar, värsta är ju familj osv.. Eftersom detta är MITT val, men vissa kan ju inte skilja på familj och Enskilda val och drar alla över en kam .

så för andra omkring mig och deras skull, men för min egen skulle jag inte bry mig inte alls. Sedan bor jag ju inte i Sverige utan mest i södra Europa och Asien så inga dagisfröknar eller granna skulle få reda på något =)
tack för din Omtanke iallafall och det du skriver är något som jag tar "in consideration" så att säga . =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in