2016-09-23, 17:59
Medlem
En lastbil "tappade" sitt flak som välte och delvis landade på en personbil som fick motorhuv och framruta krossad/intryckt på E4an i södergående riktigt mellan Uppsala och Stockholm, precis vid länsgränsen. Blev stopp söderut ganska lång tid och när man väl kunde börja köra rullade det väldigt sakta. Ska ha inträffat vid 8 tiden. Ett litet barn ska vara allvarlig skadat ( 3 eller 4 år). Någon som vet mer detaljer?
Citera
2016-09-23, 19:13
Medlem
Venators avatar
Det är väl detta?

http://unt.se/uppland/knivsta/barn-a...a-4381333.aspx
Citat:
[Utdrag]
Trafikolyckan inträffade vid 8-tiden på fredagsmorgonen. En lastbil lastad med grus fick punktering och välte ner i diket mellan körriktningarna. I samband med avåkningen trycktes en personbil av vägen.

Den förare och de två passagerare som färdades i i bilen fick föras till sjukhus i ambulanshelikopter eller ambulans. Enligt Norrortspolisen ska ett fyraårigt barn ha blivit allvarligt skadat.
Citera
2016-09-24, 09:29
Medlem
Tuxxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av millan8950
En lastbil "tappade" sitt flak som välte och delvis landade på en personbil som fick motorhuv och framruta krossad/intryckt på E4an i södergående riktigt mellan Uppsala och Stockholm, precis vid länsgränsen. Blev stopp söderut ganska lång tid och när man väl kunde börja köra rullade det väldigt sakta. Ska ha inträffat vid 8 tiden. Ett litet barn ska vara allvarlig skadat ( 3 eller 4 år). Någon som vet mer detaljer?

Har skickat mer info till dig.

Jag har även en annan bild på bilen i fråga, där man ser hur mosad bilen är på höger sida, men vet inte var/hur jag kan ladda upp den.
Senast redigerad av Tuxxa 2016-09-24 kl. 09:31.
Citera
2024-10-08, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxxa
Har skickat mer info till dig.

Jag har även en annan bild på bilen i fråga, där man ser hur mosad bilen är på höger sida, men vet inte var/hur jag kan ladda upp den.

Har du kvar bilden på bilen från andra sidan?
Citera
2025-02-03, 10:47
Moderator
pudelluss avatar
Rubrik kompletterad med plats och datum.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in