2005-12-12, 00:13
Medlem
Icecubes avatar
Ocks hockey.

Dvarande MODO-trnare Jim Brithn (ven kallad videobritta) fick hra mkt.
Som:
-De har en flintskalle i bset!! -De har en flintskalle i bset!! -De har en flintskalle i bseeeet!!

-Jim-Brithn-gillar-thailnska-smpojkar!!
Citera
2005-12-12, 08:13
Medlem
l'imperatores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dEn^oNdE
Stmmer det du sger r han pinsam...

Frvrigt r Hedman bra mycket bttre n alla kvinnliga journalister
Mhm, han r s stolt ver att han r en kndis. Han stoltserar ganska mycket om hur hans proffs karrir varit..

Haha vilken bedrivt, finns ingen bra kvinnlig kommentator typ
Citera
2005-12-12, 11:17
Medlem
Helsingborg - Anderlecht 1996, CHILD MOLESTERS CHILD MOLESTERS CHILD MOLESTERS! Efter den stora pedofilhrvan i Belgien. Detta resulterade i lktarkravaller och VM i bengalkastning

Annars r ramsan om nr halva Uniteds lag dog i flygolyckan mycket grym, har dock glmt hur den gr... Kan ngon fylla i?
Citera
2005-12-12, 13:07
Medlem
Dr.Jekylls avatar
"HAMAS HAMAS, ALLE JUDEN HET GAS!" - Den Haag mot den Judiska klubben Ajax. Den var ganska bra p att provocera tror jag, de avbrt matchen p.ga all frmlingsfientlighet...

"Asyriska r ingeting att ha
Ashmed saknar pass
Hassan becknar hasch
Assyriska r ingeting att ha
Sieg heil!"
Fast det var en ramsa som krdes p stan, inte p arenan.. Elak och Elak kan man ju med diskutera, provocerande iaf.

Grejen r den att det finns olika typer av ramsor som r "Elaka". Dels r det saker i form av
"Hans slr sin fru - infr sina barn
Bort med elanga frn fotbollsplan!"
Elak, men samtidigt ngot svinet frtjnar. Bra ramsa iaf, kan nog knnas att hra..

Dels finns det rent fjams:
"xxxx r homosexuell, homosexuell, homosexuell
han r homosexuell
xxx r inte som oss andra, aj-aj-aj-aj!"
Nr snubben inte ens r homosexuell, kanske har fru och barn. D r det inte elakt, lite kul kanske, men knappast elakt.

Sen finns ocks saker som
"Alla vi som har tv hnder klappar nu.."
Dr man rent hoppar p ngon fr ngot han kanske mr dligt som fan fr. Jag skulle gissa p att det gr ondast...

"Alla rensar fisk / alla heter Glenn" o.sv tycker jag bara r kul, kan garva t. Det r inte elakt fr fem re, dremot kan man ju ge lite krdd fr att folk har lite humor och orkar sjunga sdant. Lite humor saknas fan hos mnga idag, nr allt r "Hora" "Fitta" "HATA!" och "BG".
Citera
2005-12-12, 20:37
Medlem
Lill-Einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyparen
"Thomas och Hkan r inte som oss andra, ajajaj dom ligger med varandra"
AIK mot brderna Loob.

Ehh nr vi sjng den sjng vi Peter istllet fr Thomas
Citera
2005-12-12, 23:41
Medlem
AlleyCats avatar
"Frken Bosse, Frken Bosse" - Uttalades p cklig sknska till Bosse Larsson.
"Rika frldrar, dlig hygien" - Tillgnad stermalmsvalparna i pyjamas.
"Tjockare n loket, ja han r tjockare n loket" - Till Robert Prytz och andra fetton.
"Alexanders mamma r hans pappa" - Till stlund nr han spelade i gnaget och gick ut i tidningen att han letade efter sin frnvarande farsa.

Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
"Moses ben finns inte lngre" hrde man vl nn gng nr det begav sig.

S hr gick den:
"Moses han, har inga ben, ding ding ding, dd-ding ding ding, Moses han, har...osv".

Frvrigt enda gngen jag knt mig skamsen ver en ramsa. Moses satt trgd i sin rullstol i sydstra hrnet av Sderstadion och hrde halva bajenklacken skandera den.
Citera
2005-12-12, 23:47
Medlem
Dr.Jekylls avatar
AlleyCat >>

Dr hade jag med skmts. Mycket kan man sjunga, men att psyka en ung kille vars liv har varit att spela fotboll men inte kan gra det lngre, fr han har tvingats amputera dem, r helt t helvete lgt. Specielt eftersom Bajen tjnar noll p att Moses mr kass...
Citera
2005-12-13, 00:23
Medlem
pimmes avatar
Domarn svart och vit liknar mest en fgelskit...
Citera
2005-12-13, 00:26
Medlem
mobeuss avatar
Nar Watford spelade horde man ofta denna ramsa fran motstandarlagets laktare:
Sit Down, Sit Down - Elton Is Around!
Citera
2005-12-13, 00:58
Medlem
hazard simpsons avatar
Mlvakten i Aberdeen Andy Goram gick ut i pressen och sa att han led av Schizofreni

Varp klacken sjng bakom hans ml: It's only two Andy Goram two Andy Goraaaam
Citera
2005-12-13, 01:27
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Mlvakten i Aberdeen Andy Goram gick ut i pressen och sa att han led av Schizofreni

Varp klacken sjng bakom hans ml: It's only two Andy Goram two Andy Goraaaam

HAHAHA, Den var bra!
Citera
2005-12-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll

"Alla rensar fisk / alla heter Glenn" o.sv tycker jag bara r kul, kan garva t. Det r inte elakt fr fem re, dremot kan man ju ge lite krdd fr att folk har lite humor och orkar sjunga sdant. Lite humor saknas fan hos mnga idag, nr allt r "Hora" "Fitta" "HATA!" och "BG".

Jag hller helt med dig! Jag har aldrig fattat varfr stockholmarna tror att vi upplever "Alla heter Glenn i Gteborg" som provocerande. Snarare r det en hyllning. Ala rensar fisk r vl mer jaha? Vi har ju ven Volvo och SKF, ni kan skert hitta p ngot om det ocks.

"Vi hatar" ramsorna r bara exempel p extremt dlig fantasi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in