2016-09-22, 04:14
Medlem
Ehugoss avatar
Hej Flashback!
Efter att till sist tagit mod till mig och börjat rumla runt i sänghalmen med kvinnor av de olika slag, står jag nu inför ett dilemma.

Min penis är kanske ingen flashbackdase i längd, men i omkrets mäter jag va 16cm. Detta har varit uppskattat av kvinnor, men att finna en endaste kondom som faktiskt sitter kvar tyr sig omöjligt.
Problematiken är inte att få på kondomen (även om detta kan göra ont) utan istället att fanstyget tenderar att släppa under akten.

Hur gör ni med lite gröfre mått för att kontra detta problem/vilka modeller har fungerat för er?
Citera
2016-09-22, 04:21
Bannlyst
Klicka i storlek bara https://www.kondomvaruhuset.se/kondo...m-storlek.html
Citera
2016-09-22, 04:31
Medlem
Ehugoss avatar
Tusen tack, har nojat som tusan över just storleken på det hela då det framför allt är vid roten jag är grövre, enl. denna chart bör jag ha en 60mm, så antar att det är mysize som gäller.
Citera
2016-09-22, 05:23
Medlem
Sunimods avatar
Zara Larsson har redan presenterat lösningen för alla med missbildad kuk.

Se bifoga länk.

http://nyheter24.se/noje/786406-zara...kk-ar-for-stor
Citera
2016-09-22, 13:24
Medlem
flyer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4NT3R4
Klicka i storlek bara https://www.kondomvaruhuset.se/kondo...m-storlek.html

Fattar inte, jag har en upp till 6cm bred och omkrets som mest 18cm. Men det fanns inga med större omkrets än 13.8cm , men det det stog att den hade bred 6.9cm ?
Enligt skolmatematik borde bredden vara omkretsen delat med 3.14
6.9 blir för brett och 13.8 i omkrets för litet allt på ssamma kondom , hur ska de ha det ?

zara Larsson har fel. Bredden är viktig, för normala kondomer klämmer så hårt jag tappar ståndet efter ett tag.
Har inga problem hålla ståndet utan kondom , men med, blir det svårt. Jag känner naturligtvis mindre men jag misstänker problemen mer beror på att en tajt kondom pressar ut blodet ur penis. Har ni märkt samma sak ? Lyckligtvid brukat tjejerna vara så kåta då det händer att de brukar låta mig fortsätta utan kondom.

Kan tilllägga jag inte kan rulla på en kondom utan den måste spännas ut med fingrarna inne i kondomen och träs på en bit sen kan resten rullas på. Men jag har bara köpt normala kondomer, vet inte hur det är beställa efter mått.
Senast redigerad av flyer1 2016-09-22 kl. 13:29.
Citera
2016-09-22, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Fattar inte, jag har en upp till 6cm bred och omkrets som mest 18cm. Men det fanns inga med större omkrets än 13.8cm , men det det stog att den hade bred 6.9cm ?
Enligt skolmatematik borde bredden vara omkretsen delat med 3.14
6.9 blir för brett och 13.8 i omkrets för litet allt på ssamma kondom , hur ska de ha det ?

zara Larsson har fel. Bredden är viktig, för normala kondomer klämmer så hårt jag tappar ståndet efter ett tag.
Har inga problem hålla ståndet utan kondom , men med, blir det svårt. Jag känner naturligtvis mindre men jag misstänker problemen mer beror på att en tajt kondom pressar ut blodet ur penis. Har ni märkt samma sak ? Lyckligtvid brukat tjejerna vara så kåta då det händer att de brukar låta mig fortsätta utan kondom.

Kan tilllägga jag inte kan rulla på en kondom utan den måste spännas ut med fingrarna inne i kondomen och träs på en bit sen kan resten rullas på. Men jag har bara köpt normala kondomer, vet inte hur det är beställa efter mått.

Du är förmodligen väldigt ny till det här med snippa och snopp som ska jucka i varandra.

Kondomen är nog det du behöver öva mest på, själv har jag rullat på dryga 20 kondomer över mitt huvud och om jag lyckas med min skalle så ska de nog gå på din enorma Penis!

Citera
2016-09-22, 21:21
Medlem
flyer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4NT3R4
Du är förmodligen väldigt ny till det här med snippa och snopp som ska jucka i varandra.

Kondomen är nog det du behöver öva mest på, själv har jag rullat på dryga 20 kondomer över mitt huvud och om jag lyckas med min skalle så ska de nog gå på din enorma Penis!

Ollonet är en väldigt känslig del av kroppen och den är inte som en träbit där det bara är att rulla på oavsett hur svårt det är. Oftast får tjejen försöka, men då de inte lyckas får jag ta över o visa hur jag gör det. Jag är bra bit över 40 med flera barn, och över hundra förhållanden så nån nybörjare är jag knappast.

Hur rullar man på en kondom på ett människohuvud? Det går inte, du måste använda samma teknik som jag isåfall. Eller menar du över ollonet ? Har du i hela livet bara rullat på 20 kondomer över ollonet, och kallar mig för nybörjare ??
Senast redigerad av flyer1 2016-09-22 kl. 21:24.
Citera
2016-09-23, 11:28
Medlem
Johanxoxos avatar
Ännu en som inte greppat hur de mäter bredden på en kondom. De mäter kondomen helt platt, en 6 cm bred kondom enligt RFSU stämmer alltså med den omkrets de anger, deras sätt att mäta bredden är alltså inte samma sak som diametern på en kondom.
Citera
2016-09-23, 16:52
Medlem
flyer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanxoxo
Ännu en som inte greppat hur de mäter bredden på en kondom. De mäter kondomen helt platt, en 6 cm bred kondom enligt RFSU stämmer alltså med den omkrets de anger, deras sätt att mäta bredden är alltså inte samma sak som diametern på en kondom.
Tack det förklara saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in