Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-22, 11:54
  #109
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Angelina är bisexuell.
Hon har haft flera kärleksaffärer med kvinnor.

Helt Otroligt att en man som Pitt inte förstår att det är helt omöjligt att vinna något på att gifta sig med en bisexuell kvinna som adopterar extra svartingungar plus opererar bort pattarna. Så sjukt jävla pantat. En man som inte blivit mindfuckad och spårat ur i den situationen är ingen man.
__________________
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-22 kl. 11:58.
Citera
2016-09-22, 13:13
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Känner likadant (se spoiler). Patetisk. Konstigt att man bryr sig såpass och att det är en sådan stor nyhet. Att två superkändisar skapar sådan turbulens. Vi behöver tydligen våra kändisar, är inte helt klar över vilken psykologi som ligger bakom det. Nyhet t o m i SVT och de stora svenska drakarna.

Ja, och det visade sig att hon bär på de generna. Tufft.

Ouch. Då förstår man det
Citera
2016-09-22, 14:08
  #111
Medlem
ImAFlirts avatar
Något som är värt att nämna är att Angelina tydligen ska ha blivit diagnostiserad med Borderline på 90-talet http://www.newhealthguide.org/Famous...-Disorder.html

Vi alla vet hur kvinnor med borderline funkar. Otroligt manipulativa när de känner sig hotade. Allt är andras fel och de har ofta en "perfekt" yta som de visar för främlingar. Jag har en i släkten som har Borderline och självinsikten ligger i perioder på NOLL.

Nu är det rätt fjantigt att bry sig om detta Hollywood par som att det vore världens viktigaste grej men jag tror alla som växer upp med vissa människor på filmduken även utvecklar en undermedveten relation till dem. Precis som vi blir lite ledsna när någon av våra idoler sedan barn dör. Jag känner medlidande för Brad i detta fall, man till man. Hur löjligt det än låter. Självklart ska det dock inte ta över nyheterna på det sätt det gjort. Finns viktigare saker att diskutera.
__________________
Senast redigerad av ImAFlirt 2016-09-22 kl. 14:11.
Citera
2016-09-22, 14:09
  #112
Avstängd
Tror det var mer spännande att bli ihop med Brad Pitt han var trots allt upptagen det blev ett litet spel och en jakt. Men sen var det inte lika spännande att ha han i sin ägo och vara gift med han. Så hon tog sitt pick och sina köpebarn och gav sig iväg.
Citera
2016-09-22, 14:17
  #113
Medlem
Finskpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Helt Otroligt att en man som Pitt inte förstår att det är helt omöjligt att vinna något på att gifta sig med en bisexuell kvinna som adopterar extra svartingungar plus opererar bort pattarna. Så sjukt jävla pantat. En man som inte blivit mindfuckad och spårat ur i den situationen är ingen man.

Att hon valde att operera bort "pattarna" och ersatte dem med implantat var för att hon annars löpte en risk på 87 % att drabbas av bröstcancer. Tycker inte man kan klandra henne för detta beslut.
Citera
2016-09-22, 14:33
  #114
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finskpinne
Att hon valde att operera bort "pattarna" och ersatte dem med implantat var för att hon annars löpte en risk på 87 % att drabbas av bröstcancer. Tycker inte man kan klandra henne för detta beslut.

Som jag fattar det så är det inte direkt ett par snygga sillisar hon skaffat sig.
Citera
2016-09-22, 14:35
  #115
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Som jag fattar det så är det inte direkt ett par snygga sillisar hon skaffat sig.
Dom var snygga men i samarbete med anroexia så blir de väldigt fula.
Citera
2016-09-22, 14:44
  #116
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Något som är värt att nämna är att Angelina tydligen ska ha blivit diagnostiserad med Borderline på 90-talet http://www.newhealthguide.org/Famous...-Disorder.html

Vi alla vet hur kvinnor med borderline funkar. Otroligt manipulativa när de känner sig hotade. Allt är andras fel och de har ofta en "perfekt" yta som de visar för främlingar. Jag har en i släkten som har Borderline och självinsikten ligger i perioder på NOLL.
Ja och de måste ha 100% uppmärksamhet hela tiden.
Får jag bara stryka över ditt "kvinnor" och ersätta det med "folk". Det är inte så stor skillnad mellan könen där.

I alla fall, viskvisk om Angelina's psykiska välbefinnande har tisslats om ända sen hon var med i Girl, Interrupted 1999 och spelade psykpatient tillsammans med Winona Ryder mfl (bl a Brittany Murphy RIP).
Citera
2016-09-22, 16:29
  #117
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Jag läste på ett amerikanskt skvallerblogg.
Som många gånger har rätt i sitt skvaller.
Men, i detta fall så vet jag inte.
Där skriver de att Angelina Jolie har blivit kär i någon toppolitiker och de har redan startat sin romans.
Jag får intryck av att det ska vara någon engelsk politiker på grund av att hon själv vill arbeta politiskt i England och därför ville hon redan i somras sälja deras franska slott.
För enligt engelsk politik (vad jag förstår) så får man inte ha egendomar utanför Englands gränser.

Tänk om det är Theresa May. Det hade varit häftigt
Citera
2016-09-22, 17:15
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Helt Otroligt att en man som Pitt inte förstår att det är helt omöjligt att vinna något på att gifta sig med en bisexuell kvinna som adopterar extra svartingungar plus opererar bort pattarna. Så sjukt jävla pantat. En man som inte blivit mindfuckad och spårat ur i den situationen är ingen man.

Ursäkta, men hon har cancer i familjen vad jag vet, knappast konstigt att hon opererar bort brösten. En man som inte accepterar detta älskar uppenbarligen inte sin fru. Vad jag vet så har Brad Pitt stöttat Angelina efter operationen. Dessutom finns det möjlighet att rekonstruera bröst.
Citera
2016-09-22, 17:34
  #119
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
LAPD confirm Brad Pitt not being investigated for child abuse

https://www.theguardian.com/film/201...use?CMP=twt_gu
Citera
2016-09-22, 17:49
  #120
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
LAPD confirm Brad Pitt not being investigated for child abuse

https://www.theguardian.com/film/201...use?CMP=twt_gu


Antar att en hel del tidningar kommer att bli stämda sen som det blossades upp ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback