2008-11-16, 02:13
Medlem
Visst fan, för några år sen hade Åbro ett VIP-tält backstage på Hultsfred där bara folk med ett väldigt speciellt armband kom in. Stefan Sundström dök upp där på torsdagen och en av Åbros säljare såg till att han fick ett armband illa kvickt - sen satt han där torsdag, fredag (innan och efter hans framträdande på Pampas) och lördag. Eftersom vi satt där så fort vi inte hittade nåt kul att se hamnade han ofta vid vårt bord och jävlar vad rolig han är!
På lördagen hamnade dessutom större delen av The Ark vid vårt bord - vi, kändismagneterna...
Citera
2008-11-16, 02:18
Bannlyst
Typ alla artister!

Carola - Amy Diamond - Björn Skifs - Charlotte Perelli - Magnus Uggla - Joey Tempest - Dilba - Sophie Zelmani - Måns Zelmerlöw etc etc

Listtråd?

.
Citera
2008-11-16, 04:39
Medlem
Vasco&Millboy
Citera
2008-11-16, 12:52
Medlem
Vidfamnes avatar
Roger Pontare
Timbuktu
General Knas
Citera
2008-11-25, 21:46
Awaiting Email Confirmation
Den allra häftigaste storyn har dock min mor. Hon var ute och gjorde stan någon gång på 70-talet, och sätter sig efter mycket dansande i en soffa på random uteställe i Stockholm. Det sitter bara en annan man vid bordet. Han är mörk med dreads. Min mor hälsar och säger sitt namn. Han säger "Hi, my name is Bob Marley".

/Jan Becher[/quote]

Shiit! riktigt avundsjuk på din mamma! jag skulle också velat träffa honom på den tiden..
Citera
2008-11-25, 22:00
Medlem
Jag och några vänner stog o små prata lite med deadmau5 efter en spelning i göteborg för nått halvår sen. Såg även nån komiker inne på stället och enligt min polare var han känd(ball snubbe som försöka sälja in sin son hos damerna )
Citera
2008-11-25, 22:05
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Är han gammal punkare? För isåfall är jag polare med hans son.

Jepp han lirade i KSMB! Har skrivit den underbara låten "skit" också!
Citera
2008-11-26, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyman90
Jag och några vänner stog o små prata lite med deadmau5 efter en spelning i göteborg för nått halvår sen. Såg även nån komiker inne på stället och enligt min polare var han känd(ball snubbe som försöka sälja in sin son hos damerna )

hade han tagit av sig mushuvudet?
Citera
2008-11-26, 03:31
Medlem
Snudors avatar
Mimikry aka "Hjalle och heavys nya band". (Förband åt)
Afasi och Filthy. (Förband åt)
Lillasyster. (Förband åt)

Det "lönar" sig att vara med i många band i en liten stad.
Citera
2008-11-26, 03:37
Bannlyst
Jag har kramat Brolle Jr.! Jag vann!
Citera
2008-11-26, 09:55
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snudor
Mimikry aka "Hjalle och heavys nya band". (Förband åt)
Afasi och Filthy. (Förband åt)
Lillasyster. (Förband åt)

Det "lönar" sig att vara med i många band i en liten stad.

Korrigering, Mimikry existerade innan Hjalle och Heavy gav sig ut på rymmaräventyr.
Citera
2008-11-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boom2town
Manu Chaos gäng var trötta åt ena hållet och efterfestglada/bakfulla åt andra hållet, Hanoi Rocks satt och snackade om nya skivomslaget och så vidare...
Det här blir nästan en liten händelseförloppskedja, ety det var jag som serverade ölet!
Basisten var trevlig, glad och god. Gitarristen kunde inte engelska, men gav sig fan på att han skulle prata ändå. På franska och spanska, som jag inte behärskar.
Vi fick köra ut dem vid 6-tiden, när vi skulle stänga. De skulle vidare till London och tyckte att det var lika bra att festa på tills planet lyfte.
Tydligen med dig som chaufför!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in