2007-05-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Jag har sett Thore Skogmans penis. For real.
Jag lider med dig.
Citera
2007-05-15, 22:41
Medlem
hazard simpsons avatar
Steve Harris och Dave Murray i Iron Maiden. Även Bruce Dickinson. På Marquee i London. Otroligt trevliga killar.
Citera
2007-05-15, 23:15
Bannlyst
Ronny Hemlin i Steel Attack, även Nordmans bror
Citera
2007-05-16, 14:29
Medlem
Don Cribiaris avatar
Jag snackde lite med Devin The Dude efter hans koncert på Debaser Medis förra veckan...

Trevlig kille, han gick runt med en öl i handen och hängde med folk nån timme efter showen..
Citera
2007-05-16, 14:48
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Slagsmålsklubben
Jens Lekman

Iaf detta året.
Citera
2007-05-16, 23:26
Medlem
Peter Espinoza, gitarristen från Nasty Idols var min lärare i ensemblespel när jag lirade trummor.
Har även träffat Andy Pierce, sångare i nämnda band på KB via en gemensam vän.
Träffade Nasty Idols bassist Dick Qvarfordt på Sweden Rock Festival förra året då jag fick en autograf av honom.
Dessutom: Nicko McBrain, Bruce Dickinson, Mic Michaeli, Ian Haugland, Joey Tempest,Vinnie Vincent, Eric Singer, Motörhead, Anders Johansson.
Citera
2007-05-19, 05:08
Medlem
Tiesto i holland
Citera
2007-05-23, 10:34
Medlem
_indees avatar
Efterfestat med Frej och nån mer från Slagsmålsklubben hos min syster. (Han glömde sina glasögon + byxor hos henne, finns fortfarande kvar där.)

Sen har jag snackat med Promoe på t-centralen i sthlm.

Sprang in i Michael Monroe (Sångare i Hanoi Rocks) efter deras spelning på Peace&Love i somras, kanske inte räknas dock.
Citera
2007-05-23, 15:00
Medlem
I år:

Joey, Scott & Karl i Manowar
Kai Hansen i Gamma Ray
Alla i Coldworker (vilket inte har varit alltför svårt då jag känner dem)

Tappade plötsligt minnet så jag kommer inte på några fler. Tidigare år bl.a. Lars, James & Jason (Metallica), Virgin Steele, Nick McBrain (Iron Maiden), Peter Steele (Type O Negative) etc etc. Svenska band nämner jag inte ens.
Citera
2007-05-23, 15:11
Medlem
chillionaires avatar
hmm de man traffat genom vanner eller kanner, Slagsmalsklubben, Promoe, Lakso, Spanka Nkpg, Swedish love story

Sen hmm Terry Callier, Eric Gadd nar jag var funktionar pa en festival. Annars brukar jag inte prata med artister nar jag ser dem. out of respect lol.
+ massa Svenska och en del utlandska rap artister.. men inget vart att namna..
Citera
2007-05-23, 15:13
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Cribiari
Jag snackde lite med Devin The Dude efter hans koncert på Debaser Medis förra veckan...

Trevlig kille, han gick runt med en öl i handen och hängde med folk nån timme efter showen..

Hur va konserten?
Citera
2007-05-23, 15:44
Medlem
Joel^_^s avatar
Mora träsk! Många jävla år sen minns ingenting av det var väl ca 3 år gammal, men det är fortfarande en stor händelse i mitt liv.

Sen har jag även snackat med dml som postar på youtube, disskusionen kretsade kring min och hans snygghet, båda vär rätt fulla ska nog tilläggas.

Som ni ser umgås jag mest med A-kändisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in