2016-09-20, 18:44
  #349
Medlem
Och den här pajasen tror att han ska sitta kvar efter valet 2018!
Citera
2016-09-20, 19:30
  #350
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Du är lika tom i bollen som alltid. Försäkringsbedrägeri? Många av bilarna har inte ens varit försäkrade och marknaden för försäkringsbedrägerier i Malmö uppgår inte till tio bilar per natt. Kaos-MENA ligger bakom bränderna och de gör det för att skapa just kaos; för att dra resurser från polisen och för att det är skoj. Och detta är Löfven medskyldig till på samma sätt som en förälder är medskyldig när dennes barn beter sig som apor. Han har släppt in koasfolket och nu vill han inte ens ta dem i örat. Och den senaste undersökningen om förtroende för Löfven som publicerades i Aftonbladet idag visar vad folket anser om denne kretin. Hans fan club uppgår till dig och en handfull blinda dårar.

Ska vi då tacka löfven för alla goda restauranger, service, vård och omsorg som min mor får av invandrare, att mina barn får utbildning av lärare med invandrarbakgrund.
sAk vi tacka Löfven för att vi fått 105.000 fler företag i sverige?
Ska vi tacka för alla goda medaljer som Svenska idrottsmän med invandrarbakgrund dragit in till Sverige?
Ska vi tacka för att arbetslösheten sjunker, fler än på många år är i arbete.
Ska vi tacka Löfven för att Sveriges företag aldrig någonsin tjänat så mycket pengar osm de gör nu?

Eller ska vi bara skylla på honom när en invandrare bränt en bil?

Du fokuserar på EN liten djävla navelskåderi och ser inte hela bilden. Men hänger man på rasistforum och andra lösa propaganda-bloggar så tror man man Sverige är i kaos.



Löfven och SVerige är ett av världens bästa länder att leva i, vi har tagit ansvar för flytkingar som flyr för sina liv, vi hjälper och är en humanitär stormakt och vi kommer om några år, om vi sköter våra kort rätt att få ett enormt ekonomisk uppsving tack vare invandringen och vårt humanitära hjärta.

Norge, finland och andra Protektionisktiska länder ser sin ekonomi sjunka för de har för gamla människor och för få unga som kan bidra. De behöver invandring.

Och det är just detta som Löfven och vårt svenska normalt funtade fosterland förstår.
Rasister har alltid hatat logiken att det inte spelar så stor roll vilken hudfärg har så länge de startar företag.
De tror att företag startas av sig själv bara vi är tillräckligt vita.

Det löfven pratar om är att fler länder bör förstå storheten i att hjälpa.
Rasister och de som är dumma i huvudet förstår det inte, för deras hjärna är helt fokuserad på att se om en stolt välts av en invandrare.
För då får de rasa lite...

Citera
2016-09-20, 19:36
  #351
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ska vi tacka för att arbetslösheten sjunker, fler än på många år är i arbete.
Du är sanslöst rolig i din argumentation. Det har varit mycket rubriker sedan en tid tillbaka om att arbetslösheten sjunker bland svenskfödda, visst. Samtidigt som samma rubriker braskar om att arbetslösheten bland utlandsfödda ÖKAR med rekordfart!

Jag vet vem som egentligen förtjänar en sån här
Citera
2016-09-20, 19:47
  #352
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ska vi då tacka löfven för alla goda restauranger, service, vård och omsorg som min mor får av invandrare, att mina barn får utbildning av lärare med invandrarbakgrund.
sAk vi tacka Löfven för att vi fått 105.000 fler företag i sverige?
Ska vi tacka för alla goda medaljer som Svenska idrottsmän med invandrarbakgrund dragit in till Sverige?
Ska vi tacka för att arbetslösheten sjunker, fler än på många år är i arbete.
Ska vi tacka Löfven för att Sveriges företag aldrig någonsin tjänat så mycket pengar osm de gör nu?

Eller ska vi bara skylla på honom när en invandrare bränt en bil?

Du fokuserar på EN liten djävla navelskåderi och ser inte hela bilden. Men hänger man på rasistforum och andra lösa propaganda-bloggar så tror man man Sverige är i kaos.



Löfven och SVerige är ett av världens bästa länder att leva i, vi har tagit ansvar för flytkingar som flyr för sina liv, vi hjälper och är en humanitär stormakt och vi kommer om några år, om vi sköter våra kort rätt att få ett enormt ekonomisk uppsving tack vare invandringen och vårt humanitära hjärta.

Norge, finland och andra Protektionisktiska länder ser sin ekonomi sjunka för de har för gamla människor och för få unga som kan bidra. De behöver invandring.

Och det är just detta som Löfven och vårt svenska normalt funtade fosterland förstår.
Rasister har alltid hatat logiken att det inte spelar så stor roll vilken hudfärg har så länge de startar företag.
De tror att företag startas av sig själv bara vi är tillräckligt vita.

Det löfven pratar om är att fler länder bör förstå storheten i att hjälpa.
Rasister och de som är dumma i huvudet förstår det inte, för deras hjärna är helt fokuserad på att se om en stolt välts av en invandrare.
För då får de rasa lite...

Och du anser dig tillhöra eliten?
Det kan bli du som får stå med dumstruten på dig.
Det ser ut som det är du som rasar.
Du kallar fördomsfullt människor för dumma i huvudet.
Folk pratar inte om det du drar upp. De pratar om KOSTNADER, bilbrännare, våldtäktsmän,ligister som tuttar eld på sina ställen de får bo i, en och annan ISIS medlem.
Gamlingar som inte får det de har rätt till med mera med mera.
Så vem är dum?
Din ekvation brister....
Du har endast plus med.
Minus har du gömt i garderoben.
Löfven är en stor feg FJOLLA!
Denna fjolla erkänner nu att lampan är på väg att slockna.
__________________
Senast redigerad av goran744 2016-09-20 kl. 19:50.
Citera
2016-09-20, 20:56
  #353
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Han har fört en ansvarig flyktingpolitik, den som påstår nåt annat, är en hjärntvättad stackars rasistlakej. Att andra länder inte hjälper till är ett bevis på hur vackert vårt land är
När sakargumenten tryter ja då kan man innan man höjer rösten och i sista hand tar till nävarna försöka sig på ett enligt eget förmenande litet oskyldigt personangrepp. Ärligt talat, börjar inte rasistkortet bli lite väl slitet nu och nog måste det väl kännas nog så futtigt när det dras upp....?!
Citera
2016-09-20, 23:01
  #354
Medlem
grey.eagles avatar
Snacka om att vara i ständig otakt, denne käre Löven
Citera
2016-09-20, 23:40
  #355
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Och du anser dig tillhöra eliten?
Det kan bli du som får stå med dumstruten på dig.
Det ser ut som det är du som rasar.
Du kallar fördomsfullt människor för dumma i huvudet.
Folk pratar inte om det du drar upp. De pratar om KOSTNADER, bilbrännare, våldtäktsmän,ligister som tuttar eld på sina ställen de får bo i, en och annan ISIS medlem.
Gamlingar som inte får det de har rätt till med mera med mera.
Så vem är dum?
Din ekvation brister....
Du har endast plus med.
Minus har du gömt i garderoben.
Löfven är en stor feg FJOLLA!
Denna fjolla erkänner nu att lampan är på väg att slockna.

Om nån bränner en bil, vilka kostnader för samhället är det? Brandkåren? Jag tror inte att 800.000 företag i Sverige bryr sig ett dugg. Varenda djävel kommer gå till skolan, jobbet och äta sin frukost och knulla sin fru precis som vanligt.

Det som kostar är när bidragsparasiter som sitter hemma och är för lata för att jobba. Det kostar 1 miljarder för oss skattebetalare.

Men detta är helt off topic.

Löfven är en seriös och kunnig politiker och som lyft sverige. Han har fixat den enorma krisen som drabbade oss, precis som flyktingvågen på 90-talet också gjorde. Men vi i sverige, vi löser kriser, vi är ett seriöst parti.
SDs lösning är att gnälla, gapa och skrika. Annars kan de fan ingenting.

Jimmie vid rodret så hade han stått där med sina löständer och halvtjocka nylle utan utbildning och skakat och skyllt allt på alla andra.

Löfven är en handlingen man och som är seriös och inte en populist. Det är tufft att åka ner och säga till alla andra att skärpa till sig. Jimmie hade stått där:
- Jomen we do like alla andra... closing the borders in hope to blunda and sopa problemen under mattan, the only thing is that we can lyssna på svenska musik and dansa smo grodorna.

Inget blir bättre för att man älskar flaggan lite mer... det handlar om att ta tag i saker och inte bara tro man är lite bättre för att man tror sig älska Sverige mer....

Nä Löfven gör ett bra jobb, det är bara inskränkta och hjärntvättade rasister som gnäller.
Bra jobbat där nere
Citera
2016-09-20, 23:57
  #356
Medlem
FortMeades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling

Det som kostar är när bidragsparasiter som sitter hemma och är för lata för att jobba.

Det där var väl onödigt rasistiskt sagt. Med tanke på att endast 34 % av flyktingar har en heltidssyssla efter 15 år så måste du ju avse dessa i stor utsträckning.

Kan du inte hitta på något trevligare ord än bidragsparasiter?

Kan vi inte kalla dem ledighetskonsulter eller mångkulturspecialister istället?
Citera
2016-09-21, 02:02
  #357
Medlem
Realisten73s avatar
Det ärligaste som nånsin kommit ur hans mun. Det tragiska är bara att detta har vi alla redan vetat om och påtalat för både honom och hans regering sen dag 1 han tillträdde. Det tog han ett par år att inse det vi alla redan insåg skulle hända för flera år sen.

Håkan Juholt som förövrigt är den personen som jag hatat mest av alla som suttit i regeringen så framstår han som en lovlig kandidat om man jämför med Stefan.

Sverige går under och Stefan är orsaken.
Citera
2016-09-21, 02:25
  #358
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Nä Löfven gör ett bra jobb, det är bara inskränkta och hjärntvättade rasister som gnäller.
Bra jobbat där nere

Wow, Sverige fick plötsligt miljoner nya rasister.
Citera
2016-09-21, 07:27
  #359
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abengoa
Och den här pajasen tror att han ska sitta kvar efter valet 2018!

Förhoppningsvis går cirkus Löfvens sista föreställning då. Clownen Löfven får helt enkelt söka jobb på en annan cirkus.
Citera
2016-09-21, 07:46
  #360
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Wow, Sverige fick plötsligt miljoner nya rasister.

japp. Exakt.
Röstar man på ett rasistiskt parti som startades av nazister och har samma ideologi då som nu. Så blir man rasist.

Slår man sin fru så är man hustrumisshandlare hur mycket än hustrumisshandlaren försöker få det till att "jag gör det av kärlek".

En ros är en ros.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in