• 1
  • 2
2016-09-05, 20:28
Medlem
Undrar lite vilka dating sidor ni använder..antar många kommer säga tinder men skulle helst vilja hita en brariktig dating sida. tinder verkar mer som en "ska vi knlla?" sida. som är endast till för snygga människor dessutom. eftersom det handlar endast om bild.

Antar också att olika sidor är för olika målgruper.. men match tex.. är den för alla målgrupper eller är det typ mestadels för 40+? Eller finns det lika mycket 20-30 där ocskså?
Citera
2016-09-05, 22:30
Medlem
Förutom Tinder så använder jag badoo, kamrat, bodycontact, match.com, happypancake, mötesplatsen och pof. Har inte lyckats träffa någon sedan jag blev medlem på dessa sajter..
Citera
2016-09-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Förutom Tinder så använder jag badoo, kamrat, bodycontact, match.com, happypancake, mötesplatsen och pof. Har inte lyckats träffa någon sedan jag blev medlem på dessa sajter..

Ja jag har också problem att hitta någon.. det är ju bara ett fåtal kvinnor som anväder dessa sidor.. letat i 3 månader nu och varje gång jag tittar igenom listan av kvinnor så är det samma ansikten varenda gång.. och det är inte så många heller.. och jag har ganska lite kriterier dessutom.. stockholm så stor stad.. åldrar 22-38.. inga barn.. thats it.. bara fula kvinnor eller ett fåtal snygga som har väldigt omatchande intressen.. testat skicka meddelande till ett par som inte loggad in på ett tag men dem loggar inte in för att läsa meddelandet.

Darför jag skapa tråden för att se efter fler bra sidor att använda
Citera
2016-09-05, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltidsammavisa
Ja jag har också problem att hitta någon.. det är ju bara ett fåtal kvinnor som anväder dessa sidor.. letat i 3 månader nu och varje gång jag tittar igenom listan av kvinnor så är det samma ansikten varenda gång.. och det är inte så många heller.. och jag har ganska lite kriterier dessutom.. stockholm så stor stad.. åldrar 22-38.. inga barn.. thats it.. bara fula kvinnor eller ett fåtal snygga som har väldigt omatchande intressen.. testat skicka meddelande till ett par som inte loggad in på ett tag men dem loggar inte in för att läsa meddelandet.

Darför jag skapa tråden för att se efter fler bra sidor att använda

Kamrat har faktiskt en del som är online men inte så många som svarar tyvärr. Oavsett vad jag skriver så hamnar mitt meddelande i papperskorgen. Det är bara att skriva och hoppas att någon svarar.
Citera
2016-09-05, 23:01
Medlem
Citat:
Kamrat har faktiskt en del som är online men inte så många som svarar tyvärr. Oavsett vad jag skriver så hamnar mitt meddelande i papperskorgen. Det är bara att skriva och hoppas att någon svarar.

Tack för tipset..
Komm att tänka på att jag letat mer än 3 månader.. minst 4. vill bara rätta till det.
Citera
2016-09-06, 00:34
Medlem
Citat:

Är kamrat en dating sida verkligen? Kanske är darför du inte har något flyt dära?
Hemsidans intro verkade inte alls syfta på att det är en sida gjort för dejtande.. utan att träffa nya vänner.
Citera
2016-09-06, 00:55
Medlem
Citat:
Är kamrat en dating sida verkligen? Kanske är darför du inte har något flyt dära?
Hemsidans intro verkade inte alls syfta på att det är en sida gjort för dejtande.. utan att träffa nya vänner.
Finns en del som faktiskt letar efter ett förhållande där. Men jag tror att är man inte attraktiv så får man räkna med massor som kommer dissa eller ignorera.
Blir man dissad så borde man sänka krav. Funkar inte det så ska man satsa på bottenklassen eller lägga ner sökandet.
Citera
2016-09-06, 03:25
Medlem
HappyPancake och Tinder.

Har funnit en tjej som jag i dagsläget dejtar och det går för tillfället alldeles kanon. Bara att be att det fortsätter på samma sätt då jag tror det kan sluta väldigt bra.
Citera
2016-09-07, 01:25
Medlem
Är c-date bra (date.com)?

Läste i en svensk artikel att den är en av de 5 bästa.
Skapade konto dära fast laddade inte upp någon bild, skapade hller ingen profil text.
Trots dethar jag fått 7 medelanden och enfavorite redan men kan inte läsa eler se dem innan jag betalr för premium upgradering.

Verkar väldigt lurens.

Skule vilja ha mer kommentera vad folk tycker om match.com och mötesplatsen?
Citera
2016-09-07, 11:01
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Är c-date bra (date.com)?

Läste i en svensk artikel att den är en av de 5 bästa.
Skapade konto dära fast laddade inte upp någon bild, skapade hller ingen profil text.
Trots dethar jag fått 7 medelanden och enfavorite redan men kan inte läsa eler se dem innan jag betalr för premium upgradering.

Verkar väldigt lurens.

Skule vilja ha mer kommentera vad folk tycker om match.com och mötesplatsen?

C-date är en Scam. Vad du än gör regga inget kontokort!
Citera
2016-09-07, 11:07
Medlem
Buffymyloves avatar
Pannkakan.
Citera
2016-09-07, 12:19
Medlem
BodyContact använder jag emellanåt när lusten faller på. Både svarar och lägger in annonser med varierande resultat.
Får bättre resultat IRL än på dejtingsidor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in