• 1
  • 2
2016-09-05, 18:35
Medlem
ace_secs avatar
http://www.expressen.se/gt/familjefa...vid-mcdonalds/

Citat:
Här, utanför McDonald's i centrala Skövde, ska familjefadern ha dragit ner byxorna och blottat sig för två kvinnor.
Kvinnorna bedrev sedan en egen privatspaning efter mannen i väntan på polisen.
– Jag var kissnödig, förklarar han sig i förhör.

Vad kan detta vara för familjefar? Blir han fälld?
Senast redigerad av ace_sec 2016-09-05 kl. 18:37.
Citera
2016-09-05, 18:37
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
http://www.expressen.se/gt/familjefa...vid-mcdonalds/

Vad kan detta vara för familjefar? Är familjefar för babbe? Blir han fälld?
Med största sannolikhet.
Citera
2016-09-05, 20:37
Medlem
Mad monks avatar
En familjefar vars mentala mognad är som en treårings. Ja vad kan det vara för typ.
Citera
2016-09-05, 23:14
Medlem
Våldtäkt straffas ju inte så varför skulle onani vara straffbart undrar man.
Citera
2016-09-06, 02:17
Medlem
bradgardsindianens avatar
Det behöver det ju inte vara. Familjefar brukar ju användas som för att understryka något olämpligt. Det är väl ungefär som när man skriver om exempelvis "småbarnspappa" blivit misshandlad eller något och så visar det sig att mänskan har ett digert brottsregister av rätt allvarlig karaktär (och misshandel eller vad fråga är om knappast alls är relaterad till hans egenskap av far på något sätt överhuvudtaget).
Citera
2016-09-06, 06:29
Medlem
Dawkinseans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
Våldtäkt straffas ju inte så varför skulle onani vara straffbart undrar man.

Bevisläget torde även vara väldigt svagt. Räcker det att två personer påstår att en tredje gjort något?

Tror för övrigt att detta mycket väl kan vara en genuin svensk. Finns väl inte någon direkt korrelation mellan blottning och den omfattande invandringen?

Dessutom pekar detta citat i inhemsk riktning (inkl. finnar...):
Citat:
Enligt polisens förundersökning är han en familjefar som under kvällen druckit ett tiotal starköl. Han åtalas nu för sexuellt ofredande.
Citera
2016-09-06, 09:56
Medlem
Sebastianos avatar
Snubben har druckit 10 bira klart som fan han är pissnödig.
Det kanske bara var 2 fula feta jävlar som inte sett en kuk på 12 år som fick en chans att känna sig kränkta?

Jag pissar utomhus efter massa öl ofta och länge, inte för att visa upp mig utan just för att pissa.
Citera
2016-09-06, 10:53
Medlem
KapVerdes avatar
Åtal:

https://minfil.org/w66coeb5b5/Skarab...6_Aktbil_3.pdf
Citera
2016-09-06, 10:57
Medlem
Har inte Familjefadern noterat att det är skitsvårt att pissa med stånd?
Citera
2016-09-06, 11:13
Medlem
KokaGrodas avatar
Tycker det är lite fel att lägga upp killens identitet innan han ens är dömd, tycker dessutom att "brottet" är för litet för att förtjäna en FB-uthängning...

Finns vittnen förutom dessa två tjejer som anser sig kränkta? Vad hindrar att killen faktiskt talar sanning och bara stod och pissade. De här två tjejerna kanske kör en false-flag för att de hatar vita män eller något liknande - det har ju hänt förr.
Citera
2016-09-06, 11:16
Medlem
Det luktar feministisk komplott. Stackars familjefar.
Citera
2016-09-06, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Snubben har druckit 10 bira klart som fan han är pissnödig.
Det kanske bara var 2 fula feta jävlar som inte sett en kuk på 12 år som fick en chans att känna sig kränkta?

Jag pissar utomhus efter massa öl ofta och länge, inte för att visa upp mig utan just för att pissa.

Vad har urinerande med saken att göra? Han är misstänkt för att ha onanerat. En stor jävla skillnad. Sen tycker jag att vidriga fyllon som pissar ute bland allmänheten borde få 20 piskrapp för sitt babianbeteende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in