Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-30, 11:08
  #265
Medlem
Fick hem eq,så blir 900mg testo e och 700mg eq ew nu och adex. Har börjat med testot redan och fått tillbaka lite tryck och libidon har ökat. Väntar på svar från en bb som skall fixa tränings och kostschema. Massage på söndag, höger armbåge, axlarna och ryggen behöver behandlas. Få se hur det utvecklas. Står lite och trampar nu..
2017-11-07, 20:46
  #266
Medlem
Kör på som vanligt, jävligt bråttom hela tiden. Imorgon beställer jag kost och träningsschema. Målet är att landa på ca 95-97kg i bättre form än nu. Kommer även att testa på tren igen men denna gång med cabaser. Om det inte funkar så skippar jag tren för all framtid
2017-11-13, 21:05
  #267
Medlem
Nåja fick mina program idag. Ligger på 3500kcal per dag på träningsdagarna. Största förändringarna är:

Inga postworkoutdrink. Eaa och malto under passet och mat genast efter.

Väldigt clean ätande. Massor frukt och grönt. 1kg potatis per dag.

Kroppen uppdelad på tre pass. Två olika program. Massa dropsets. Imorgon 22 dropset.

Känner mig motiverad. Lite ändringar i kuren troligtvis. Ner med testo och tren e som tillägg.
2017-11-20, 21:10
  #268
Medlem
Update

Morgonvikten förra veckan 88.9kg

Armen kall 44cm
Bröst 117cm kall

Okej tröck. Jag har varit sjuk i 4 dagar nu men tränade idag. Gick helt okej. Ligger på 350mh test e och lika mycket eq e3d. Träningen är tung. Ingen hög volym på "tunga" dagarna men varje set till failure. På "pump"dagarna så är nästan alla set dropset. På tyngre passet så är det 8-10 och 10-12 reps som gäller och på lättare blir det 20-25 reps per dropset.
Jävligt tungt att fixa mat men skönt att ha ett schema. Ligger på ca 450 kolhydrater och 250gram protein per dag. Kreatinet har jag inte tagit trots rekomendation. Blur endå 30 gram eaa och 40 gram malto under passet så.
Nu skall det växas!! Väntar på tren e. Nån som har tips på nån bra peptidskombo???
2017-11-26, 18:02
  #269
Medlem
5 jävla dagar sjuk!!!Idag ett lättare pass men är fortfarande inte helt frisk. 750mg eq och 750mg testo e intaget idag. Hoppas snart att få hem caber och tren. Går inte över 300mg tren men det borde räcka bra. Imorgon ett grymt ryggpass med en jävla massa dropsets . Vill fan ändra på kroppen!! Minska midjemåttet och förbättra ramen
2017-11-27, 20:38
  #270
Medlem
Saftigt pass!En minuts vila mellan seten och 19 dropsets alla till fail. Det är en jävla skillnad på att lämna 1-2 rdps från fail eller verkligen mosa skiten ur sig. Fan vad jobbigt med maten. Dyrt med alla grönsaker och bär men jag följer planen. Jag lade av med snuset och köper inget godis så där sparar man ju.
Trycket är bra men tyvärr är doserna för magra. Vill få mitt tren och cabaser. Jag tror om jag lyckas hålla trenets bieffekter borta så kan jag göra bra gains.
Största problemet nu är armbågen och axlarna. Kommer satsa mer på stretchandet och gå till massören oftare.
2017-11-28, 21:01
  #271
Medlem
I januari skall jag på blodprov. Även om 2 veckor men det är nån jobbgranskning. Hur som helst så är jag fundersam över sköldlörteln. Ofta trött och min kropp gillar att dra på sig fett. Nå värdena kommer väl vara åt helvete ifall man har kört tren. Kul benpass idag. Aldrig haft så hårda ben altså pga pump. Imorgon bröst,triceps och axlar. Får se hur kroppen håller ihop, dropseten brukar vara jobbiga. På morgonen skall vikten och midjemåttet kollas och meddelas till pt. Tyvärr var jag sjuk så det har ju påverkat endel. Känner fortfarande av förkylningen men börjar lätta. Måste försöka få tid till massage igen.
2017-11-30, 10:00
  #272
Medlem
Morgonvikten 95.8kg altså 7kg mer än för två veckor sedan. Hungrig som ett as hela tiden men föjer upplägget. Midjemåttet hade inte ändrats alls. Hoppas få hem mera prepp snart så man börjar växa. Massage först i fredag nästa vecka.
2017-11-30, 20:30
  #273
Medlem
Ryggpass idag. Kände av att jag har kört 4 pass utan vila. Inga speciella vikter men endå ok. Åt en extra batong till lunch idag, eq gör mig hungrig som attan. Bänkpresstävling på gymmet om en vecka på lördag. Maxreps på kroppsvikten. Sugen på att delta men gillar inte att göra sånt där inför publik. Dessutom vet jag inte alls vad jag klarar av för tillfället. Under 25 reps skulle jag inte delta med.
2017-12-02, 12:30
  #274
Medlem
Ben var det idag då. Helt okej pass. Lite ökningar här och var. Måste komma ihåg att då jag börjar passetcmed tre dropsets med benspark så äter det lite från de andra övningarna. Idag tänkte jag avnjuta lite alkohol. Jag tycker om att ta några stänkare ibland måste jag erkänna. Man måste njuta av livet obland också. Välmåendet är bra på eq och testo må jag säga.
2017-12-10, 19:17
  #275
Medlem
Back to da gym!! Drabbades av öroninflammation efter bihåleinflammationen så har varit riktigt trött. Idag tränades det fastän jag inte är 100. Trenet;cabasern och arimidexen har kommit. Jag min tönt hade beställt en vial tren e och det räcker till 8 veckor på en dos på ca 300mg. Lite ändringar i träningsprogrammet också då axlarna inte gillar alla övningar. I nåt skede blir det att dra ner på kolisarna pga insulinkänsligheten
2017-12-12, 20:25
  #276
Medlem
Var hos doktorn idag. Kommer möjligtvis få nån slags sköldkörtelmedicin. Nästa måndag på massage icen, fan det är dyrt att träna seriöst..mat, gymkort, massage, tillskott, aas.
Välmåendet är sådär. Tycker att trycket är sämre nu av nån orsak. Var hos doktorn som sagt idag och passade på att fråga om man får nån slags hårmedicin utskriven. Svaret var neh. Det finns inget effektivt. Jävla skitdynga!! Nåja finns väl flera läkare. Lite sådär halvförbannad hela tiden

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback