• 1
  • 2
2016-09-05, 15:27
Medlem
OliverCromwells avatar
En av Sveriges främsta feminister, Joakim Lamotte, verkar ha blivit red pillad. Nu säger han till kriminella invandrare att svenskarna har börjat tröttna på dem. Och att de snart kommer att få så mycket skit.

Han anser att de invandrade kriminella gängen behöver lagföras ordentligt.

http://nyheteridag.se/lamottes-raser...attar-ni-inte/

Säga vad man vill om feministen Lamotte, det verkar som att, att gå ut och faktiskt prata med folk har gett honom ett annat perspektiv. Och han kanske har insett att det finns problem i samhället som han tidigare inte insett.

Vad tycker ni om Lamottes uttalanden?

Har han rätt? Börjar svenskarna få nog av de kriminella invandrade ungdomarna i Sveriges alla utanförskapsområden?

Det låter nästan som att han faktiskt hotar dem. Vad tror ni att han syftar på?
Senast redigerad av OliverCromwell 2016-09-05 kl. 15:32.
Citera
2016-09-05, 15:34
Medlem
Lamotte har snart gjort sitt på SVT, när judarna får reda på att han inte är PK längre.

Så Lamotte lär väl snart dyka upp hos SD och Avpixlat och yra lite om islam hit och dit.
Citera
2016-09-05, 15:34
Medlem
Minns själv när jag var en PK-dåre. Välkommen till verkligheten
Citera
2016-09-05, 15:43
Medlem
OliverCromwells avatar
Det verkar gå mycket bättre för Lamotte nu sedan han började köra med Lamotte Live, istället för med SVT.

Han är lite av en entreprenör på det viset.

Tror inte han saknar SVT så mycket.
Citera
2016-09-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
En av Sveriges främsta feminister, Joakim Lamotte, verkar ha blivit red pillad. Nu säger han till kriminella invandrare att svenskarna har börjat tröttna på dem. Och att de snart kommer att få så mycket skit.

Han anser att de invandrade kriminella gängen behöver lagföras ordentligt.

http://nyheteridag.se/lamottes-raser...attar-ni-inte/

Säga vad man vill om feministen Lamotte, det verkar som att, att gå ut och faktiskt prata med folk har gett honom ett annat perspektiv. Och han kanske har insett att det finns problem i samhället som han tidigare inte insett.

Vad tycker ni om Lamottes uttalanden?

Har han rätt? Börjar svenskarna få nog av de kriminella invandrade ungdomarna i Sveriges alla utanförskapsområden?

Det låter nästan som att han faktiskt hotar dem. Vad tror ni att han syftar på?

Vänta nu, han föreläser på skolor om sexuella trakasserier och för det blir han påhoppad och näthatad utav feminister.
Han gör ett bra jobb vad jag förstår.

Titta på klippet:
http://www.resume.se/nyheter/artikla...tter-att-koka/

Angående klippet du länkar till så är det ju sanning det han säger och ja han har rätt.

Jag tror att han syftar på polisen och skärpta lagar.
Citera
2016-09-05, 15:54
Medlem
Svenskares avatar
Jag tycker det han gör är bra. Det behövs lite färgstarka personligheter i den här debatten också, och han åker runt och föreläser, han är på plats och engagerad i frågorna, därför tycker jag att hans uttalande tillför något. Men han borde inte använda de här utbrotten i PR-syfte utan han borde rikta dem dit där de behövs, bland ungdomarna.
Citera
2016-09-05, 15:56
Medlem
Själv var jag PK fram till 2012-2013 ungefär. Vid valet 2014 minns jag att jag njöt i hemlighet av SD:s framgångar trots att jag själv röstat på M.

Jag vet inte riktigt. Var ju lättare och mer bekvämt att spela för den goda sidan helt klart. Men eftersom jag nu har förmågan att tänka själv så blev det som det blev. Nu tänker jag ofta rent rasistiska tankar.

Är en farlig utveckling det här. Gillar inte riktigt hur cynisk jag har blivit. Tror det kommer sig av frustration över dumheten som styr vårt land.
Citera
2016-09-05, 15:56
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Vänta nu, han föreläser på skolor om sexuella trakasserier och för det blir han påhoppad och näthatad utav feminister.
Han gör ett bra jobb vad jag förstår.

Titta på klippet:
http://www.resume.se/nyheter/artikla...tter-att-koka/

Angående klippet du länkar till så är det ju sanning det han säger och ja han har rätt.

Jag tror att han syftar på polisen och skärpta lagar.

Feminister blir ju aldrig nöjda. Och dessutom är det ganska vanligt att de börjar bråka sinsemellan.
Citera
2016-09-05, 16:06
Citat:
Vad jiddrar ni om?

De gör avbön

Tycker som ovanstående sa, säg det till de det berör.
Tror inte Lamotte når ut till spolingarna via de kanalerna han nu använder sig av.
Inte politikerna heller, för den delen.
Citera
2016-09-05, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Jag tycker det han gör är bra. Det behövs lite färgstarka personligheter i den här debatten också, och han åker runt och föreläser, han är på plats och engagerad i frågorna, därför tycker jag att hans uttalande tillför något. Men han borde inte använda de här utbrotten i PR-syfte utan han borde rikta dem dit där de behövs, bland ungdomarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
De gör avbön

Tycker som ovanstående sa, säg det till de det berör.
Tror inte Lamotte når ut till spolingarna via de kanalerna han nu använder sig av.
Inte politikerna heller, för den delen.

Han föreläser ju på just skolor och har 50k följare på facebook?
Citera
2016-09-05, 16:17
Medlem
Svenskares avatar
Citat:

Jadå, det är jättebra det han gör på skolorna, men utbrotten pratar jag om, han står nog inte och skriker på ungarna där? Det tror jag min själ inte, även om det kanske hade behövts. Som jag sa han gör ett bra jobb, önskar att fler gjorde som han.
Citera
2016-09-05, 16:18
Citat:

Hoppsan Kerstin.
Det var okunnigt av mig. Min tur att göra avbön

Då får vi väl hoppas att det börjar hända lite saker, så att småligisterna inte tror att det bara är tomma ord. Och att Lamotte inte ropat på vargen i onödan då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in