Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-12-07, 20:21
  #13
Medlem
germs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Jag har ju inget liv juh :P

/mvh Ikh

Haha då är vi 2
Citera
2005-12-07, 20:57
  #14
Medlem
Läs trådarna om smärta efter inject. En del prepp ger vad soma kan liknas med lårkaka några dagar efter inject och det kan bli riktigt jobbigt om du ska träna kickboxning. Tränar boxning själv och tycker det är tufft när man inte har rörligheten.
Citera
2005-12-07, 21:19
  #15
Medlem
GBG HOOLIGANs avatar
Hadde ju inte direkt tänkt Injcera i smalbenen

Nej men hajar vad du menar ! Får väl "vila dom dagarna"

Testa systa första gången på kåken hadde som du sa lårkake känsla i arslet !
Citera
2005-12-07, 23:17
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GBG HOOLIGAN
Hadde ju inte direkt tänkt Injcera i smalbenen

Nej men hajar vad du menar ! Får väl "vila dom dagarna"

Testa systa första gången på kåken hadde som du sa lårkake känsla i arslet !


varför behöver du fråga då om du redan testat det innan ? idiot



hänvisning ---> TOTAL GRÖNJÖLING I OMRÅDET !
Citera
2005-12-08, 11:25
  #17
Medlem
GBG HOOLIGANs avatar
Tråkig pajkastning !

Men som sagt vad jag fråga från Början var om Systa och Kickboxning var en bra mix eftersom man hört om "oxhjärta"

Men du borde som vilken normal människa fatta att på kåken kör man inte direkt kickboxnings träningar ( Inte på den kåken jag satt på iallfall) och att jag bara testa någon enstaka små flaskor. Och inte körde en kur !

PAJAS !
Citera
2005-12-08, 11:27
  #18
Medlem
yamamotos avatar
Det är ingen fara, kör på du! Ett tips är att käka brutalt mycket mat då du kommer att förbränna galet mycket om du ska träna kick/thai. Sen så förläng kuren till 10 veckor så blir det bra ska du se.
Citera
2005-12-08, 11:33
  #19
Medlem
GBG HOOLIGANs avatar
Tackar yamamoto
Citera
2005-12-09, 01:18
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GBG HOOLIGAN
Tråkig pajkastning !

Men som sagt vad jag fråga från Början var om Systa och Kickboxning var en bra mix eftersom man hört om "oxhjärta"

Men du borde som vilken normal människa fatta att på kåken kör man inte direkt kickboxnings träningar ( Inte på den kåken jag satt på iallfall) och att jag bara testa någon enstaka små flaskor. Och inte körde en kur !

PAJAS !

oki ber om ursäkt har varrit på litte jobbigt humör dom senaste dagarna ...
det jag mest reagerade på.
Det va att först hade ingen erfarenhet sen så hade du helt plötsligt kört på susta innan

ps ! kör heldre testo ena ....seriöst

OBS ! inte för att såga dej men

snubbar som smugglar in ett fåtal susta på kåken ? hummm tabbar är mkt mer praktiskt ....


Men iaf Lycka till nu.......
Citera
2005-12-09, 10:52
  #21
Medlem
GBG HOOLIGANs avatar
Lugnt Vanos !!!

Jo sant ! Men susta var det ända som fanna inne och oxar fanna med men , så hadde liksom inget annat för mig än testa lite så , lite rastlös !

Men Men Livet är hårt !
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback