Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-09-01, 23:07
  #25
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Varför försöker du alltid få det till att det här är någon objektiv sanning och inte bara din åsikt?
Vissa psykiska nedsättningar kan orsaka brist på förståelse av att andra inte delar samma tankar som en själv. Autism är en sådan sjukdom där problemet är vanligt.

Men också vissa utvecklingsstörningar. Förmågan att inse att ens egna tankar är just ens egna utvecklas vanligtvis i 4-årsåldern hos människan. Man har även sett att vuxna schimpanser har förmågan. Men alla människor har den inte.
Citera
2016-09-01, 23:08
  #26
Medlem
Spelar väl ingen roll hur många man har/inte har legat med. Gillar någon dig kommer den skita i om du är oskuld eller ej.
Citera
2016-09-01, 23:10
  #27
Medlem
önskar min flickvän väntat på mig ist för att slänga bort sin oskuld till nån loser,

duktig flicka, skulle jag träffat dig skulle jag inte tvekat en sekund på att gifta mig
Citera
2016-09-01, 23:12
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmastaren
önskar min flickvän väntat på mig ist för att slänga bort sin oskuld till nån loser,
Vad fasen hade det gjort för skillnad?

Och hur vet du att han var en loser?
Citera
2016-09-02, 00:02
  #29
Medlem
bockyboats avatar
Det finns säkert gott om killar som till och med uppskattar att du är oskuld, med se för guds skull till att hitta en kille som själv är oskuld så att han dessutom delar din syn på sex. Det är stor risk att du blir utnyttjad annars.
__________________
Senast redigerad av bockyboat 2016-09-02 kl. 00:23.
Citera
2016-09-02, 00:14
  #30
Medlem
Vänd på könen så hade denna tråden sett helt annorlunda ut.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback