2016-09-18, 13:02
Medlem
sajebiss avatar
Igår var det någon som sprang runt vagnen vid elvatiden och filmade med någon kamera på axeln. Någon som vet vem som filmade och vad det skulle användas till?
2016-09-18, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Igår var det någon som sprang runt vagnen vid elvatiden och filmade med någon kamera på axeln. Någon som vet vem som filmade och vad det skulle användas till?

Dubai tv
2016-09-18, 15:19
Bannlyst
Ha ha förra helgens "attack" i chatten verkar stängt ner hans jävla filmande
2016-09-18, 16:21
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4NT3R4

Han filmade ju inatt?

F ö har jag börjat få LITE mer förståelse för korvgubben. Har fortfarande svårt för hans storhetsvansinne men tycker inte han är riktigt lika vidrig som jag tyckte tidigare. Däremot har jag fortfarande svårt för hans plumpa kåtskämt mot brudar.

Vem är den där invandraren som brukar hänga runt vagnen som en stjärtgosse?
2016-09-18, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Han filmade ju inatt?

F ö har jag börjat få LITE mer förståelse för korvgubben. Har fortfarande svårt för hans storhetsvansinne men tycker inte han är riktigt lika vidrig som jag tyckte tidigare. Däremot har jag fortfarande svårt för hans plumpa kåtskämt mot brudar.

Vem är den där invandraren som brukar hänga runt vagnen som en stjärtgosse?

Ok jag kollade inte inatt och det finns inget upplagt på hans Livestreamprofil.

Jag tror det är en pojkvän till en av hans horor men det vet jag inte säkert, jag gjorde en tankevurpa menar den tatuerade svensken som kommer dit och får gratiskorv, my bad!

Är det den lilla påtända utlänningen du menar?
2016-09-18, 19:17
Medlem
Citat:

Säger du det? Därför han sände både under veckan + fre, lör.
2016-09-18, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 9948741
Säger du det? Därför han sände både under veckan + fre, lör.

Vi har redan pratat om det här, sist vi snackade ville du ha bevis på saker och ting jag sa.
Nu är det omvänt var finns bevisen på att han sänt i veckan och helgen?

http://livestream.com/watch/search?q=helldog

Han lyser med sin frånvaro!

Hans starka korv kommer från Sorunda korvfabrik och heter Djävulskt Hot något som inte uppskattades när man sa i chatten och man blev avstängd direkt!
http://sorundakorvfabrik.nu/djavulskthot/

Karln hävdar att det är något han har tagit fram och beställer från ett hemligt charketuri men verkligheten är att korven massproduceras på "Sorunda"!

Hur länge orkar du försvara korvgubben, han gjorde ett stort FEL då han gick offentlig trodde han skulle få bara bä men fick massor av bu´n .

Om man gapar efter mycket ......

En otrevlig judegubbe som säljer korv det håller en stund men nu när allt om honom blivit känt och man ser hur han behandlar sina kunder styr horor som han föder med korv när dom kommer tjackade så kommer folk sluta handla hos honom!

En sketen korv som han hävdar är sin egen för 50:- i ett sketet korvbröd eller hamburgaren som han slänger på bacon och ost på och tar 120:-

Fyllon kommer alltid handla där och det kan han nog gå runt på men hans vinster kommer minskas markant nu när folk vet vilket jävla as han är!
2016-09-18, 20:43
Medlem
Citat:
Vi har redan pratat om det här, sist vi snackade ville du ha bevis på saker och ting jag sa.
Nu är det omvänt var finns bevisen på att han sänt i veckan och helgen?

http://livestream.com/watch/search?q=helldog

Han lyser med sin frånvaro!

http://livestream.com/accounts/21302521

Där har du 13, 14, 15, 16, 17 och 18 september video. Svårt att hitta?

Citat:
Karln hävdar att det är något han har tagit fram och beställer från ett hemligt charketuri men verkligheten är att korven massproduceras på "Sorunda"!

Det är ingen hemlighet att Sorunda gör korvarna, det står även på förpackningen som han visat upp i live sändningen flera gånger.
Senast redigerad av 9948741 2016-09-18 kl. 20:45.
2016-09-18, 20:49
Bannlyst
Citat:
http://livestream.com/accounts/21302521

Där har du 13, 14, 15, 16, 17 och 18 september video. Svårt att hitta?

Det är ingen hemlighet att Sorunda gör korvarna, det står även på förpackningen som han visat upp i live sändningen flera gånger.

Jo det är det!
2016-09-18, 20:50
Medlem
Citat:
Jo det är det!

Om det är en hemlighet, varför har Jesper pratat om det flera gånger under live sändningarna?
2016-09-18, 20:58
Bannlyst
Ha ha gubbfan blir trollad ... trollet går på om något spellag som kallat sig Helldog och vunnit 3 miljoner .....

Juden blir helt lyriskt och vill ha deras identiteter så han kan ringa dom och kräva cash ... ha ha

Han vill ha 150k
2016-09-18, 20:59
Bannlyst
Citat:
Om det är en hemlighet, varför har Jesper pratat om det flera gånger under live sändningarna?

Nej sluta nu din skitunge, Jesper har ALDRIG nämnt att hans EGNA korv kommer från korvfabriken Sorunda och finns att köpa för vem som helst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in