MP gör det igen, vad är det för klappmongon som tror att fler "betalande" kommer resa med tunnelbanan bara för att man lämnar spärrarna öppna.
Detta är 100% röstfiske bland sina egna som inte vill betala för kollektivfabriken.
Jag skulle vilja se den statistik som visar på att folk vägrar åka Tunnelbana för att det finns spärrar.
Detta gör ju bara att det blir ännu trängre i kollektivtrafiken för dom som betalar och det kanske i slutändan gör att dom betalande slutar åka om dom ska behöva trängas för mycket med icke betalande.
https://www.dn.se/sverige/oppna-sparrar-ska-testas-i-stockholms-tunnelbana/