Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-29, 23:00
  #1
Medlem
Jag har tagit regelbundna säkerhetskopior på min SSD disk. Nu kraschade den för ett tag sedan och jag kör windows på den vanliga disken istället. Helt enkelt pga att jag inte vet hur man återställer senaste säkerhetskopian.

Skulle någon vänlig själ kunna förklara hur man går till väga.
När jag öppnar upp WD Backup > återställning > ursprunglig plats, så finns det inga filer att återställa.
Och när jag väljer platsen själv (WD Backup.swstor) så finns det bara mappar att bläddra igenom och inga filer att välja.
Citera
2016-08-30, 07:05
  #2
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av general-hung-lo
Jag har tagit regelbundna säkerhetskopior på min SSD disk. Nu kraschade den för ett tag sedan och jag kör windows på den vanliga disken istället. Helt enkelt pga att jag inte vet hur man återställer senaste säkerhetskopian.

Skulle någon vänlig själ kunna förklara hur man går till väga.
När jag öppnar upp WD Backup > återställning > ursprunglig plats, så finns det inga filer att återställa.
Och när jag väljer platsen själv (WD Backup.swstor) så finns det bara mappar att bläddra igenom och inga filer att välja.

Du ska inte välja den mappen som backupen ligger i. Du ska välja mappen som du ska återställa till.

Jag hoppas du någon gång innan detta haveri prövat att din backup verkligen FUNGERAR.
Citera
2016-09-03, 16:30
  #3
Medlem
Herregud, det har jag inte! Förutsatte att det skulle fungera av sig självt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback