Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-27, 22:56
  #13
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMaterialBoy
Eller kanske inte, vården är redan överbelastad och kan man själv bara ta en nål sticka hål och tvätta så blir det både enklare och billigare för alla parter.
Ja, det är ju ett annat alternativ.
Citera
2016-08-27, 23:03
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Ja, det är ju ett annat alternativ.


Själv är bäste dräng
Citera
2016-08-27, 23:24
  #15
Avstängd
rezpekt1057s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMaterialBoy
Själv är bäste dräng

Haha hur gjorde du den symbolen?
Citera
2016-08-27, 23:39
  #16
Medlem
paggans avatar
Inget att bekymra sig över så länge det sitter på huden. Hade knölen varit på testikeln så hade jag varit mer orolig. Låt det bero, alternativt gör besväret kortvarigt genom att tömma bölden när den är mogen (ej innan) och låt torka ut med alsolsprit med bomullstuss eller liknande.
Citera
2016-08-27, 23:48
  #17
Medlem
Zaedrewss avatar
Har du inte ont är det säkert liksom bara en varböld eller vad fan som helst. Skulle den sitta på testikeln som sagts du bör du söka upp läkare direkt. Sitter den inte där så kan det var vad fan som helst men då mest säkert något helt ofarligt. Men ett tips då känns den mer mjuk än hård så är det nog inget att oroa sig för. Hade själv en sådan där knöl det var bara var.
Citera
2016-08-27, 23:57
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Haha hur gjorde du den symbolen?


Jag har ett nazistiskt tangentbord och där är Svastikan en standardsymbol precis som ! ? & osv!

Fortsatt trevlig kväll 卐 och gör nu som jag skrev i mitt tidigare inlägg sterilisera en nål och penetrera punktera och sanera ... 卐
__________________
Senast redigerad av TheMaterialBoy 2016-08-28 kl. 00:01.
Citera
2016-08-28, 02:08
  #19
Medlem
Behöver antagligen inte ens punktera. Jag har en exakt likadan som är på väg tillbaka.

Behandlat den dagligen med Idominsalva! Torka ut den jäveln bara.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback