Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 3
  • 4
2007-05-03, 06:45
  #37
Medlem
Vilket ställe du valde att trippa på, antar att människorna i din omgivning förstod att du tagit någonting? Instämmer med de som skrivit att det här var rolig läsning
Citera
2007-05-03, 09:40
  #38
Avstängd
ensamseglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Vilket ställe du valde att trippa på...

Han trippade aldrig. Nej. Nix. Inte en chans. Tog en drog, det gjorde han. Men trippade, nej!

/ensamseglaren
Citera
2007-05-03, 10:35
  #39
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Han trippade aldrig. Nej. Nix. Inte en chans. Tog en drog, det gjorde han. Men trippade, nej!

/ensamseglaren

Exakt och ni behöver inte skriva mer till han, han har inte varit online på åratal.

OnT: Annars så var det en helt ok rapport, sköna bilder också.
Citera
2007-05-08, 14:09
  #40
Medlem
seloots avatar
Skön raport, roligt med lite "bevis" bilder också.

4/5
Citera
2007-06-26, 21:27
  #41
Medlem
Hobbyapotekarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Vilket ställe du valde att trippa på, antar att människorna i din omgivning förstod att du tagit någonting? Instämmer med de som skrivit att det här var rolig läsning

Haha nejdå, jag var rätt vild och ohämmad på den tiden så folk trodde väl bara jag var extra glad just den dagen
Citera
2007-06-26, 23:22
  #42
Medlem
Skäggbiffs avatar
Bra skrivit och rolig läsning!

Förresten.. Du är väldigt lik en människa jag snackade en del med för ett par år sedan.. Du kanske är den jag misstänker att du är? (Inte säkert dock) Ungefär var bor du? (förstår om du inte vill svara).

Mvh
Skäggbiff.
Citera
2007-06-27, 03:58
  #43
Medlem
Borgeens avatar
"Vet än idag inte vad som styrde mig till att göra alla dessa löjliga saker men när jag gjorde det kändes det som världens självklaraste grej."

Haha, fan vad jag skrattade
Citera
2007-11-09, 02:04
  #44
Medlem
Hobbyapotekarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
Bra skrivit och rolig läsning!

Förresten.. Du är väldigt lik en människa jag snackade en del med för ett par år sedan.. Du kanske är den jag misstänker att du är? (Inte säkert dock) Ungefär var bor du? (förstår om du inte vill svara).

Mvh
Skäggbiff.


Göteborgstrakten.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback