Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-08-27, 01:12
Medlem
paskharens avatar
Hej, kör lite deca här nu. Varit nåt skott 300mg snabbdeca, och en sån blandras deca (snabb, medel, vanlig). Tryckte i mig en redig dos susta ibörjan som jag tänkte leva på så långt det går och lite dbollar.

Vill helst undvika testo och dbollar. De gör mig lite sådär elak och ond Fast vet att det kommer nog behöv lite testo igen. Har prop,enhante, susta och säkert nån mer. Fast planen e deca only dom gör mig mest lite lessen och blödig inte sådär skogstokig som jag blir spm jag blir påde med lite mer androgena grejjerna.

Var ett tag sen jag höll på med sånt men har ett stabilt förråd med clomid hcg vanlig deca, snabbdeca 3-deca, samt ai. Inte letro utan de som är svagare men fan vred mig i svett en hel natt ändå på dem.

Nu är det såhär, hur ska ja fortsätta? Musklerna har börjat bli riktigt klämvänliga och tyvärr även mina tits:/ ska jag köra in nolva eller ta någon starkare, fan va dom nu heter. Inte letro utan den mer milda direkt. Och ska jag gå över till vanlig deca nu direkt eller blanda ett tag med snabb decan?

Inser väl att en eller ett par testo skott kommer ja inte undan under kuren, så får ta prop, eller är susta, enhanre bättre val?

Men bitchtitsen, såhär har dom aldrig växt innan, jag som inte kan minnas att de kom såhär fort senaste gången. Någon som har ett bra upplägg för mina närmsta månader? V7agra gar jag en påse full av så det e ju löst, kör 5-htp varje dag för inte hamna i ett svart hål totalt. Men får inte någon GO i mig direkt, snarare lat och är enbart glad på gymmet.
Citera
2016-08-27, 01:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Hur vore det om du började med att lära dig kura innan du börjar kura? Kör på inslagen linje å du kommer må som en gris på julafton om några veckor/någon månad.

Orkar inte ens förklara mer, läs på för helvete du gör HELT fel. Om du inte siktar på att må sämst å få en uppsjö med problem förstås.
Att dessutom tro att du ska kontra effekten av lågt testo, dvs låg androgen effekt, med effekterna från ett nor19-preparat genom att tillföra en precursor för serotonin är nog något av det dummaste jag hört på f12. Du mår skit å har redan problem för att ditt upplägg är skit.

Läs på som sagt, å skynda på för du kommer fortsätta må sämre för var dag som går på detta felaktiga upplägg.

-Alfred
Citera
2016-08-27, 02:01
Medlem
paskharens avatar
Nänä, 5-htp funkar. JAg har hållt på med sånt hör ill o från sen det gick köpa spnt här i närmsta apotek på en charteresa. Men jag gkllar deca, bygger som tusan av det, vill inte hamna där jag brukar med en 5ml pump kryddad av de mesta. Och nolva, clomid o satan och hans farbror. Nu ska det gå med enbart deca. Steroider har ju till skillnad från droger och sånt där du skakar av det på några veckor allt e som det var innan, så är de flesta biverkningar irreversibla.

Kroppshår, tappat hår , och allt androgent som följer med. Och för att inte tala om vad om sker på insidan. Det får du leva med tills du lägger näsan i vädret.

Deca e ju fantastisk förutom att man blir lite nere och titsen, men hjälper nolva? ÄR det intd anti-progestron som skall in?
Citera
2016-08-27, 02:08
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Papperskorgen nästa din fylltratt!
Citera
2016-08-27, 02:22
Medlem
paskharens avatar
Dricker inte, men skriver på platta så ibland blir orden lite knepiga
Citera
2016-08-27, 12:02
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Nänä, 5-htp funkar. JAg har hållt på med sånt hör ill o från sen det gick köpa spnt här i närmsta apotek på en charteresa. Men jag gkllar deca, bygger som tusan av det, vill inte hamna där jag brukar med en 5ml pump kryddad av de mesta. Och nolva, clomid o satan och hans farbror. Nu ska det gå med enbart deca. Steroider har ju till skillnad från droger och sånt där du skakar av det på några veckor allt e som det var innan, så är de flesta biverkningar irreversibla.

Kroppshår, tappat hår , och allt androgent som följer med. Och för att inte tala om vad om sker på insidan. Det får du leva med tills du lägger näsan i vädret.

Deca e ju fantastisk förutom att man blir lite nere och titsen, men hjälper nolva? ÄR det intd anti-progestron som skall in?

Men är du helt jävla efterbliven eller? Läs vad jag skriver ffs.

Är det en serotonin-återhämtning du sysslar med eller är det ANABOL ANDROGEN STEROID behandling?? SÄRKLASS korkat inlägg! Men kör på du med dina satan å hans farbror samt 5HTP för å kontra det lågandrogena skick du försätter kroppen i.

Att 5HTP fungerar vet jag också. Men det är som att säga "paracetamol fungerar verkligen mot huvudvärk så jag tänker bota det blödande jacket jag har här i skallen med det, paracetamol funkar så då funkar detta!"

Du borde inte hålla på med sånt här men du kommer ju aldrig lyssna till ett sådant råd så med lite (o)tur får vi väl snart läsa om din resa neråt i helvetet där du desperat griper efter all hjälp och alla möjliga och omöjliga lösningar för att försöka stävja det helvete du utsätter din kropp för.

Ha så kul!

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-08-27, 16:44
Medlem
kool-g-raps avatar
Du bör ju ha lite kunskap om du ska kura men kan vara snäll att hjälpa dig, bra val med deca!

Jag har inga problem att köra deca only men föredrar att ha testo i kuren för libidon och välmåendet. Jag skulle rekommendera dig att köra en halv ml testo E/C i veckan dvs 125mg för att ersätta den egna testo produktionen. Skippa proppen och sustan om du får biverkningar av testo. Kör på:

125mg tetso E/C 1ggr/v
750mg-1500mg deca 1ggr/v beroende på hur många ml du pallar sticka.
Citera
2016-08-27, 17:10
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Du bör ju ha lite kunskap om du ska kura men kan vara snäll att hjälpa dig, bra val med deca!

Jag har inga problem att köra deca only men föredrar att ha testo i kuren för libidon och välmåendet. Jag skulle rekommendera dig att köra en halv ml testo E/C i veckan dvs 125mg för att ersätta den egna testo produktionen. Skippa proppen och sustan om du får biverkningar av testo. Kör på:

125mg tetso E/C 1ggr/v

750-1500mg nandro decanoate för en rookie som tror att han ska kontra lågandrogen aktivitet med 5HTP? Bra tips gubben.
Citera
2016-08-27, 17:25
Medlem
Loafees avatar
Citat:

125mg tetso E/C 1ggr/v

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
750-1500mg nandro decanoate för en rookie som tror att han ska kontra lågandrogen aktivitet med 5HTP? Bra tips gubben.

Inte första gången jag ser borttappade 'rekommendationer' från denna användare. Mindes detta från OT-tråden:

Citat:
Bra val med OT, det är den bästa orala enligt mig och många andra. Jag svarar mycket bättre på det än alla andra orala förutom kanske superdrol som jag mår skit av. På OT får du torra fina kvalitets ökningar som du behåller efter kur. Men öka gärna till minst 50mg ED.

Du behöver varken testo eller proviron under OT kur, proviron tycker jag är värdelöst och hjälper inte ett skit. Men eftersom du redan ligger på testo är det inget fel att fortsätta med det under OT kuren då du redan är nedstängd. 250mg räcker för att få välmåendet, ökad libido och extra resultat.

Du behöver absolut inte oroa dig för gynno med OT då det inte konverterar till östrogen, om du är känslig för gynno pga testo kan du lägga till aromasin annars så skit i det. Ju mindre mediciner desto bättre.

Leverskydd behövs nog inte heller på en mild OT kur, jag har kört en hel del styggare orala och mina levervärden är bra.
Citera
2016-08-27, 17:26
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Varför inte köra 2g deca så du växer som en riktig man? Bara 9 månader kvar till stranden och då måste du vara redo min son.
Citera
2016-08-27, 17:56
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred

Ja han bör ju givetvis inte kura alls, men eftersom han är igång redan kanske det är bättre att han får hjälp istället för att kör lite hur som helst. Det fina med deca är ju att jag och mina bekanta som kurar kan köra hur hög dos som helst, eller ja max kört 2g utan mätbara biverkningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Inte första gången jag ser borttappade 'rekommendationer' från denna användare. Mindes detta från OT-tråden:

Vad är det konstiga med det jag skrev i OT tråden?
Citera
2016-08-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ja han bör ju givetvis inte kura alls, men eftersom han är igång redan kanske det är bättre att han får hjälp istället för att kör lite hur som helst. Det fina med deca är ju att jag och mina bekanta som kurar kan köra hur hög dos som helst, eller ja max kört 2g utan mätbara biverkningar.

Din pundarmentalitet lever kvar ser jag. Du får kura bäst du vill, men undvik att försöka "vägleda" andra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in