Hej, kör lite deca här nu. Varit nåt skott 300mg snabbdeca, och en sån blandras deca (snabb, medel, vanlig). Tryckte i mig en redig dos susta ibörjan som jag tänkte leva på så långt det går och lite dbollar.
Vill helst undvika testo och dbollar. De gör mig lite sådär elak och ond
Fast vet att det kommer nog behöv lite testo igen. Har prop,enhante, susta och säkert nån mer. Fast planen e deca only dom gör mig mest lite lessen och blödig inte sådär skogstokig som jag blir spm jag blir påde med lite mer androgena grejjerna.
Var ett tag sen jag höll på med sånt men har ett stabilt förråd med clomid hcg vanlig deca, snabbdeca 3-deca, samt ai. Inte letro utan de som är svagare men fan vred mig i svett en hel natt ändå på dem.
Nu är det såhär, hur ska ja fortsätta? Musklerna har börjat bli riktigt klämvänliga och tyvärr även mina tits:/ ska jag köra in nolva eller ta någon starkare, fan va dom nu heter. Inte letro utan den mer milda direkt. Och ska jag gå över till vanlig deca nu direkt eller blanda ett tag med snabb decan?
Inser väl att en eller ett par testo skott kommer ja inte undan under kuren, så får ta prop, eller är susta, enhanre bättre val?
Men bitchtitsen, såhär har dom aldrig växt innan, jag som inte kan minnas att de kom såhär fort senaste gången. Någon som har ett bra upplägg för mina närmsta månader? V7agra gar jag en påse full av så det e ju löst, kör 5-htp varje dag för inte hamna i ett svart hål totalt. Men får inte någon GO i mig direkt, snarare lat och är enbart glad på gymmet.
Vill helst undvika testo och dbollar. De gör mig lite sådär elak och ond
Fast vet att det kommer nog behöv lite testo igen. Har prop,enhante, susta och säkert nån mer. Fast planen e deca only dom gör mig mest lite lessen och blödig inte sådär skogstokig som jag blir spm jag blir påde med lite mer androgena grejjerna.Var ett tag sen jag höll på med sånt men har ett stabilt förråd med clomid hcg vanlig deca, snabbdeca 3-deca, samt ai. Inte letro utan de som är svagare men fan vred mig i svett en hel natt ändå på dem.
Nu är det såhär, hur ska ja fortsätta? Musklerna har börjat bli riktigt klämvänliga och tyvärr även mina tits:/ ska jag köra in nolva eller ta någon starkare, fan va dom nu heter. Inte letro utan den mer milda direkt. Och ska jag gå över till vanlig deca nu direkt eller blanda ett tag med snabb decan?
Inser väl att en eller ett par testo skott kommer ja inte undan under kuren, så får ta prop, eller är susta, enhanre bättre val?
Men bitchtitsen, såhär har dom aldrig växt innan, jag som inte kan minnas att de kom såhär fort senaste gången. Någon som har ett bra upplägg för mina närmsta månader? V7agra gar jag en påse full av så det e ju löst, kör 5-htp varje dag för inte hamna i ett svart hål totalt. Men får inte någon GO i mig direkt, snarare lat och är enbart glad på gymmet.