2016-08-22, 10:50
Medlem
PiusXIIIs avatar
Här är låten, med video, som handlar om mordet på Lisa Holm. Vad tycker ni?

https://www.youtube.com/watch?v=cIFw48eV61Y
Citera
2016-08-22, 11:16
Medlem
Välgjort och bra PR.
Osmakligt? Visst, men vad är inte det?
Citera
2016-08-22, 12:45
Medlem
Freebss avatar
Helvete vilken shitstorm det kommer bli nu.

Låten är inte den bästa dom har gjort, men videon är riktigt bra gjord.
Citera
2016-08-22, 12:49
Bannlyst
Jag tror inte de osmakliga bonniers och schibstedt känner respekt eller skuld utan de är sura för att de inte kan ha ensamrätt på olyckor och typ förintelsebluffen och sälja klick och leda folk rätt.
De får väl starta en israelisk hårdrocksgrupp typ Kiss som de kan sammarbeta med och suga ur.
Senast redigerad av chimon 2016-08-22 kl. 12:51.
Citera
2016-08-22, 14:20
Medlem
Har aldrig hört talas om Truckfighters förut, det var en bra låt!

Förstår inte vad denna uppståndelse är om... Det är ett tragiskt fall, men de smutskastar ju inte Lisa utan visar ju bara vad som hände.

Jag ser det som en tribut till Lisa.

Men nu ser man ju vilka som styr hatet mot Truckfighters, Aftonbladet. Blir illamående...
Citera
2016-08-22, 19:02
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Helvete vilken shitstorm det kommer bli nu.

Låten är inte den bästa dom har gjort, men videon är riktigt bra gjord.
Tycker inte dom anhöriga:

http://www.expressen.se/gt/rockband-anvander-lisa-holm-i-video/
Citera
2016-08-22, 19:37
Medlem
Ruggedos avatar
Blev rekommenderad att skriva här så jag postar om min post från LH-tråden här.

Det intressanta med videon är ju att den dessutom sneglar åt alternativhållet. Är det för att uppröra än mer. Det är verkligen många som inte kan kontrollera sitt ursinne och måste förklara hur dumma dessa smarta gossar är.

Tittar man på videon så börjar ju den med en snubbe som har en jacka det står Sheriff på ryggen. Den snubben visar sig vara mördaren.

Mördaren har i videon varit på baren hon jobbar på och träffat sitt offer.

Mördaren finns även med bland Missing People som letar efter "Lisa".

Mordet verkar mer eller mindre vara en olycka (eller oplanerat iaf), en strypning för hon rymmer från bilen.

Bilen som mördaren använder är en vit van. En sån som figurerat på en del ställen i utredningen.

Mördaren har dessutom en halvt eccentrisk mustach som får en att tänka på gamla herrar med bössor som är ute på jakt.

Det finns även en scen där pappan och mamman verkar förhöra mördaren. Han har dock inte samma slags mustach då så det indikerar att det var ett tag innan mordet.
Citera
2016-08-22, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tycker inte dom anhöriga:

http://www.expressen.se/gt/rockband-anvander-lisa-holm-i-video/

Enligt målsägandebiträdet som uttalar sig i artikeln du länkar till verkar inte de anhöriga ens ha sett videon. Har du läst artikeln du länkar till eller hoppas du att folk ska ta dina ord som sanning på grund av en länk?
Citera
2016-08-23, 04:50
Medlem
Erkliings avatar
Ett gott exempel på lättkränkta Sverige.
Citera
2016-08-23, 05:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Här är låten, med video, som handlar om mordet på Lisa Holm. Vad tycker ni?

https://www.youtube.com/watch?v=cIFw48eV61Y

Jag har 2 saker att säga jag har vänner som blivit mördade. Mordet på Lisa Holm är så hypat och jag har aldig fattat varför?

För några år sedan så satt vi och snackade med mördaren på flickan Marina som blev skjuten
i Stenungsund. Det var en märklig känsla när han satt och förklarade sin oskuld på flashback. Det var grejer..

Den här tråden är sanktionerad av en moderator anars så skulle den ryka. Så dum är den.
Citera
2016-08-23, 09:36
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoFeelings

Den här tråden är sanktionerad av en moderator anars så skulle den ryka. Så dum är den.

Vad menar du med det?
Citera
2016-08-23, 11:10
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Enligt målsägandebiträdet som uttalar sig i artikeln du länkar till verkar inte de anhöriga ens ha sett videon. Har du läst artikeln du länkar till eller hoppas du att folk ska ta dina ord som sanning på grund av en länk?
Lär dom ha gjort nu när bandet ber om ursäkt.

Grattis sveriges sämsta band o promotion för video..lägg ner o börja spela pokemon go..det är det enda ni duger till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in