• 1
  • 2
2016-08-21, 20:03
Medlem
Jag funderar på om apartheid är en bra lösning? Nu när asyl invandringen har kapsejsat landet måste det till åtgärder.

På så sätt kan den svenska vita befolkningen njuta av välfärd och muslimerna kan börja betala av sin skuld via låglönejobb.

Fullständig segregation, det funkade i Sydafrika så varför inte här?

Berätta varför jag har fel
Citera
2016-08-21, 20:05
Medlem
På vilket sätt menar du att det skulle vara mer effektivt än repatriering? Käftar inte emot, är nyfiken på vad du tycker.
Citera
2016-08-21, 20:06
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu2
Jag funderar på om apartheid är en bra lösning? Nu när asyl invandringen har kapsejsat landet måste det till åtgärder.

På så sätt kan den svenska vita befolkningen njuta av välfärd och muslimerna kan börja betala av sin skuld via låglönejobb.

Fullständig segregation, det funkade i Sydafrika så varför inte här?

Berätta varför jag har fel

Hur då funkade i Sydafrika menar du? Tror du omvärlden och EU kommer att titta på medans du inför apartheid?
Citera
2016-08-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheWindCriesMary
På vilket sätt menar du att det skulle vara mer effektivt än repatriering? Käftar inte emot, är nyfiken på vad du tycker.
Det är omöjligt att deportera dessa skräp människor, deras hemländer vill inte ha såna som "flyr" till Sverige istället för att bygga upp sitt eget land.
Citera
2016-08-21, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Hur då funkade i Sydafrika menar du? Tror du omvärlden och EU kommer att titta på medans du inför apartheid?
De vita skaffade fördelar på de svartas bekostad, det var moraliskt fel

Men i Sverige skulle det vara annorlunda eftersom det är vi som blivit invaderade och våra MENA och negrer står i skuld till oss, moralen är på vår sida
Citera
2016-08-21, 20:20
Medlem
sylvia.borins avatar
I första hand förespråkar jag repatriering, apartheid ser jag som en nödlösning om vi inte lyckas repatriera orcherna. Integration ser jag som både omöjligt och icke önskvärt.
Citera
2016-08-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
I första hand förespråkar jag repatriering, apartheid ser jag som en nödlösning om vi inte lyckas repatriera orcherna. Integration ser jag som både omöjligt och icke önskvärt.
Inse att det inte går, i Afghanistan jublar de just nu för att de blir av med kriminella och problem människor.
Citera
2016-08-21, 20:24
Medlem
Citat:

Då återstår bara för dig att hitta något riksdagsparti, som vill ta upp dina förslag. Så vitt jag vet finns inget sådant.
Citera
2016-08-21, 21:01
Medlem
Nya låglönearbeten skapas och Sverige kan på allvar konkurrera med sweat shops i asien. Nu snackar vi om ett samhälle med enooorma klyftor.
Citera
2016-08-21, 21:29
Medlem
CaptainBlueshearts avatar
Besynnerlig tanke.

För att det ska ske krävs en i stort sett hundraprocentig uppslutning kring genomförandet och om den finns undrar iaf jag i vilket land och vilken tid vi befinner oss i.
Att apartheid kunde genomföras i Sydafrika betyder inte att det kan genomföras i ett demokratiskt europeiskt land.

Men i allmänhet bor ju fattiga för sig och de som inte är fattiga för sig så om du har nån ljus/mörk idé om hur "icke-vita" skulle kunna göras fattiga/ännu fattigare skulle samhället kunna segreras ännu mer.

Vad nu det skulle tjäna till . . .
Citera
2016-08-21, 21:50
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu2
Inse att det inte går, i Afghanistan jublar de just nu för att de blir av med kriminella och problem människor.
Inte bara det, kvinnorna jublar säkert över att bli av med de värdelösa afghanska männen.

Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Då återstår bara för dig att hitta något riksdagsparti, som vill ta upp dina förslag. Så vitt jag vet finns inget sådant.
När påstod jag att det finns ett riksdagsparti som vill det jag vill? Svar: det har jag inte påstått.
Citera
2016-08-22, 11:22
Medlem
Citat:
Inte bara det, kvinnorna jublar säkert över att bli av med de värdelösa afghanska männen.

När påstod jag att det finns ett riksdagsparti som vill det jag vill? Svar: det har jag inte påstått.

Det har jag heller inte påstått att du skulle ha påstått. Jag påpekade endast nödvändigheten för dig att vinna en riksdagsmajoritet för din omstörtande, politiska vision. Om du bara fixar den lilla detaljen blir resten lätt som en plätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in