Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-04, 00:36
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Har varit utomlands i några år och nu kommit tillbaka till Sverige.
Och börjar bli orolig för den utveckling som håller på att ske på alla Sveriges orter:

- Unga utländska män som inte ägnar sig åt något annat än att i grupp träna upp sig i färdigheter gällande våldsutövning.

Varje gång jag går till gymmet är det alltid en hop med Somalier, Afghaner och mellanöstern folk vilka alltid tagit över området där det finns hantlar.
Ibland angriper de varandra i skenattacker helt utan att bry sig om övriga gymbesökare.
Och de spelar alltid väldigt HÖG och primitiv musik.

Nu till frågan...
Tror ni seriöst att svenskar som
jobbar minst 8 timmar/dag har någon som helst chans mot invandrare som tränar kampsport hela dagarna ?

Tror ni tjejerna har någon chans mot en grupp kampsportstränade invandrare ?

Varför ska vi betala för att skapa dessa trojanska vapen ?

Och sista frågan... varför släpper varenda förbannade gym in dessa bråkmakare ? De förstör verkligen livskvaliten och träningsron för oss övriga träningsutövare som ofta ser träning som en bra sak att göra för att stressa av efter jobbet.

Men i dagens samhälle spelar det ingen roll, det är de med pengar som överlever. Dessutom har svenskar polisen på sin sida. Det enda som kan hända är att svenska tjejer börjar föredra invandrare istället för svenskar för deras alfa livsstil. Men i slutändan kommer svensken vara chefen över invandraren, svensken har arv, svensken kommer in på klubbar, svensken får bra jobb. Invandrare kan slåss, jag är själv invandrare. Vill du byta plats? Du får lite skägg och en svensk flickvän och jag får dina pengar och ditt jobb.
Citera
2016-12-04, 00:56
  #230
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Som Svensk värnpliktig, samt sökt 3 gg frivillig militärtjänst, blivit antagen utan tvekan..

I mitt perspektiv är invandrare idag lätta byten...

Invandrare har ingen moral/strategi, korrekt träning..
Citera
2016-12-13, 12:20
  #231
Medlem
inAFlads avatar
Tveksamt grepp att lära upp barn och "barn" i aggressivt beteende.
Citat:
Chae Taekwondo Malmö är en ny klubb, som riktar in sig på att locka ensamkommande från Afghanistan.
http://www.sydsvenskan.se/2016-12-13...-en-familj-har
Citera
2017-04-10, 23:03
  #232
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagentaestamuyloca
Men i dagens samhälle spelar det ingen roll, det är de med pengar som överlever. Dessutom har svenskar polisen på sin sida. Det enda som kan hända är att svenska tjejer börjar föredra invandrare istället för svenskar för deras alfa livsstil. Men i slutändan kommer svensken vara chefen över invandraren, svensken har arv, svensken kommer in på klubbar, svensken får bra jobb. Invandrare kan slåss, jag är själv invandrare. Vill du byta plats? Du får lite skägg och en svensk flickvän och jag får dina pengar och ditt jobb.

Du har redan mina pengar och du slipper jobba.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback