Tjena, vet att det är en lite halvdöd tråd är samt väldigt ny här på flashback men ville bara berätta om mina egna erfarenheter. Jag har själv snackat runt och frågat mina kompisar det säger att de max kan komma 2 gånger på 15-20min. Jag själv vartenda gång jag drar en handtralla kör en 2-3ggr på 5 min med ejakulation.
Så jag tänkte att jag skulle pröva hur långt jag kunde gå så hade förberett mig mentalt hela dagen, sätter mig ner på kvällen. Startar tidtagaruret på telefonen och drar ut a helvete, hinner med de första fem på 3 minuter, därefter börjar det bli segare och segare. Nånstans efter 8 gånger så var det hela torra orgasmer, hade läst på wikipedia att det officiella rekordet av en kille var 16 ggr på 60 minuter så det var mitt mål. Jag lyckades med 17 på 51 minuter.
Bieffkter var att jag inte kunde runka på 5 dagar, svettades som ett jävla monster (jag satt på toa), hade sjukaste träningsvärk i 4 dagar, båda armar och ben. Jag berättade för mina vänner och nu för er, ja resten är helt enkelt historia. Kanske detta är något att ha på sitt CV?