2016-08-20, 04:43
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
Hej,

Jag undrar hur vanligt det är med multipla orgasmer som kille?

Beroende på hur kåt jag är jag är kan jag köra flera gånger på raken som kille. Men det verkar ovanligt?
Citera
2016-08-20, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonville.Bromhead
Hej,

Beroende på hur kåt jag är jag är kan jag köra flera gånger på raken som kille. Men det verkar ovanligt?

Min erfarenhet är att det beror på hur kåt jag är, det har faktiskt hänt att jag har sprutat tre stora satser tätt efter varandra när jag var galet kåt en gång. Sen kan det ha lite med teknik och inställning att göra med. Om hela uppsåtet är förspel till klimax och orgasm så blir det nog bara en orgasm. Men om det är lekfullt och ingen given ordning eller slut, mer öppet så är nog förutsättningen för fler orgasmer större.
Av den anledningen skulle jag vilja prova tantra sex.
Citera
2016-08-28, 06:15
Medlem
Måste oftast alltid vänta ett antal minuter innan jag kan köra igen efter jag kommit.
Citera
2016-08-28, 10:55
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonville.Bromhead

När man pratar om mäns multipla orgasmer bör man skilja på orgasm och utlösning (ejakulation). En del män som får multipla orgasmer får det med utlösning, medan andra män får det genom s.k. torra orgasmer, dvs. orgasmer utan utlösning.

I Wikipedias artikel om orgasm refereras t.ex. till en vetenskaplig studie av en man som fick sex stycken "fully ejaculatory orgasms" (dvs. den vanliga typen av manlig orgasm med utlösning) under en period av 36 minuter. Vad jag förstår är det inte särskilt vanligt att kunna få orgasm med utlösning och sedan inte ha någon som helst återhämtningsperiod. Att ha en rätt så kort återhämtningsperiod är däremot något som är vanligt i tonåren.

Ett annat sätt att uppnå multipla orgasmer är genom s.k. torra orgasmer.

De flesta män har troligtvis inte ens insett att det som man är möjligt att få multipla orgasmer.
Citera
2017-05-15, 15:33
Medlem
Tjena, vet att det är en lite halvdöd tråd är samt väldigt ny här på flashback men ville bara berätta om mina egna erfarenheter. Jag har själv snackat runt och frågat mina kompisar det säger att de max kan komma 2 gånger på 15-20min. Jag själv vartenda gång jag drar en handtralla kör en 2-3ggr på 5 min med ejakulation.

Så jag tänkte att jag skulle pröva hur långt jag kunde gå så hade förberett mig mentalt hela dagen, sätter mig ner på kvällen. Startar tidtagaruret på telefonen och drar ut a helvete, hinner med de första fem på 3 minuter, därefter börjar det bli segare och segare. Nånstans efter 8 gånger så var det hela torra orgasmer, hade läst på wikipedia att det officiella rekordet av en kille var 16 ggr på 60 minuter så det var mitt mål. Jag lyckades med 17 på 51 minuter.

Bieffkter var att jag inte kunde runka på 5 dagar, svettades som ett jävla monster (jag satt på toa), hade sjukaste träningsvärk i 4 dagar, båda armar och ben. Jag berättade för mina vänner och nu för er, ja resten är helt enkelt historia. Kanske detta är något att ha på sitt CV?
Citera
2017-05-16, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BillyThe0ne
hade läst på wikipedia att det officiella rekordet av en kille var 16 ggr på 60 minuter så det var mitt mål. Jag lyckades med 17 på 51 minuter.

Kanske detta är något att ha på sitt CV?

Absolut! Hade anställt dirr! Tyder på viljestyrka och disciplin det gillas starkt på företaget!

Dock behöver vi ett intyg ifrån guiness book of records då det är många som ljuger om liknande händelser, så du får köra en omgång till!
Citera
2020-08-13, 05:24
Medlem
ujuj alla kan. Men det är tydligen en hemlighet som ingen vill veta av.
1:Köp en aneros
2: Träna upp din prostata.
3: Få multipla utlösningar. Få multipla orgasmer utan utlösning. Duktigt hård kuk. Aldrig slak igen! Dina kvinnor kommer uppleva dina orgasmer som 4-5-6 gånger så starka och långa. Du kommer "känna" med dina kvinnor på ett sätt som gör dig till en bättre sexpartner. och får dom att känna att ni är på en mer samma nivå med samma attribut liksom. gpunkt som gpunkt right.

Ähh...Ville bara säga att alla kan. Sådär blev de då för mig Bästa som jag gjort i mitt liv!
Citera
2020-08-14, 21:06
Medlem
Pacwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepiratetord
ujuj alla kan. Men det är tydligen en hemlighet som ingen vill veta av.
1:Köp en aneros
2: Träna upp din prostata.
3: Få multipla utlösningar. Få multipla orgasmer utan utlösning. Duktigt hård kuk. Aldrig slak igen! Dina kvinnor kommer uppleva dina orgasmer som 4-5-6 gånger så starka och långa. Du kommer "känna" med dina kvinnor på ett sätt som gör dig till en bättre sexpartner. och får dom att känna att ni är på en mer samma nivå med samma attribut liksom. gpunkt som gpunkt right.

Ähh...Ville bara säga att alla kan. Sådär blev de då för mig Bästa som jag gjort i mitt liv!

Tjongar du bara in anerosen och kör igång? Eller har du övat med den insatt när du runkar?
Citera
2020-08-17, 13:41
Medlem
Onan-erarens avatar
När jag var yngre så kunde jag få två på raken å den sista blev en sprutorgasm å den var skönast.
Citera
2020-08-27, 22:29
Medlem
De gånger jag fått fler har inte det varit så där himlastormande mycket skönare än den mer vanliga singeln. Men det är populärt hos partnern.Hon är inte helt belåten med att man dippar efter orgasmen. Tjejer är liksom tvärt om. Tar hundra år för dem att bli kåta men då de väl är det varar det hur länge som helst tycks det. Men hennes bestyr ibland för att få igång mig så snabbt som möjligt igen är på plussidan.
Citera
2025-01-05, 15:14
Medlem
SlavojSoundchecks avatar
Som nån var inne på så får man skilja på orgasm och utlösning. Multipla orgasmer är orgasmer i tät följd (alltså säg 3-5 st inom loppet av nån minut). Att kunna starta upp igen efter en kort eller nästan obefintlig återhämtningsperiod är inte multipla orgasmer. Det är istället många orgasmer som inte följer på varandra ”i sekvens” s a s.
Av tråden att döma så händer det i snitt en man varannat år, så jag får skatta mig lycklig som varit med om 3 under en livstid (jag är 30+). Då flera orgasmer utan utlösning och så en avslutande där utlösningen kommer. Innan jag var med om det själv hade jag inte hört talas om att det var möjligt. Jag har heller inte legat i nån hårdträning (inga knipövningar eller nån särskild motion/träning för kroppen i övrigt) för att lyckas, det har bara … blivit. Vet inte varför det blev så just då, men jag får väl bara tacka och ta emot. Människokroppen ändå alltså … vilken jäkla trippig uppfinning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in