2019-10-05, 10:45
Medlem
KapatKontos avatar
https://www.merinfo.se/person/%C3%84...63/boqx3-2739w

Arkiverad: http://archive.is/PQPyM

Här är hans merinfo-sida. Låt oss se om/när den försvinner. Han finns inte på hitta.se heller nu.
Den (enda?) alternativa förklaringen vore att Lennart fått hemlig identitet. Hade inte varit så dumt för honom att ha det faktiskt. Troll har utsatt honom för både det ena och det andra med hjälp av personuppgifterna. Beställt saker till honom på faktura, försökt ändra hans namn, osv.
Senast redigerad av KapatKonto 2019-10-05 kl. 10:49.
2019-10-05, 10:46
Medlem
Borta från hitta.se och upplysning.se nu

Fasansfullt. Arma Lennart, arma mor och familj.
Edit: fel! Kvar på upplysning.se
Senast redigerad av Kent-Herbert 2019-10-05 kl. 10:48.
2019-10-05, 10:48
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Hans kropp åldrades säkert 10-20 år under touren och efterföljande period med fasta, urin-och batterivattensdrickande. Han blev mer gråhårig och såg ju ut som en Auschwitz-fånge när han satt där och Wim-Hoff andades med sin knytnävesstora böld på ryggen. Om detta hade inverkan på hans (sannolika) död låter jag vara osagt, men det känns ju knappast omöjligt.

För den gamle Lennart hade döden varit det ultimata beviset på att Systemet tystade honom.
2019-10-05, 10:50
Citat:
Ursprungligen postat av KapatKonto
https://www.merinfo.se/person/%C3%84...63/boqx3-2739w

Här är hans merinfo-sida. Låt oss se om/när den försvinner. Han finns inte på hitta.se heller nu.
Den (enda?) alternativa förklaringen vore att Lennart fått hemlig identitet. Hade inte varit så dumt för honom att ha det faktiskt. Troll har utsatt honom för både det ena och det andra med hjälp av personuppgifterna. Beställt saker i hans namn, försökt ändra hans namn, osv.

Att Lennart skulle fått skyddad identitet håller jag som osannolikt. Det mest troliga är att han är avliden. Det grundar jag på att flera här i tråden under veckan som gått påstått att han har avlidit, och att han nu är bortplockad från ratsit. Ockhams rakkniv.
2019-10-05, 13:46
Medlem
Det har nog varit en lång process innan denna eventuella händelse. Redan i hans senaste video fick jag en känsla av att någonting var allvarligt fel. Titta bara på honom. Han kunde knappt tala sammanhängande. Till och med när han blev injicerad med rävgiftet Trilafon så var han mer sammanhängande.
2019-10-05, 14:12
Medlem
KarlXII.s avatar
Jag vägrar tro att Lennart är död, han har ju "dött" flera gånger innan men återuppstått varje gång. Lennart har blivit en legend nästan i nivå med Elvis Presley så det vore oerhört sorgligt om han mot all förmodan skulle vara död.
2019-10-05, 14:34
Avstängd
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlXII.
Jag vägrar tro att Lennart är död, han har ju "dött" flera gånger innan men återuppstått varje gång. Lennart har blivit en legend nästan i nivå med Elvis Presley så det vore oerhört sorgligt om han mot all förmodan skulle vara död.

Absolut oerhört tragiskt om de stämmer, men vi vart trollade förut när folk försökte byte namn på honom bla, tänkte även som nån lite längre upp skrev angående skyddad identitet, kan det finnas möjlighet till det tro, namn byte mm
2019-10-05, 14:39
Medlem
why123s avatar
Hemskt, om det stämmer men allt tyder på det. Det finns mycket att skriva om honom men det som gjorde intryck på mig var hans sätt att se det fina i vardagstillvaron. När han var ute och promenerade och fick syn på någon växt "oj, vad kan detta vara, går det att ha i sallad vad tror ni?" något sådant ungefär..

Livet måste känts svårt efter han kom till Älvsjö med tanke på hans tidigare liv. Han kände sig säkert fastkedjad både fysiskt och mentalt (vilket han var också). Han kom inte ifrån den lägenhet som han skulle bott i endast ett år. Hösten är här och sedan kommer vintern vilket tvingat honom att sitta fast på sina få kvadrat i denna miljö. Många klarar det galant, men jag tror det var extra stressande och deprimerande för en frihetsälskare som Lennart.

Blev han dessutom mer och mer medveten om varför han var kändis på jotob så kan det fan inte varit kul. Det var trots allt inte p g a sitt växtintresse och sunda friluftsliv han blev en superkändis bl a här med en megatråd.
Senast redigerad av why123 2019-10-05 kl. 14:43. Anledning: .
2019-10-05, 14:47
Medlem
Lyzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Du såg inte denna biverkning:

"plötslig oförklarlig död".

Det är alltså inte för att de är så jävla bra som denna typ av mediciner används. Vi har helt enkelt inte hittat något som fungerar lika bra mot psykoser.

Men jag tror ändå att Lennart ledsnade på att vara så sänkt, och inte såg någon utväg ur det. Det var obehagligt att se utifrån, och hur hemskt ska det inte då varit att ha levt i det i mer än ett år och tänka att så här ska det forsätta i många år till.

Vila i frid Lennart.

Nä fy fn. Va är det för mediciner folk får? Är glad att jag själv bara käkar fontex.
2019-10-05, 15:19
Medlem
Lyzzas avatar
För två veckor sedan verkade han må bra i alla fall. Han berättar vad han gör om dagarna. Ligger inte enbart i sängen.

https://youtu.be/Cjo02MPOuc0?t=342

Jafar Ballebanga
för 2 veckor sedan
Har du fortarande kontakt med mantisarna?
1

Lennart Bladh Community
för 2 veckor sedan
Nej. De har slutat kontakta mig

5

Pala Esnok
för 2 veckor sedan
@Lennart Bladh Community Men dom är verkliga väsen el?... Fatta att det var snorungar som gjorde dig till åtlöje för att skratta åt dig på din bekostnad.

(Inget svar från Lennart på det. )

banan ve
för 2 veckor sedan
Du dricker ju bara batterivatten. Haha.
2

Lennart Bladh Community
för 2 veckor sedan
Nej, har slutat med det

deadpoetoftheyear
för 2 veckor sedan
Hej Lennart! Kul att se dig. Glad också att du engagerar dig i miljön och hur vi kan fungera som människor här på jorden. Vanliga människor och naturen skulle tjäna på att vi producerade ganska mycket mat själva i byar eller liknande. Men grejen är att det skulle inte bli vinst ner i någons ficka, och då kommer det framställas som dumt att leva så. För det skulle inte vara populärt om folk började äta mat som kommit utan mellanhänder. De rika vill bli rikare och då måste matproduktionen ligga hos företag, inte hos konsumenterna. De rika har stort inflytande och verkar inte bry sig att de själva också blir offer när jorden börjar må för dåligt. Jag tror inte på att skapa ett nytt system för hela landet utan jag tror att de som är beredda att bo i ekobyar får fixa det själva och ställa sig lite utanför det vanliga samhället. Sedan kanske andra tycker att det är en bra idé och gör likadant. Så vi kan börja här och nu utan något nytt system. Det finns folk som äger gamla ägor som bjuder in andra men folk verkar ha svårt att vilja vara med och bygga upp. Många av dessa fastigheter är i dåligt skick och folk verkar inte tycka om att jobba. Många är pessimistiska och tror att det inte kommer att funka. Men tänk att jobba hårt för att bygga upp och sedan kanske odla 75 % av all sin mat i byn. Då behöver man inte mycket pengar för att klara sig. Men samhället har tutat i folk att så kan man ju inte bo! Så om man vill bo så kommer man anses vara en tönt av andra. Men det är väldigt tillfredsställande att se sin egen mat växa. Man blir stark av att se de direkta sambanden med naturen istället för att köpa allt i en affär. Alla ni som tycker detta är töntigt, köp en chiliplanta och vårda den. Bara detta lilla kommer trigga igång något djupt inom er och ni kommer känna er glada bara över en liten växt.
2

Lennart Bladh Community
för 2 veckor sedan
Tack för detta. Systemskifte kallar jag det. Då de kapitalistiska krafterna är borta. Och visst går det att börja redan nu. Det finns många exempel därute. "Anastasia Eko byar" ser jag som de mest lovande. Men det kan finnas annat givetvis oxå.

Så typiskt svar från Lennart "Men det kan finnas annat givetvis oxå." Han garderade sig alltid för att det kunde finnas mer än han visste just då.

Har någon sparat ner de senaste filmerna till arkivet? Om han lämnat jordelivet så blir det inte fler filmer och denna sista visar ju att han verkar/de må bra efter omständigheterna. En liten tröst i alla fall.

Den där dödsannonsen som någon såg var tog den vägen? Hittar ingen någonstans när jag sökt.

Här står han fortfarande kvar. Kan tänka mig att det tar tid att ändra på alla ställen som uppgifterna kan förekomma. https://mrkoll.se/person/Mats-Lennar...aQsqqkDYuquerA
2019-10-05, 15:24
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Nä fy fn. Va är det för mediciner folk får? Är glad att jag själv bara käkar fontex.

Man får välja det minst dåliga. Det finns liksom inget annat man har lyckats forska fram som kan sätta stopp på sånt här. Man kan tycka att Lennart var en relativt harmlös blottare när han tvångsomhändertogs, och att medicineringen var onödigt tung (vilket kanske just trilafon också var), men allt eftersom galenskaperna får fortgå så präntas tokiga tänkandet in djupare och djupare i hjärnan och tillslut så blir det betydligt allvarligare incidenter.

Är det något jag önskar av den psykiatriska läkarvetenskapen så är det bättre mediciner mot psykos. Biverkningarna leder till att de som behöver medicinerna inte vill ta dem, av rätt så sunda skäl egentligen.

Några till från biverkningslistan:

livshotande oregelbunden hjärtrytm,
hjärtattack,
långsammare puls,
blodproppar i venerna, speciellt i benen (symtom inkluderar svullnad, smärta och rodnad av benet), vilka kan transporteras genom blodkärlen till lungorna och orsaka bröstsmärta och svårigheter att andas (om du noterar några av dessa symtom måste du omedelbart söka medicinsk hjälp),
2019-10-05, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Den där dödsannonsen som någon såg var tog den vägen? Hittar ingen någonstans när jag sökt.

Här står han fortfarande kvar. Kan tänka mig att det tar tid att ändra på alla ställen som uppgifterna kan förekomma. https://mrkoll.se/person/Mats-Lennar...aQsqqkDYuquerA

Citat:
Ursprungligen postat av jagpostartreposter
Nu är han död iaf.

https://i.ibb.co/pPGqzfn/stream-file-1.jpg

Där är den. Är datumen fel på den? Gunvor och Lennart Bladh och rätt årtal är läskigt nog iaf. Är vi säkra på att den inte stämmer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in