2018-06-03, 10:45
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Äldsta sonen A kommer dit kl 16, live kl 21

https://www.youtube.com/watch?v=k5XHJ-Cfpf8

Har de haft nån kontakt ö.h.t, det var väl bara med yngsta sonen han haft kontakt med? Eller är det nån deal att Lennart inte får befinna sig där?
3st glas framdukade på bordet, så alla 3 kommer äta tillsammans.
Senast redigerad av Faceback 2018-06-03 kl. 10:48.
2018-06-03, 10:47
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blerkfisken
en bra ide är att kommentera på youtube, och skriva just det.

Jag gjorde det i somras, men jag gjorde det för intensivt, så jag blev spammarkerad... Å andra sidan försökte jag skriva in det på alla hans gamla videos också, så jag antar att det faktiskt var spam.

Ja jag hade gärna gjort det, man har inget konto på youtube tänker inte skaffa det heller

Men om någon här har lust att göra det så vore det kanon
2018-06-03, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vi får se, saker kan ta en helt ny vändning, det har vi sett förr
Ja, det är det enda man kan vara säker på i den här historien. Det gör torsdagen till rena ryska rouletten.
2018-06-03, 10:55
Medlem
Citat:
Äldsta sonen A kommer dit kl 18, live kl 21

Har de haft nån kontakt ö.h.t, det var väl bara med yngsta sonen han haft kontakt med? Eller är det nån deal att Lennart inte får befinna sig där?
Jag klickade på länken i tron att det skulle vara en film där han berättade sina tankar kring besöket, men... Han har verkligen tappat det.
2018-06-03, 10:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
felpost
Antar att eftersom middagen är 18 och han skjutit på live tills 21 så kommer han ha hunnit gå innan han kör igång, så jävla bränd är inte ens Lennart - att han börjar livea med sonen där.
2018-06-03, 10:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copperknob
Jag klickade på länken i tron att det skulle vara en film där han berättade sina tankar kring besöket, men... Han har verkligen tappat det.
Det är såhär hans nervositet tar sig uttryck: frenetiskt sexande och filmer. Fan vad cringe film där han ligger i kallingarna på sin mammas köksgolv och gör sig "sexig"
2018-06-03, 10:58
Medlem
Mr_wiseguys avatar

"Nakensplit med stånd vore kanske något att se? Hi hi"

Ja nu har han verkligen tappat det

Hade jag varit sonen så hade jag INTE åkt dit idag

Trodde inte han kunde bli vidrigare... men det gick tydligen... fruuuuuktansvärt obehaglig är han

Usch!

Edit: tog bort bort namnet på sonen, kanske inte ska stå med här
Senast redigerad av Mr_wiseguy 2018-06-03 kl. 11:01.
2018-06-03, 10:59
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Är ju smått sorgligt att börja duka för middag 7 timmar i förväg.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2018-06-03 kl. 11:09.
2018-06-03, 10:59
Medlem
ercys avatar
Citat:
Äldsta sonen A kommer dit kl 18, live kl 21

Lennart har hörts av med den äldste via något SMS förra året men i övrigt har det inte skett någon kontakt.
Senast redigerad av ercy 2018-06-03 kl. 11:04.
2018-06-03, 11:00
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Antar att eftersom middagen är 18 och han skjutit på live tills 21 så kommer han ha hunnit gå innan han kör igång, så jävla bränd är inte ens Lennart - att han börjar livea med sonen där.
Nej du har rätt, därför jag ändrade inlägget till felpost, hörde fel i videon!
2018-06-03, 11:00
Medlem
Citat:
Men är han helt bränd eller, Alexander kommer väl inte vara med i hans fåniga livestreaming.
Han kommer att säga åt farsan att stänga av kameran och så kommer Lennart göra det, mark my words.
Jag tolkar det som att tiden är satt så att besöket ska vara över. Jag tror dock att vi ska ta det med en hink salt, för om sonen ö.h.t. dyker upp så kommer det inte att vara en lätt och behaglig upplevelse för Lennart. Minns hur det var när yngste sonen var förbi bara någon minut. Lennart var helt förstörd efter det. Så även om äldste sonen dyker upp och faktiskt stannar ett par timmar, så finns det stor risk/chans att Lennart inte är i skick att livesända.
2018-06-03, 11:03
Medlem
Citat:
Är ju smått sorgligt att börja duka för middag 9 timmar i förväg.
Tänkte också på det. Det säger kanske en del om hur mycket Gun ser fram emot att få besök av sitt barnbarn. Synd bara att det finns en generation emellan dem som kan göra besöket till ett helvete för alla tre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in