Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-24, 13:03
  #22057
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Exakt! Han är inte så galen att han inte inser att han är galen, så han verkar helt klart vara medveten om vad han gör. På ett sätt får man ibland nästan intrycket att det hela är ett skämt och skådespeleri från Lennarts sida, men det vore ju bra märkligt om det vore så.
Jag tror att han tappade bort sig helt i samband med skilsmässan, han upptäckte att han inte var någon, så nu försöker han bygga upp en intressant persona. Det vi andra gjorde mer eller mindre automatiskt i åldern 13-25 år...
2018-02-24, 13:55
  #22058
Medlem
Lennart har fått rakhyvel och raklödder https://www.youtube.com/watch?v=PhBahhKyvO4

Han påstår att någon annan har beställt det till honom. Är det bara jag som har ett svagt minne av att han pratar om en telefonförsäljare som sålde honom just det här för en månad sedan eller något? Plz help, någon av er vet
2018-02-24, 14:13
  #22059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Lennart har fått rakhyvel och raklödder https://www.youtube.com/watch?v=PhBahhKyvO4

Han påstår att någon annan har beställt det till honom. Är det bara jag som har ett svagt minne av att han pratar om en telefonförsäljare som sålde honom just det här för en månad sedan eller något? Plz help, någon av er vet

Hehe, så det var därför LB (mer eller mindre medvetet) började odla bockskägg (förutom att jag tror att han blev inspirerad av Mathias Anderssons egyptiska farao-skägg) för ca 2-3 veckor sedan, så att han kunde hävda att en atlantis skickat grejerna.
2018-02-24, 14:31
  #22060
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En liten detalj som syns tydligt i den filmen: Lennart har klagat över att mobilens ear-plugs trillar ur och att det borde uppfinnas "koner", det får sin förklaring när man ser att rörat är något vanskapt - bara ett stort hål rakt in
Vanskapt öra med stort hål rakt in?

Kan du vänligen tala om vart i filmen man ser detta?
2018-02-24, 14:33
  #22061
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Vanskapt öra med stort hål rakt in?

Kan du vänligen tala om vart i filmen man ser detta?
I stort sett i hela filmen - alltså själva ytterörats vindlingar.
2018-02-24, 14:35
  #22062
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Vanskapt öra med stort hål rakt in?

Kan du vänligen tala om vart i filmen man ser detta?

Lennart skulle väl inte ha några problem att köra in hörsnäckan i ena örat och dra ut det i andra? Finns väl inget där som skulle hindra det!
2018-02-24, 14:37
  #22063
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Lennart skulle väl inte ha några problem att köra in hörsnäckan i ena örat och dra ut det i andra? Finns väl inget där som skulle hindra det!
Om du menar att han är intelligensbefriad så kan jag inte direkt hålla med, galen må han vara men inte nödvändigtvis korkad.

Förövrigt ser hans öron likadana ut som alla andra öron tycker jag.
2018-02-24, 14:39
  #22064
Medlem
Foruejsonlys avatar
Det Mats säger är det som skrivs här och i kommentarerna på jotob, så nog läser han det! Men som Lennart tar det emot att ta in det, däremot som Mats kan han raljera över det!

Jag är en av de som gjort en orosanmäla , men det är nog som andra i tråden skriver, soc skiter i två vuxna människor! Skulle vara intressant att få nån hjärnskrynklare att titta på klippen. Han måste vara en guldgruva för nån som vill frottera sig i diagnoser!
2018-02-24, 14:42
  #22065
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Om du menar att han är intelligensbefriad så kan jag inte direkt hålla med, galen må han vara men inte nödvändigtvis korkad..

Nä, det är ju inte så att han spelar på läpparna direkt! Men smart är han definitivt inte.
2018-02-24, 14:44
  #22066
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Om du menar att han är intelligensbefriad så kan jag inte direkt hålla med, galen må han vara men inte nödvändigtvis korkad.

Förövrigt ser hans öron likadana ut som alla andra öron tycker jag.
Kolla från 04:50 så fattar du vad jag menar, att jag förstår att ear-plugsen trillar ut.

https://www.youtube.com/watch?v=tanBVWTR0fU
2018-02-24, 14:47
  #22067
Medlem
Foruejsonlys avatar
Vad skall vetenskapsområdet om Lennart kallas för? Lennartlogi eller Lennartologi? Rubriken på tråden är för tam tycker jag! ”Gympalärare”? Eftersom vi har en tråd på flera tusen inlägg borde den vara mer vetenskaplig och flyttas till vetenskapsforat
2018-02-24, 14:48
  #22068
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kolla från 04:50 så fattar du vad jag menar, att jag förstår att ear-plugsen trillar ut.

https://www.youtube.com/watch?v=tanBVWTR0fU
Tyvärr inte, hans öron ser helt normala ut.

Thumbnailen till senaste videon med Mats & Gunilla ser extremt skruvad ut, han liknar nån psykedelisk korsning av Thåström anno -86 och sångaren i REM.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback