2016-08-17, 17:50
Medlem
Kvinnor gr ni igng p incestplay s som pappa/dotter? och hur grovt gr ni? har ni leken i sngen eller som 24/7? blir ni grova i fantasierna? vill ni agera yngre eller r det mera att bara f in pappa och dotter rollen?
Citera
2016-08-17, 20:04
Medlem
konstigtjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabu86a
Kvinnor gr ni igng p incestplay s som pappa/dotter? och hur grovt gr ni? har ni leken i sngen eller som 24/7? blir ni grova i fantasierna? vill ni agera yngre eller r det mera att bara f in pappa och dotter rollen?

cklas av det
Citera
2016-08-17, 21:06
Medlem
velmas avatar
Inte riktigt 24/7 men snudd p.
Vad hur grovt? Ner i ldern eller vad menar du?
Min grej r att jag vill bli omhndertagen och sedd p ett visst stt. Egentligen behver jag inte rollspela med den jag trffar d det skiljer +10 r mellan oss.
Citera
2016-08-17, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av velma
Inte riktigt 24/7 men snudd p.
Vad hur grovt? Ner i ldern eller vad menar du?
Min grej r att jag vill bli omhndertagen och sedd p ett visst stt. Egentligen behver jag inte rollspela med den jag trffar d det skiljer +10 r mellan oss.

Fast visst blir det ett rollspel d det r incestplay som var frgan, allts att man fantiserar om incest i leken med den man r med, eftersom det inte r riktig incest s r det roller man intar, allts rollspel.. Med grovt menar jag ungefr om ni pratar om incestfantasier i sexet t.ex hur ni vill pappa ska knulla er, vad ni ska gra osv, kan vara allt frn agera ung med riktigt ldre , vissa kanske hetsar upp varandra med att prata dirtytalk om fantasier under sjlva akten, andra kanske intar roller som ska framg s genuina som mjligt osv..
Citera
2016-08-18, 14:32
Medlem
Jag var med en tjej fr mnga r sedan som gick igng p det. Hon var vldigt lsslppt och frisinnad om sex och vldigt pervers s hon tnde p det mesta som handlade om att spela liten, oskyldig och undergiven.

Hennes favorit var att vcka mig med handen runt kuken och storgt frga "Pappa varfr r din snopp s hrd" och sen var det igng
Citera
2016-08-18, 15:03
Medlem
Jag gjorde lite av detta med en ldre man. Han ville bli kallad 'Daddy' vilket i princip blev vran grej till slut. Kan inte sga att det var min grej riktigt, dock. Kndes nstan lite ckligt till slut....
Citera
2016-08-19, 16:56
Medlem
randones avatar
Daddy dom/ Little Girl.
Absolut. En utav mina go to grejjer.
Jag har alltid varit en som gillar rosa och glitter och fluff. S nr jag trffade min kille s blev det som bara naturligt att vi gled in p det.
Citera
2016-08-19, 21:01
Medlem
velmas avatar
Citat:
Fast visst blir det ett rollspel d det r incestplay som var frgan, allts att man fantiserar om incest i leken med den man r med, eftersom det inte r riktig incest s r det roller man intar, allts rollspel.. Med grovt menar jag ungefr om ni pratar om incestfantasier i sexet t.ex hur ni vill pappa ska knulla er, vad ni ska gra osv, kan vara allt frn agera ung med riktigt ldre , vissa kanske hetsar upp varandra med att prata dirtytalk om fantasier under sjlva akten, andra kanske intar roller som ska framg s genuina som mjligt osv..

Vi pratar utanfr sngen ocks. Inte kanske lika grovt. I sngen blir det grovt och mer elakt. Det kan vara: "r du pappa/storebrors hora? Gr du som pappa sger nu s blir jag jtteglad, gapa strre, r du duktig fr du glass eftert."

Men vi pratar ocks om fantasier som kanske inte alls r inom rckhll men ju snuskigare saker han sger desto hrdare gr jag igng p det.
Citera
2016-08-21, 13:40
Medlem
Jag har gjort pappa / son play med min frra lskare. (jag r typ 30 har var typ 60)
Citera
2016-08-23, 13:01
Medlem
Ngonting som partnern gick igng p var att under akten, att samtidigt som man pumpade henne var att man pratade vldigt snuskigt, hon tnde extremt p att jag som " pappa" berttade fantasier om hur pappa skulle gra henne gravid, hur hon och pappa skulle bygga en incest familj tillsammans och hur snuskiga de skulle vara.
Citera
2016-09-04, 19:55
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ngonting som partnern gick igng p var att under akten, att samtidigt som man pumpade henne var att man pratade vldigt snuskigt, hon tnde extremt p att jag som " pappa" berttade fantasier om hur pappa skulle gra henne gravid, hur hon och pappa skulle bygga en incest familj tillsammans och hur snuskiga de skulle vara.

Hahaha fan vad sjukt!

Sprar ivg lngt! Lite fritzel ver det hela. Gick hon igng p att lsa om fritzel?
Citera
2016-09-04, 22:42
Medlem
Jag har mrkt att mnga tjejer gr igng stenhrt p det hr men ven skms fr det. I mnga fall vill dom inte ta ngot eget ansvar fr sina perversa bjelser utan i ett senare skede ifall intresset fr mig svalnat har ven det som tidigare tnde dom s hrt pltsligt blivit ngot ckligt och perverst som dom egentligen aldrig gillade och tar d avstnd fr det. En obehaglig egenskap kvinnor har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in