2018-01-06, 16:15
Medlem
Jag har laddat ner både Xtrabytes desktop wallet samt XRBs desktop wallet. Båda två har stååt och syncat i en vecka nu, hur lång tid är det meningen att detta skall ta egentligen?
Laddade även ner Htmlcoin walleten idag och den har stått på 0 procent i tre timmar
Vad gör jag för fel?
Citera
2018-01-06, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Tron är en scam precis som jag allid trott:

https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7oi7mf/tron_trx_ceo_justin_sun_sold_6_billion_trx_scam/

Kan det inte vara så att Herr Sun tog ut sitt ägande och placerar dem i sitt nästa projekt GAME.com?

Visst är det jäkligt suspekt men jag satt och läste deras white paper två timmar innan det annonserades på reddit.

Sitter iaf på drygt 20' Gtc nu, hemsidan är riktigt fattig och det var svårt att hitta white paper.
För att inte tala om den fruktansvärda logotypen

Coinmarketcap
Trade sker på gate.io
Citera
2018-01-06, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zool1402
Jag har laddat ner både Xtrabytes desktop wallet samt XRBs desktop wallet. Båda två har stååt och syncat i en vecka nu, hur lång tid är det meningen att detta skall ta egentligen?
Laddade även ner Htmlcoin walleten idag och den har stått på 0 procent i tre timmar
Vad gör jag för fel?
Samma här HTML wallet gick fort som fan. XRB wallet är som ett skämt, dunkar.

PS. Låter du datorn stå på och tugga?

observera, köpläge för TRX, det är bara en dålig dag inget mera än så...
Citera
2018-01-06, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Hej!

Har varit inne och kollat senaste månaderna och varit intresserad av att investera i kryptovalutor.

Är dock helt novis och har ibland svårt att se potentialen, samtidigt som jag inte vill missa tåget.

Har hört om Zenqash, Lisk, NEO, IOTA som bubblare. Vad tror ni själva?

När man kollar på dessa uppgångar så är de fan i mig helt sjuka... Vissa coins går ju upp flera hundra %. Förstår inte varför man inte gör exits?
Satsa på IOTA om du ska välja någon av dom, bra folk bakom den.
Citera
2018-01-06, 17:16
Medlem
luktarintejordgubbs avatar
Hej.
Jag har problem att föra hem mina 100000 HTML från Bleutrade. Jag laddade hem från HTMLs hemsida deras windows version av wallet. den verkar funka, den tuggade dock ganska länge tills den var redo.
Problemet är att hos bleutrade när jag skulle withdrawa så tryckte jag på "ok, confirm withdrawal!!" Men sedan får jag en liten ruta där det står:
Please verify your withdrawal address.
We cannot refund an incorrect withdrawal. Jag vet inte var jag hittar den adressen nånstans. skickade bara 1000 tusen Coins men om dom försvinner så svider det ändå. Hjälp mig någon please. Sikkan?
Citera
2018-01-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luktarintejordgubb
Hej.
Jag har problem att föra hem mina 100000 HTML från Bleutrade. Jag laddade hem från HTMLs hemsida deras windows version av wallet. den verkar funka, den tuggade dock ganska länge tills den var redo.
Problemet är att hos bleutrade när jag skulle withdrawa så tryckte jag på "ok, confirm withdrawal!!" Men sedan får jag en liten ruta där det står:
Please verify your withdrawal address.
We cannot refund an incorrect withdrawal. Jag vet inte var jag hittar den adressen nånstans. skickade bara 1000 tusen Coins men om dom försvinner så svider det ändå. Hjälp mig någon please. Sikkan?
Skrev du in en korrekt adress då? Jag får det där meddelandet ändå, även fast transaktionen går igenom. Din mottagaradress hittar du under File-> receiving addresses i programmet.
Senast redigerad av Markey123 2018-01-06 kl. 17:22.
Citera
2018-01-06, 17:29
Medlem
Adressen är korrekt. Det känns som om det är nåt i wallet programmet som jag har missat.
Citera
2018-01-06, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luktarintejordgubb
Adressen är korrekt. Det känns som om det är nåt i wallet programmet som jag har missat.
Ok. Du ser ju dock nere i högra hörnet om walletn är up & running. Bleutrade är ju en hyfsat sprängd sida dessutom, kan ju bara vara lag.
Citera
2018-01-06, 18:01
Medlem
Bleutraden får fnatt stup i kvarten. Det blir felsida " ERROR 522" Connection time out. Sen plötsligt poppar bleusida upp igen. Jag tror inte det är nåt konstigt fel, utan det är jag som är blåbär med dessa wallets. Älskar Exodus men tyvärr så kan den inte ta alla coins. Siikkan??
Citera
2018-01-06, 18:09
Bannlyst
Jag tänkte köpa mig en Nano ledger S att ha mina tron på, Men min polare sa att man ska vara försiktig för man kan få tag på en fejk så pengarna förs över till någon annan? Har ni hört talas om detta? Vart köper man Nano säkrast?
Citera
2018-01-06, 18:14
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Jag tänkte köpa mig en Nano ledger S att ha mina tron på, Men min polare sa att man ska vara försiktig för man kan få tag på en fejk så pengarna förs över till någon annan? Har ni hört talas om detta? Vart köper man Nano säkrast?

Var några fall på Ebay där det såldes med en falsk instruktion med en seedkey man skulle fylla i när man konfigurerade upp sin wallet. Det som händer då är att säljaren som har tillgång till seedkeyn kan komma åt dina pengar. Känns bättre att köpa officiellt...
Citera
2018-01-06, 18:14
Bannlyst

Och om jag har tron på binance och vill föra över till Myetherwallet måste jag göra om mina tron till Eth då? Och sen skicka ETH till etherwallet? Det hoppas jag inte, För då är det ju inte tron jag har då utan ETH . Och vill inte ha ETH vill ha tron
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in