Hade nyligen en ICO och den ska börja handlas 25 januari. Jag har redan nu blivit erbjuden 5x ICO priset för det jag köpte i ICOn men tackade nej. Sharding flera år före Ethereum, 2488 tx/s som växer när nätverket växer (jämfört med Ethereum's ~15 tx/s) och mycket mer miljövänlig. Tror denna ska upp från $22m till $1B+ inom en månad.
Coinbase är det någon höjdare? Tänkte köpa alt-coins för ca 10' men vill veta hur mycket avgifter coinbase exempelvis tar, så de inte äter upp min insats
Coinbase är det någon höjdare? Tänkte köpa alt-coins för ca 10' men vill veta hur mycket avgifter coinbase exempelvis tar, så de inte äter upp min insats
Känns som att många tror på Waves, DeepOnion och Stratis men har knappt sett någon nämna dem överhuvudtaget här, hur kommer det sig? Har hittills bara hunnit få ner whitepapers samt skummat igenom Reddit-sidorna. Någon som hunnit läsa på mer om dessa?
Skrattar mig hes när jag läser om alla upphausare här, fattar ni inte att när om alla vill sälja sina kryptovalutor samtidigt, då blir värdet typ 0:-
Kryptovalutor är verkligen fluga och den nya tidens pyramid-spel typ kejsarens nya kläder.
Säger bara grattis till den som har svarte-petter när det skiter sig totalt.
Skrattar mig hes när jag läser om alla upphausare här, fattar ni inte att när om alla vill sälja sina kryptovalutor samtidigt, då blir värdet typ 0:-
Kryptovalutor är verkligen fluga och den nya tidens pyramid-spel typ kejsarens nya kläder.
Säger bara grattis till den som har svarte-petter när det skiter sig totalt.
Oj, du är uppe tidigt. Annars brukar det dröja fram till eftermiddan innan experterna kommer med råd.